Gå til innhold

Stalkers


Beatrixi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Whoa... utviklet følelser for ei han ikke kjenner, visste ikke at sånt gikk an.

Det er jo nettopp dette mange stalkere "lider" av, både kvinnelige og mannlige. Besettelse, og troen på at h*n elsker dem, eller at de helt sikkert kommer til å elske dem hvis de bare blir kjent med en.

Endret av Snøvott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Det er jo nettopp dette mange stalkere "lider" av, både kvinnelige og mannlige. Besettelse, og troen på at h*n elsker dem, eller at de helt sikkert kommer til å elske dem hvis de bare blir kjent med en.

Å utvikle følelser for noen man ikke kjenner er vel og greit, det kan alle gjøre. Det er når det går over til det du beskriver, at noe har gått galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også funnet ut av hvem det er. Stakkars dame. Har du fått svar Cervix? Er vel kanskje ikke noe vits at jeg også sier i fra hvis du allerede har gjort det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må ikke bevise at jeg har rett til noen, spesielt ikke om noe så alvorlig som dette og på et offentlig forum.

Gud så kjip du er. Da er vi jo like langt, egentlig. Hvorfor skal vi tro på deg?

Jeg har også funnet ut av hvem det er. Stakkars dame. Har du fått svar Cervix? Er vel kanskje ikke noe vits at jeg også sier i fra hvis du allerede har gjort det :)

Ummm nei, du TROR du vet det, som alle oss andre.

Dessuten var det ikke synd på henne. NÅ er det synd på henne, særlig om det viser seg at det er feil dame.

Endret av Reaper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så kjip du er. Da er vi jo like langt, egentlig. Hvorfor skal vi tro på deg?

Ummm nei, du TROR du vet det, som alle oss andre.

Dessuten var det ikke synd på henne. NÅ er det synd på henne, særlig om det viser seg at det er feil dame.

Hvis det viser seg å være feil dame så er det da ikke synd på henne. Da går hun inn på bloggen og ser at det ikke er bilder av henne. Så glemmer hun hele greia. Hvis det derimot er riktig person, kan det godt hende hun blir glad for å få beskjed og kan derfor følge litt ekstra med, evt anmelde han til politiet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Armule

Jeg har også funnet ut av hvem det er. Stakkars dame. Har du fått svar Cervix? Er vel kanskje ikke noe vits at jeg også sier i fra hvis du allerede har gjort det :)

Har ikke fått svar, nei. Jeg sendte bare linken og advarte, forventer egentlig ikke noe svar. Men jeg har sagt ifra i alle fall, og det er nok.

Gud så kjip du er. Da er vi jo like langt, egentlig. Hvorfor skal vi tro på deg?

Like langt? Tråden handler ikke om at DERE skal få vite hvem dette er snakk om. Jeg bryr meg overhodet ikke om dere tror jeg lyver. Jeg har gjort mitt, og det inkluderer ikke å kringkaste navnet på denne personen til hvem som helst. Og jeg kan med 100% sikkerhet si at det er rett kvinne.

Håper alle andre som finner ut hvem dette er skjønner dette, og også lar være å publisere navnet.

Endret av Cervix
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått svar, nei. Jeg sendte bare linken og advarte, forventer egentlig ikke noe svar. Men jeg har sagt ifra i alle fall, og det er nok.

Like langt? Tråden handler ikke om at DERE skal få vite hvem dette er snakk om. Jeg bryr meg overhodet ikke om dere tror jeg lyver. Jeg har gjort mitt, og det inkluderer ikke å kringkaste navnet på denne personen til hvem som helst.

Håper alle andre som finner ut hvem dette er skjønner dette, og også lar være å publisere navnet.

Sendte henne en mail jeg også. Regner heller ikke med å få svar, men tenkte hun ville vite det om det er henne.

Det å publisere navnet her har da ingen nytte utenom å tilfredsstille visse personers nysgjerrighet. Det er uansett ikke så veldig vanskelig å finne ut av.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like langt? Tråden handler ikke om at DERE skal få vite hvem dette er snakk om. Jeg bryr meg overhodet ikke om dere tror jeg lyver. Jeg har gjort mitt, og det inkluderer ikke å kringkaste navnet på denne personen til hvem som helst. Og jeg kan med 100% sikkerhet si at det er rett kvinne.

Hvem er du som tror du kan bestemme det, liksom? Og du har ikke fått svar engang. Haha, lamer... klarer ikke helt å bry meg da, GTFO

Endret av Reaper
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Sendte henne en mail jeg også. Regner heller ikke med å få svar, men tenkte hun ville vite det om det er henne.

Det å publisere navnet her har da ingen nytte utenom å tilfredsstille visse personers nysgjerrighet. Det er uansett ikke så veldig vanskelig å finne ut av.

Ja, det skader nok ikke at flere sier ifra.

Nettopp. Om noen er så nysgjerrig, så tar det ikke mye energi å selv finne ut av det. Men å "henge ut" en uvitende person på den måten er både unødvendig og i strid med KGs regler om jeg ikke tar helt feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Hvem er du som tror du kan bestemme det, liksom? Og du har ikke fått svar engang. Haha, lamer... klarer ikke helt å bry meg da, GTFO

Og med kommentarer som dette klarer jeg heller ikke å bry meg så mye.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med kommentarer som dette klarer jeg heller ikke å bry meg så mye.

Flott, skulle ønske du brydde deg like lite om denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du som tror du kan bestemme det, liksom? Og du har ikke fått svar engang. Haha, lamer... klarer ikke helt å bry meg da, GTFO

Det handler ikke om å tro man kan bestemme noe, vi har faktisk noe som heter personvern. Uansett hvor nysgjerrig man er, forholder man seg til det.

Og hvis loven ikke er bra nok grunn, så kan man også tenke litt på det med grunnleggende respekt for andre menneskers privatliv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen er creepy nok, hvertfall... Om det er sant eller film eller bare noen som kjeder seg...

Jeg vet ikke 100% sikkert hvem det er, men jeg kjenner til ei som bor bak den døra det er bilde av, hvertfall. Så har sendt henne en melding og hørt... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, skulle ønske du brydde deg like lite om denne tråden.

Du utmerker deg som person. Merkelig svar fra et menneske, et medmenneske. Er du kanskje han stalkern? Jeg får ialle fall merkelige vibber fra deg. Hva slags agenda har du egentlig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Bloggen er creepy nok, hvertfall... Om det er sant eller film eller bare noen som kjeder seg...

Jeg vet ikke 100% sikkert hvem det er, men jeg kjenner til ei som bor bak den døra det er bilde av, hvertfall. Så har sendt henne en melding og hørt... :klo:

Bra! Jo flere som sier ifra, jo bedre. Nå vet jeg ikke om du snakker om rett person, men bedre føre var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stor takk til alle som har sagt fra til denne kvinnen :klemmer:

Skal ikke nekte for at jeg er nysgjerrig på hvem hun er, men jeg er langt mer opptatt av at hun får vite at hun har en ustabil person etter seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å skulle være positiv til dette virker for meg som en ignorant holdning til kvinners følelse av trygghet. I hjemmet skal du i det minste føle deg trygg. Denne personen må da huske hendelsen der stalkeren var inne og låne toalettet hennes! Tenk hvor ekkelt det føles og hvor ubehagelig en hver form for kontakt med fremmede, smilende mennesker vil være etter å ha opplevd noe sånt. Jeg hadde ikke klart å unngå å tenke på det neste gang noe liknende skjer.

Dette er jo på ingen måte sunt, og hvem vet om han ikke kommer til å ty til vold med et så komplisert følelsesliv?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...