Gå til innhold

Breivik vil virke veldig kald under rettssaken


lille_lam

Anbefalte innlegg

Gjest Elyssa

Noen av oss har til og med blitt voldtatt selv, av to innvandrere.

Uten å fronte de avskylige meningene til ABB og hans meningsfeller. Uten å skylde på bakmenn og uskyldige. Uten å generalisere folkegrupper.

Jeg ble gruppevoldtatt. Jeg kan fortsatt ha empati, menneskelige følelser og evnen til ikke å generalisere.

:tristbla::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva feiler det folk? Jeg blir helt matt, jeg kan nesten ikke tro mine egne øyne når jeg leser enkelte innlegg her inne. Dere sympatiserer faktisk med ABB. Hvordan KAN dere? Hvordan har dere hjerte til det? Tenker dere at vi "etniske nordmenn" har mer verdi enn "muslimer" (i hermetegn fordi det ikke er noen homogen gruppe, selv om mange her åpenbart tror det)? Tenker dere virkelig at folkevalgte politikere, som har ført en så streng asylpolitikk at til og med Frp reagerer, skal ta på seg skyld for at enkeltmennesker voldtar? Hvordan trekker dere disse slutningene? Jeg vil gjerne ha en god forklaring, ingen "det blir Sharia i Norge!" (nei, det blir det ikke), ingen "masseinnvandring av muslimer" (igjen, asylpolitikken er temmelig restriktiv, svensker og polakker er den største innvandringsgruppen). Hvorfor mener dere jeg er hjernevasket og sau? Jeg har tatt et politisk standpunkt utifra nøye overveielse og lesing av prinsipp og partiprogrammer. Jeg er drittlei "argumentene" deres, dere har jo heller ingenting nytt å komme med, bare urealistisk oppgulp om at det blir sharia i Norge ++.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

APs ofre? Det blir jo like teit å si at de drepte 22 juli er ABBs mors ofre fordi hun burde oppdratt han bedre, og gjort mer for å forhindre at han handlet som han gjorde.

Moren til Breivik kunne ikke vite at sønnen hennes kom til å bruke dødelig vold mot det politiske partiet som har hovedansvaret for innvandringspolitikken. Men det partiet som har hovedansvaret for innvandringspolitikken visste, eller burde vite, at masseinnvandring av folkeslag med en kultur som forakter norske kvinners frihetlige kultur, og anser norske kvinner for skitne og uverdige horer, vil medføre en økning i overgrep mot norske kvinner.

Det er ganske enkelt ikke noen tilfeldighet at visse og helt spesifikke innvandrergrupper er så ekstremt overrepresentert på voldtektsstatistikken som de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss har til og med blitt voldtatt selv, av to innvandrere.

Uten å fronte de avskylige meningene til ABB og hans meningsfeller. Uten å skylde på bakmenn og uskyldige. Uten å generalisere folkegrupper.

Jeg ble gruppevoldtatt. Jeg kan fortsatt ha empati, menneskelige følelser og evnen til ikke å generalisere.

Huff, du er et offer på flere plan enn du selv forstår. :klem:

Ikke bare har du blitt voldtatt som et resultat av den innvandringspolitikken som Arbeiderpartiet har hovedansvaret for, men du er også blitt lært opp til den selvforakten som må til for ikke å klandre overgripernes bakgrunn for å voldta deg.

Dette er Stockholmssyndromet på et gigantisk plan. For det er ganske enkelt ikke noen tilfeldighet at visse og helt spesifikke innvandrergrupper er så ekstremt overrepresentert på voldtektsstatistikken som de er.

Jeg blir bare så utrolig trist og lei meg på dine vegne, og ønsker deg alt godt. :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei "argumentene" deres, dere har jo heller ingenting nytt å komme med, bare urealistisk oppgulp om at det blir sharia i Norge ++.

Det er heller du som kommer med livsfjern fornektelse av virkeligheten mens Norge og resten av Vest-Europa islamiseres rett foran øyne dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til Breivik kunne ikke vite at sønnen hennes kom til å bruke dødelig vold mot det politiske partiet som har hovedansvaret for innvandringspolitikken. Men det partiet som har hovedansvaret for innvandringspolitikken visste, eller burde vite, at masseinnvandring av folkeslag med en kultur som forakter norske kvinners frihetlige kultur, og anser norske kvinner for skitne og uverdige horer, vil medføre en økning i overgrep mot norske kvinner.

Det er ganske enkelt ikke noen tilfeldighet at visse og helt spesifikke innvandrergrupper er så ekstremt overrepresentert på voldtektsstatistikken som de er.

Tror du virkelig ABB (med sitt kvinnesyn) gjorde som han gjorde fordi det har vært en økning voldtekter i Oslo? Helt ærlig?

