Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmm TS begikk en incestuøs handling...

hun og han burde sperres inne i en glattcelle som gradvis ble fylt opp med vann!! :Hehe:

Sex med nevø er ikke incest og fult lovlig. Det eneste som regnes som incest er når det skjer med barn/forelder, barnebarn/besteforelder (eller oldeforeldre osv.) eller søsken.

Endret av Stueloff
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Sex med nevø er ikke incest og fult lovlig. Det eneste som regnes som incest er når det skjer med barn/forelder, barnebarn/besteforelder (eller oldeforeldre osv.) eller søsken.

men om det ikke etter boka kan betegnes som incest, så tror jeg de fleste nordmenn ( eller, de fleste generelt) synes dette er like incest som det incest betegnes som etter boka!

om du har et forhold til en person som av natulige årsaker(at vedkomne er familie med andre ord) er med på dine familiesammenkomster, så er det incest for min del ihvertfall!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men om det ikke etter boka kan betegnes som incest, så tror jeg de fleste nordmenn ( eller, de fleste generelt) synes dette er like incest som det incest betegnes som etter boka!

om du har et forhold til en person som av natulige årsaker(at vedkomne er familie med andre ord) er med på dine familiesammenkomster, så er det incest for min del ihvertfall!

Det er kanskje upassende, men å stå og rope "incest" når det virkelig ikke er det blir feil.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok AB på meg i dag!

- Knulla en skikkelig tykk fyr, som foruten det fysiske også er en ekstremt irriterende, fæl og slem person. Det var drittdigg der og da, men blir nok ingen reprise.

- Pult to gutter på en kveld: en gammel flamme + daværende bestekompis. Ingen av de vet.

- Pult broren til nydama til eksen. Dette var en all time low. :P

Skjemmes egentlig av å skrive dette. Har begått mange tabber som ung og dum, men de fleste er av så mild karakter at jeg nesten synes det er koselig å tenke tilbake på. Gjelder ikke overnevnte punkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt med den vanlige avsporingen din , stueloff. si noe du har gjort isteden :gjeiper:

Vel når folk som deg kommer og sier at tanta bør anmeldes, så må jo sannheten fram. Rett skal være rett, vet du ;) Og hvis jeg hadde gjort noe jeg skjemtes dypt over så hadde dere visst det nå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikt.se var en sida som vi svenska ungdommar ofta gick in på. Detta kan ju bli något liknande :-)

Har gjort mycket som många med skam aldrig hade berättat. Men sån är inte jag, står för mina synder. Alla förutom en.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på overskriften... Ja, det har jeg. Jeg har rota meg inn i denne tråden, hvor det snakkes om incestiøse sexakter imens øvrige familiemdlemmer (OG EKTEMANN) bare befinner seg noen meter unna... Dette vil jeg rett og slett bare prøve å glemme at jeg har lest..

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med nevø er ikke incest og fult lovlig. Det eneste som regnes som incest er når det skjer med barn/forelder, barnebarn/besteforelder (eller oldeforeldre osv.) eller søsken.

Barneombudet definerer incest som sex både i nedover og horisontal linje. Selv om man ikke kan kalle det incest ifølge straffeloven, er det absolutt noe som skurrer ved ts sitt innlegg, og det er nok naturlig at flere med barneombudet definerer dette som incest.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar det er flere enn jeg som har gjort et eller annet som aldri kan fortelles til noen. Men likevel kan det være godt å få lettet seg for det. Hva med å dele det i denne tråden?

Mitt bidrag: I fjor sommer sugde jeg min 17 år gamle nevø mens hans foreldre og min mann satt på balkongen over oss uten å ane hva som foregikk. Det skjedde på deres hytte. Jeg skulle bare ned i underetasjen for å hente en flaske vin da jeg oppdaget ham sittende og kose med seg selv på terrassen utenfor. Han ble forskrettet over å bli tatt på fersken. Ingen av oss sa et ord. Hvordan og hvorfor det skjedde, vet jeg ikke. Men plutselig satt jeg på huk med pikken hans i munnen. Det hele var over på to-tre minutter. Jeg svelget alt sammen, noe jeg ellers aldri gjør. Reiste meg og gikk derfra uten å si noe som helst, hentet vinen og gikk opp til de andre.

Har møtt ham flere ganger siden. Verken han eller jeg har på noen måte gitt uttrykk overfor hverandre om det som skjedde. Det kommer vi nok aldri til å gjøre heller.

Jeg tviler sterkt på at dette er sant. Snefrid Frost er oppført med 90 innlegg, men kunn hovedinnlegg og tilsvar går an å lese, så dvs at 88 andre innlegg har blitt ryddet bort.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at dette er sant. Snefrid Frost er oppført med 90 innlegg, men kunn hovedinnlegg og tilsvar går an å lese, så dvs at 88 andre innlegg har blitt ryddet bort.

De andre innleggene kan ha blitt skrevet for flere år siden ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda... jeg kan virkelig ikke se for meg noen som har lyst til å bli sugd av tanten sin... jaja, ditt valg ;)

Jeg fingret begge bestevenninnene mine og de fingret meg når vi alle var full midt på en fotballbane for ett år siden (da var jeg 16)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nuppdupp

Jeg tviler sterkt på at dette er sant. Snefrid Frost er oppført med 90 innlegg, men kunn hovedinnlegg og tilsvar går an å lese, så dvs at 88 andre innlegg har blitt ryddet bort.

Snefrid Frost jobber hos FBI anonymbruker!!! :bond: :bond: :bond: :bond: men HYYYYSJ ikke si det til noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjålet et femsifret beløp fra jobb.

Sikkert ikke akkurat den type hemmeligheter ts mente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre innleggene kan ha blitt skrevet for flere år siden ;)

Burde de ikke like fullt være der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...