Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt!


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Her er jeg veldig enig med deg. Man kan finne ut det meste om tillitsbrudd i forholdet uten å snoke.

Jeg har aldri forstått dette voldsomme behovet for bevis for utroskap. Hvis forholdet ikke fungerer fordi en ikke har tillit til mannen, så avbryt forholdet da. Det skal ikke være nødvendig å finne seg i at noen uteblir en hel natt - spesielt når en har satt opp konsekvenser dersom det skjer igjen. Hvorfor må man snoke?

Fordi mange menn er ganske dyktige på å manipulere og bryte ned kvinner, med å hetse, generalisere, latterliggjøre, forminske og tråkke på dem. Slik at det faktum at de selv er svin ikke skal kunne oppdages.

Etter et par år med en slik mann så begynner man å tvile på seg selv. Et håndfast bevis blir ikke bare bevis på at han er et svin, men også et bevis på at man selv er absolutt helt normal og oppegående. Det er det man trenger for å gå videre og leve trygt, uten spøkelset av dritten hans hengende over seg.

Endret av Kosemose
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest onelove

Ja,gorgonzola,er enig med deg at mye av dette er basert på "følelser,tro og synsing" men kvinner HAR faktisk bedre "antenner"til å plukke opp slike signaler.Jeg har mange ganger "følt"at noe ikke stemmer,og jeg har hatt rett i ALLE tilfeller,ok..nesten alle...poenget er at ja,vi kan være følelsesmennesker,hva er galt med det?vi "føler"at noe er galt fordi vi plukker opp signaler som menn sender ut,løgndetektor,ever heard of it?:-)

Hun kunne jo ha hoppet rett på faktum delen hvis hun vil,snakket med han ordentlig og spørt han ut,men istedenfor søker hun svar på et sted hvor 100mennesker skal gi 100 forskjellige meninger.MEN jeg kan gjette at hun også er som jeg har sett mange andre kvinner er,de vet at typen gjør noe galt,men fortsetter å holde på han,"for jeg er såååå utrolig glad i han/jeg elsker han"osv....så blir hun dumpet/han er utro etc,så havner hun i kategorien "bitter bitch"og får med seg sine "bitre bitches venner"her inne på evig hylekor om fæle menn,istedenfor å tenke at hun har erfaring til neste dude dukker opp....evig ond sirkel kalles det,og dette gjleder forøvrig begge kjønn.

Menn har problemer med å forstå kvinnens verden,er en del av din signatur,ja men PRØVER dere å forstå den da?...neppe...for deg og mange andre menn er vi bare en gjeng med fitter som enten er sure,forsurer livene deres,hysteriske,griske,gale you name it....og for mange kvinner er vel menn det samme,heh..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Fordi mange menn er ganske dyktige på å manipulere og bryte ned kvinner, med å hetse, generalisere, latterliggjøre, forminske og tråkke på dem. Slik at det faktum at de selv er svin ikke skal kunne oppdages.

Og her snakker man om noen meldinger som er blitt slettet. Ikke håndfaste bevis. Vi aner jo ikke hva som har skjedd, så det er kanskje lurt å vente med bålbrenninga?

Endret av Kosemose
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg TS :klemmer: Høres pyton ut å ha den magefølelsen du nå har... :( Dessverre høres dette ganske mistenkelig ut, hadde nr ilhørt en mannlig eller kvinnelig kollega, som KUN var en venn,så ville ikke mldingene vært slettet.....

Ønsker deg alt godt :klemmer:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her snakker man om noen meldinger som er blitt slettet. Ikke håndfaste bevis. Vi aner jo ikke hva som har skjedd, så det er kanskje lurt å vente med bålbrenninga?

ja det er rart hvordan vi mennesker fungerer. Når noe fremstår som litt merkelig,utenom det vanlige eller mistenksomt så burde vi helle vente på at budmannen kommer med bevis på døra. Merkelig at vi mennesker isteden begynner å tenke og fundere over hva som er greia du!