Jeg tror nemlig ikke han kunne brydd seg mindre om unge, norske jenter. Hvorfor skulle han i så fall ha tatt livet av flere titalls av dem på Utøya? Det blir i overkant dobbeltmoralsk for mitt vedkommende.

"Nei, du får ikke lov til å voldta dem, men jeg kan drepe dem". For et brødhue!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Søgni

Det er heller du som kommer med livsfjern fornektelse av virkeligheten mens Norge og resten av Vest-Europa islamiseres rett foran øyne dine.

Kan du forklare hvilket nivå av erkjennelse og kritisk sans du har nådd, som vi politisk korrekte sauer ikke har nådd? Hvilket høyere nivå av informasjonsinnhenting er det såpass mange av oss ikke har evne til? Hvor finner du denne informasjonen, og hvordan river man seg løs fra denne kollektive livsfjerne forestillingen vi lider av? Jeg lurer virkelig, og venter på en sabla god forklaring!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller du som kommer med livsfjern fornektelse av virkeligheten mens Norge og resten av Vest-Europa islamiseres rett foran øyne dine.

Kilder? Prøv gjerne å overbevis meg med en god, objektiv forklaring. Jeg er mer enn villig til å lytte!

Opplever på ingen måte at jeg fornekter virkeligheten. Jeg ser og opplever det jeg gjør i dagliglivet mitt, jeg leser nyheter, jeg studerer samfunnsgeografi, jeg leser tall og statistikk, jeg leser historie. Jeg kan godt komme med objektive tall og kilder til deg som underbygger min påstand om at det er meget, meget, meget tvilsomt at det blir innført sharia i Norge, og at "etniske norske" blir i mindretall i Norge (eller i andre såkalte "vestlige land"). Men jeg vil som sagt gjerne høre gode argumenter for hvorfor du mener det motsatte av meg.

Bring it on!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, du er et offer på flere plan enn du selv forstår. :klem:

Ikke bare har du blitt voldtatt som et resultat av den innvandringspolitikken som Arbeiderpartiet har hovedansvaret for, men du er også blitt lært opp til den selvforakten som må til for ikke å klandre overgripernes bakgrunn for å voldta deg.

Dette er Stockholmssyndromet på et gigantisk plan. For det er ganske enkelt ikke noen tilfeldighet at visse og helt spesifikke innvandrergrupper er så ekstremt overrepresentert på voldtektsstatistikken som de er.

Jeg blir bare så utrolig trist og lei meg på dine vegne, og ønsker deg alt godt. :klem:

Spar deg. Jeg trenger ikke din falske sympati, og stakkarsliggjøring av meg.

Jeg lider aldeles ikke av noe Stockholm-syndrom, jeg forakter gjerningsmennene og kommer aldri i hele mitt liv til å tilgi dem. De er fryktelige personer. Men å anklage ANDRE enn disse gjerningsmennene og hate andre pga. disse to blir for dumt. Jeg er da et voksent menneske.

Og det var forresten mye oppspinn i posten din. Hvor har jeg sagt jeg ikke klandrer gjerningsmennene?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, du er et offer på flere plan enn du selv forstår. :klem:

Ikke bare har du blitt voldtatt som et resultat av den innvandringspolitikken som Arbeiderpartiet har hovedansvaret for, men du er også blitt lært opp til den selvforakten som må til for ikke å klandre overgripernes bakgrunn for å voldta deg.

Dette er Stockholmssyndromet på et gigantisk plan. For det er ganske enkelt ikke noen tilfeldighet at visse og helt spesifikke innvandrergrupper er så ekstremt overrepresentert på voldtektsstatistikken som de er.

Jeg blir bare så utrolig trist og lei meg på dine vegne, og ønsker deg alt godt. :klem:

Det er utrolig hvordan du beskylder en du ikke kjenner for selvforakt. Enda mer merksnodig hvordan du får det til å virke som en negativ ting at man ikke generaliserer.

Vedkommende du sitere skrev, så vidt jeg forstår, at hun ikke skylder på uskyldige og hele folkegrupper. At den kriminelles bakgrunn gjorde det greit for han å gjøre det han gjorde, betyr ikke at enhver fra samme geografiske bakgrunn ville gjort det samme. Overrepresentert er det nok, men moralskt sett er det er utelukkende positivt at man tross det faktum erkjenner at ikke alle fra det området fortjener usaklig hat ved første mulighet. Derfor prøver man å bekjempe de skyldige og ikke de uskyldige.

