Gå til innhold

ljuger hun til meg?


auting82

Anbefalte innlegg

Var ute på lørdag med noen kompiser mens dama var ute med venniner.

Sender henne SMS rundt kl 1 og spørr hvordan kvelden går og hvor de er.

Får ingen svar tilbake.....først neste dag skriver hun til meg som om ingenting har hendt.

Konfronterte henne med dette.

Hun sier:

var bare litt full, og ute med venner så så ikke mld før jeg kom hjem, og glemte dagen etter at jeg hadde fått mld fra deg. skjekka innboksen sent søndag

Dette tror jeg er ren løgn!!

Damer sjekker jo mobilen stadig vekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, skjer ofte med mange damer at de har mobilen i veska og drikker seg drita og ikke sjekker og ikke får svart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle damer sjekker ikke mobilen hele tiden, men noen damer gjør. Det er lite trolig en type eller dame ville fått svar fra meg om jeg var på fylla med venninner, for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, skjer ofte med mange damer at de har mobilen i veska og drikker seg drita og ikke sjekker og ikke får svart.

Dessuten har jeg nesten alltid mobilen på lydløs når jeg ikke er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten har jeg nesten alltid mobilen på lydløs når jeg ikke er hjemme.

Hmmm veldig rart ingen synes det er merkelig at noen ikke gidder å svare.....hun spørte meg om jeg var sur på henne, noe jeg sa jeg ikke var.

Men jeg er egentlig jævlig forbannet, begynner å vurdere å date ei annen.

Når hun ikke svarte på en lørdagskveld så begynner man jo å tenke at hun kansje roter med en fyr på byn og ikke gidder å svare.

Endret av auting82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de sier kvinner er dramaqueens..

Endret av Snøvott
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm veldig rart ingen synes det er merkelig at noen ikke gidder å svare.....hun spørte meg om jeg var sur på henne, noe jeg sa jeg ikke var.

Men jeg er egentlig jævlig forbannet, begynner å vurdere å date ei annen.

Når hun ikke svarte på en lørdagskveld så begynner man jo å tenke at hun kansje roter med en fyr på byn og ikke gidder å svare.

Herregud, hvor gammel er du egentlig? Hvorfor ikke bare være ærlig og si at du ble irritert på at hun ikke svarte på meldingen, istedenfor å lyve og si at du ikke ble sur, når du egentlig ble så forbannet?

Bare latterlig at du vurderer å date noen andre på bakgrunn av dette. Tror du troller med oss...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvor gammel er du egentlig? Hvorfor ikke bare være ærlig og si at du ble irritert på at hun ikke svarte på meldingen, istedenfor å lyve og si at du ikke ble sur, når du egentlig ble så forbannet?

Bare latterlig at du vurderer å date noen andre på bakgrunn av dette. Tror du troller med oss...

Nei tuller ikke...følte hun ikke tar meg seriøst nok.

Dette er ikke første gangen hun ikke gidder å svare tidsnok.

Spørr henne noe konkret og får svar mange timer senere.

I tillegg så er hun merkelig gjerrig...er ting som hoper seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tuller ikke...følte hun ikke tar meg seriøst nok.

Dette er ikke første gangen hun ikke gidder å svare tidsnok.

Spørr henne noe konkret og får svar mange timer senere.

I tillegg så er hun merkelig gjerrig...er ting som hoper seg opp.

Jaja, da får du bare gjøre det slutt da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tuller ikke...følte hun ikke tar meg seriøst nok.

Dette er ikke første gangen hun ikke gidder å svare tidsnok.

Spørr henne noe konkret og får svar mange timer senere.

I tillegg så er hun merkelig gjerrig...er ting som hoper seg opp.

Alvorligtalt, hun er vel ikke hunden din?? I så fall så får du ha henne i bånd da vettu, så vet du hvor hun er til enhver tid..ja før hun stikker i hvertfall! Djiiiseees :klaske:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å glemme av mobilen når jeg er på byen, da ligger den stort sett urørt i veska.