Hittil så har folk kommet med råd om hva hun bør gjøre nå, ikke om hun burde pakke bagen og kaste syre på mannen sin..

Endret av Kosemose
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Fordi mange menn er ganske dyktige på å manipulere og bryte ned kvinner, med å hetse, generalisere, latterliggjøre, forminske og tråkke på dem. Slik at det faktum at de selv er svin ikke skal kunne oppdages.

Jeg ser den. Men nå er jeg helt konkret i denne tråden og i denne saken, og her har det ikke vært behov for snoking overhodet. Mannen har med vilje gått over en grense der det er satt konsekvenser. DA er forholdet over, det er ikke nødvendig med flere bevis. Med mindre det var tomme trusler. Hva er vitsen med tomme trusler?

Etter et par år med en slik mann så begynner man å tvile på seg selv. Et håndfast bevis blir ikke bare bevis på at han er et svin, men også et bevis på at man selv er absolutt helt normal og oppegående. Det er det man trenger for å gå videre og leve trygt, uten spøkelset av dritten hans hengende over seg.

Det er HER jeg er helt uenig. Det man trenger etter et par år med en sånn mann er å begynne å høre på venninnene og vennene sine som ser og hører det en selv velger å se bort fra. Man trenger ikke bevis, man trenger å sette en annen standard for seg selv. Man trenger å se på seg selv i speilet og si til seg selv: hvorfor lever jeg i et forhold der jeg føler behov for å snoke og hele tiden stiller spørsmål ved hans oppførsel? Hvordan kom jeg i denne situasjonen, hva må jeg gjøre for å komme ut av den?

Det største problemet er ikke at mannen manipulerer, men at en selv har latt seg manipulere inn i et hjørne der snoking, og stadig søken etter bevis er en del av hverdagsrutinen, like naturlig og nødvendig som å vaske toalettet. Hvem er det som ønsker å leve slik?

I mitt hode ville behov for bevis og behov for snoking hvert ensbetydende med at jeg ikke ønsker å fortsette i forholdet.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Nå ser jeg ikke noen sted at Tss har for vane å gjøre dette hver gag han er ute på byen.

Men om du ikke synes noe av det TS beskriver virker mistenkelig så må jeg bare si at det må være deilig å være så naiv..

Hun er heldig hun som får barn med deg og ender opp med deg. Heldig fordi hun kan være ute til kl 06 på morgenen til tross for at dere har barn. Heldig fordi hun slipper å gjøre rede for seg iløpet av natten.

Jeg hadde da gitt faen i om det bare skjedde den ene gangen. EN gang med snoking er EN gang for mye. Da viser hun at hun ikke stoler på meg, og da burde vi ikke være i forhold i det hele tatt. Det at jeg kom hjem på morgenkvisten og sovnet på sofaen, og i tillegg hadde slettet noen meldinger, er IKKE håndfaste bevis på at noe har skjedd. Legg bort faklene før dere vet med sikkerhet...

Hva om mannen er helt uskyldig, og TS har kommet med anklager uten rot i sannheten? Regner med dere står klare med faklene da, og hjelper mannen å finne seg en kvinne som stoler på ham?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

ja det er rart hvordan vi mennesker fungerer. Når noe fremstår som litt merkelig,utenom det vanlige eller mistenksomt så burde vi helle vente på at budmannen kommer med bevis på døra. Merkelig at vi mennesker isteden begynner å tenke og fundere over hva som er greia du!

Hittil så har folk kommet med råd om hva hun bør gjøre nå, ikke om hun burde pakke bagen og kaste syre på mannen sin..

Hva er det som fremstår som så merkelig at hun skulle ha behov for å snoke? Det at han kom hjem på morgenkvisten? Det at han la seg på sofaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde da gitt faen i om det bare skjedde den ene gangen. EN gang med snoking er EN gang for mye. Da viser hun at hun ikke stoler på meg, og da burde vi ikke være i forhold i det hele tatt. Det at jeg kom hjem på morgenkvisten og sovnet på sofaen, og i tillegg hadde slettet noen meldinger, er IKKE håndfaste bevis på at noe har skjedd. Legg bort faklene før dere vet med sikkerhet...