I bygda mi på 70-tallet var det visst en enorm mengde folk som stjal biler og gods fra tettstedene i nærheten. At veldig mange var delaktige i det, gjør det ikke mer rett og mindre generaliserende at jeg som kommer derfra, skal klandres for å være tyv eller mer i stand til å stjele fordi jeg deler samme kulturarv som de fra samme bygd gjør. Jeg vil klandres for å stjele den dagen jeg mot formoding skulle gjøre det, og en kan godt mislike mine bygdevenner som en gang i tiden stjal uten å ta meg med i slengen på dette felt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig ABB (med sitt kvinnesyn) gjorde som han gjorde fordi det har vært en økning voldtekter i Oslo? Helt ærlig?

Jeg tror nemlig ikke han kunne brydd seg mindre om unge, norske jenter. Hvorfor skulle han i så fall ha tatt livet av flere titalls av dem på Utøya? Det blir i overkant dobbeltmoralsk for mitt vedkommende.

"Nei, du får ikke lov til å voldta dem, men jeg kan drepe dem". For et brødhue!

Det er ikke Anders Behring Breivik som anser norske kvinner for å være simple, skitne og uverdige horer. Dessuten gjennomførte han ikke et generelt angrep mot norske kvinner. De norske kvinnene Anders Behring Breivik drepte var aktive forkjempere for den innvandringspolitikken som resulterer i blant annet voldtekt av norske kvinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, du er et offer på flere plan enn du selv forstår. :klem:

Ikke bare har du blitt voldtatt som et resultat av den innvandringspolitikken som Arbeiderpartiet har hovedansvaret for, men du er også blitt lært opp til den selvforakten som må til for ikke å klandre overgripernes bakgrunn for å voldta deg.

Dette er Stockholmssyndromet på et gigantisk plan. For det er ganske enkelt ikke noen tilfeldighet at visse og helt spesifikke innvandrergrupper er så ekstremt overrepresentert på voldtektsstatistikken som de er.

Jeg blir bare så utrolig trist og lei meg på dine vegne, og ønsker deg alt godt. :klem:

Fantastisk. Du slenger ut et par fremmedord du ikke skjønner betydningen av, for å virke mer intelligent. Akkurat som ABB!

Stockholmssyndrom brukes om de som utvikler sympati for sin kidnapper eller gisseltaker. Vet ikke helt hvilken parallell du trekker mellom brukeren du siterte og det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Anders Behring Breivik som anser norske kvinner for å være simple, skitne og uverdige horer. Dessuten gjennomførte han ikke et generelt angrep mot norske kvinner. De norske kvinnene Anders Behring Breivik drepte var aktive forkjempere for den innvandringspolitikken som resulterer i blant annet voldtekt av norske kvinner.

Spar meg for vanæringen mot de døde. For det første; måtte de alle hvile i fred.

For det andre, det er overhodet ikke slik vi bekjemper problemer i demokratiet, og det hadde Behring Breivik helt uforståelige problemer med. Vil man endre innvandringpolitikken melder man seg i et parti eller danner et eget spesifikt for dette. Uansett myrder man aldri uskyldige og lovlydige uansett sin sak.

For det tredje, her snakker vi ungdommer som for all del kan ha vært på leiren for det sosiale sin skyld. Det hadde allikevel ikke vært riktig å gjøre dette mot godt voksne politkere heller, for de har ikke gjort noe ulovlig og de har fått makten til å gjøre det de vil på ærlig vis.

For det fjerde, de færreste innvandrere uttrykker slikt er hat mot kvinner eller andre, og i hvertfall sjeldent i større grad enn det vanlige folk som 'oss' også gjør til enhver tid. Ekstremistene fra begge sider har derimot langt værre for å respektere den enkeltes frihet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overrepresentert er det nok, men moralskt sett er det er utelukkende positivt at man tross det faktum erkjenner at ikke alle fra det området fortjener usaklig hat ved første mulighet. Derfor prøver man å bekjempe de skyldige og ikke de uskyldige.

Det er hverken positivt eller moralsk riktig å lukke øynene for virkeligheten. Voldtektsproblematikken er ikke ensidig knyttet til den enkelte overgriper, den er av kollektiv natur, slik voldtektsstatistikken til alt overmål demonstrerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg for vanæringen mot de døde. For det første; måtte de alle hvile i fred.

For det andre, det er overhodet ikke slik vi bekjemper problemer i demokratiet, og det hadde Behring Breivik helt uforståelige problemer med. Vil man endre innvandringpolitikken melder man seg i et parti eller danner et eget spesifikt for dette. Uansett myrder man aldri uskyldige og lovlydige uansett sin sak.

For det tredje, her snakker vi ungdommer som for all del kan ha vært på leiren for det sosiale sin skyld. Det hadde allikevel ikke vært riktig å gjøre dette mot godt voksne politkere heller, for de har ikke gjort noe ulovlig og de har fått makten til å gjøre det de vil på ærlig vis.

For det fjerde, de færreste innvandrere uttrykker slikt er hat mot kvinner eller andre, og i hvertfall sjeldent i større grad enn det vanlige folk som 'oss' også gjør til enhver tid. Ekstremistene fra begge sider har derimot langt værre for å respektere den enkeltes frihet.