Og om man har drukket litt så kan det godt være at jeg sjekker meldinger, men ikke har mulighet til å svare, også bare glemmer jeg det.

Dagen derpå hater jeg mobiler/facebook osv som peste og prøver best mulig å ignorere de. Da vil jeg være alene og slappe av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tuller ikke...følte hun ikke tar meg seriøst nok.

Dette er ikke første gangen hun ikke gidder å svare tidsnok.

Spørr henne noe konkret og får svar mange timer senere.

I tillegg så er hun merkelig gjerrig...er ting som hoper seg opp.

Ikke får svart tidsnok? jeg viste ærligtalt ikke at det var tidsfrist på å svare på sms :filer:

helt alvorlig, selv om en dater så må en kunne gå ut og kose seg uten å bry seg om telefonen ett par timer. er jeg på besøk hos andre, er med venniner, etc så svarer jeg sjeldent på meldinger jeg får. nettopp fordi det ville være frekt å ha oppmerksomheten min rettet mot mobilen og en person som ikke er til stede, istedenfor de jeg faktisk er med.

jeg reagerer mer på at det skal så lite til for å gjøre deg forbannet på en annen person. folk sitter ikke nødvendigvis med telefonen i hånden hele tiden. og det bør heller ikke være nødvendig. selv om en har mobil så trenger en ikke være tilgjengelig hver time hele døgnet.

syns du går alt for langt når du kaller henne useriøs pga det her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm veldig rart ingen synes det er merkelig at noen ikke gidder å svare.....hun spørte meg om jeg var sur på henne, noe jeg sa jeg ikke var.

Men jeg er egentlig jævlig forbannet, begynner å vurdere å date ei annen.

Når hun ikke svarte på en lørdagskveld så begynner man jo å tenke at hun kansje roter med en fyr på byn og ikke gidder å svare.

Irriterende oppførsel, ja!

Jeg skjønner deg godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også blitt temmelig sur! Og jeg er voksen... Synes dette handler om respekt for den andre parten, ihvertfall hvis du ikke får svar før sent søndag. Men synes vel å reagere med å date ei annen er litt vel drøyt .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Er ikke alltid jeg får svar av kjæresten min når han er ute heller, og jeg tenker at "Han koser seg sikkert med kompisene og har ikke merket at jeg har sendt melding". Er ikke alltid jeg svarer heller, men svarer så fort jeg får anledning eller ser at jeg har fått melding.

Pust med magen, det er sikkert ikke noe snusk ute å går. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snoopy_93

Høres helt ærlig ut som at du er kontrollerende og sjalu. (Hvor er du? Hvem er du med? Er du utro fordi du ikke svarer? Driver du med andre? and so on) Er ikke vits å frike helt ut fordi man ikke får svar den éne dagen. Du fikk svar etterhvert.

Og, IKKE date andre fordi du er så usikker på deg selv og tror at dama driver med andre. Man kan ikke sitte med mobilen 24/7 bare fordi det kan hende at man får melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk man skal la være å sende mld når dater/kjærester er ute på byen med venner eller kolegaer.

La dem kose seg og få litt space, så svarer jeg heller på mld om de sender til meg.

Har med respekt å gjøre rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje best å satse på noen andre om hun er av typen som ikke svarer med en gang en melding tikker inn, og du mistenker dama for å rote med noen andre når det skjer..

a relationship doomed to fail..

Om det hjelper kan jeg fort glemme å svare på en melding, spesielt hvis jeg er på byen. da leser jeg kanskje meldinga, tenker at jeg svarer på den litt senere men glemmer at den er lest og da ser jeg ikke meldingen når jeg kikker på telefonen senere fordi jeg må inn på innboksen for å se den, men da er den jo lest så den skiller seg jo ikke ut.

Men om det skjer hele tiden skjønner jeg jo det er irriterende da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...