:takke: du sa det jeg tenkte! god innsats i tråden fra dere mot ABB. jeg følger med.

RIP til de døde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hverken positivt eller moralsk riktig å lukke øynene for virkeligheten. Voldtektsproblematikken er ikke ensidig knyttet til den enkelte overgriper, den er av kollektiv natur, slik voldtektsstatistikken til alt overmål demonstrerer.

Man er tvert imot helt paralell med virkeligheten når man klandrer de som forstyrrer freden for overgrepet heller enn de som ikke gjør det. Juridisk skal man ikke straffe folk for noe de ikke har gjort, og så lenge det finnes folk i denne 'kollektive naturen' som ikke voldtar, klandrer man ikke dem alle på papiret.

Statistikken vil jeg anta viste at hjembygden var den værste i området hva gjelder ugjerninger av den typen. Si meg, skal jeg klandres for å besitte tankene til ein tyv, om så mange gjorde det på den tiden? Og ville det i såfall vært reell sannhet eller fordommer, om så statistikken viste at de fleste av mine egne naboer var fylkets mest aktive hva gjelder tyveri den gang?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De norske kvinnene Anders Behring Breivik drepte var aktive forkjempere for den innvandringspolitikken som resulterer i blant annet voldtekt av norske kvinner.

Jeg har en tremenning som ble brutalt henrettet på Utøya. Hun var ikke kvinne, hun var barn. Og hun var ikke aktiv politisk.

Jeg foreslår at du rusler ut av denne tråden - og ut av KG, og heller henger inne på passende forum der ekstremistene rår.

Evt. at vi andre brukere tier h*n ihjel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konstaterte bare at de fleste var ikke-vestlige innvandrere, ingenting om at de fleste var muslimer. Jeg er imot innvandring i sin helhet, ikke bare fra muslimske land. Og ja, AP kommer til kort når det gjelder integrering, dette kan de klandres for.

Som sagt så har ikke AP direkte skyld i det. Men de har skyld i at de er her, de har skyld i en dårlig/mangelfull integrering, de har skyld i og ikke ha bevilget mer til etterforskning.

Han har ikke drept uskyldige ungdommer for å spre ideologien sin, men fordi disse er fremtidige politikere og støtter multikulturalismen.All form for ekstremisme/fanatisme er farlig. Uansett om det gjelder trening eller politikk. Og han er ikke den første av sitt slag, men verst av alt er at han heller ikke er den siste. Før eller senere får majoriteten nok av innvandringen og dens følger.

Det eneste vi (= deg inkludert) har tilfelles er at vi støtter opp om ulike politiske meninger.

:murvegg:

Ja jøss for en helt..

Men si meg: Er det ikke litt rart at mange av dere som er enige med ABB her inne, skriker om at dere føler det ikke er yttringsfrihet, eller benytter hver eneste anledning som ABB ikke får vist sine meninger til å klage på at yttringsfriheten ikke er ivaretatt, er ikke det da LITT dobbeltmoralsk at dere støtter/forsvarer en som drepte masse ungdommer, bare fordi de brukte yttringsfriheten sin til å mene det de vil?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt OT, men dere er klar over at det skjer laaangt flere incestovergrep + andre relasjonsvoldtekter begått av "etnisk norske" enn voldtekter begått av innvandrere? Jeg sier IKKE at overgrep begått av innvandrere ikke er et problem, for det er det, men det virker som dere lukker øynene for at majoriteten av grusomme, seksuelle voldshandlinger blir begått av faren til vennen din, av naboen din, av læreren din, av kameraten din +++ Er dette også AP sin skyld?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Anders Behring Breivik som anser norske kvinner for å være simple, skitne og uverdige horer. Dessuten gjennomførte han ikke et generelt angrep mot norske kvinner. De norske kvinnene Anders Behring Breivik drepte var aktive forkjempere for den innvandringspolitikken som resulterer i blant annet voldtekt av norske kvinner.

Tror du ALLE muslimer mener det da?

Er det greit å ta alle over en kam syns du, og dømme alle nedenom og hjem fordi en liten brøkdel av dem ikke kan oppføre seg?

Jeg syns sanksjonene mot de som ikke kan oppføre seg med fordel kan bli strengere - i de tilfellene det er mulig. Og jeg syns integreringspolitikken også har rom for forbedring. Men det er langt derfra til det enkelte av dere messer om.

Dessuten virker det som om veldig mange av dere ikke tenker på at innvandringspolitikken vår er regulert av internasjonale konvensjoner også. Og dem kan AP gjøre fint lite med. Man kan for eksempel ikke sende ut hvem man vil, man har forpliktet seg til å ta inn et visst antall osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...