Hva om mannen er helt uskyldig, og TS har kommet med anklager uten rot i sannheten? Regner med dere står klare med faklene da, og hjelper mannen å finne seg en kvinne som stoler på ham?

Det er ikke håndfaste bevis, men det er for all del en indikasjon på at noe er galt.

Er du ikke enig?

Skal jeg komme med en fakkel og brenne deg i rompa til du blir enig kanskje? :gjeiper:

Endret av Bud
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rette ræva som feis, Havbris! Du bor jo tilsynelatende her inne selv.

OT - men siden du kjenner til omfanget av mitt KG-bruk, så er vi vel her omtrent like mye da?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

På Samsung er det mulig å se starten på alle meldinger selv om de er slettet. Fant ut dette selv da eksen min gikk bak min rygg. Gå inn på kontakter ->historikk, der kan du se begynnelsen eller hele meldingen om de er korte.

Men må si det er mistenkelig at han har hatt en hel samtale som han har slettet pluss at nummeret ikke er lagret på mobilen hans..

Så jeg kan se det selv om det er fra et nummer som ikke er lagret på kontakter? Må si at om det funker så er det jo så "bra", skal gå og hente tlf igjen, må bare finne en unnskyldning først.

Kjenner inni meg at jeg vil tro at dette bare er noe som har en naturlig forklaring, men samtidig er det jo så rart :( Grunnen til at jeg ikke ringer enda er fordi jeg mener det blir for gjennomsiktig om jeg ringer fra skjult nummer nå, noen timer etterpå. Vil at det ikke skal avsløres så lett at det er meg om dette bare er tull. Jeg trenger å vite, det har vært alt for mye til at jeg kan bare sprre han og la dette passere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ja... det er akkurat slik jeg ser på Gorgo... :roll:

Og her snakker man om noen meldinger som er blitt slettet. Ikke håndfaste bevis. Vi aner jo ikke hva som har skjedd, så det er kanskje lurt å vente med bålbrenninga?

Pleier du å slette meldinger i fylla Bandit? Eller pleier du å rydde på mobilen i dagslys? Jeg pleier i alle fall ikke å feste hele natten for så å rydde mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde da gitt faen i om det bare skjedde den ene gangen. EN gang med snoking er EN gang for mye. Da viser hun at hun ikke stoler på meg, og da burde vi ikke være i forhold i det hele tatt. Det at jeg kom hjem på morgenkvisten og sovnet på sofaen, og i tillegg hadde slettet noen meldinger, er IKKE håndfaste bevis på at noe har skjedd. Legg bort faklene før dere vet med sikkerhet...

Hva om mannen er helt uskyldig, og TS har kommet med anklager uten rot i sannheten? Regner med dere står klare med faklene da, og hjelper mannen å finne seg en kvinne som stoler på ham?

Så,å gå over streken når man er i en småbarnsfamilie ved å være ute til klokken 6 og ikke gi lyd i fra seg er greit. Men at et menneske blir så desperat og sjekker mobilen-det skal ikke på noe som helst vis godtaes?

Vel,dette bevitner om at de fleste tenker meg meg og så meg selv. Å prøve å forstå andres frustrajon i det,nei det gidder vi ikke.

Dette er andre gang dette har skjedd for ts så at hun nå har såpass bange anelser at hun velger å snoke på mobilen (jada jada jada,vi vet fremdeles at det er fyfy) det forstår jeg faktisk.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Så jeg kan se det selv om det er fra et nummer som ikke er lagret på kontakter? Må si at om det funker så er det jo så "bra", skal gå og hente tlf igjen, må bare finne en unnskyldning først.

Kjenner inni meg at jeg vil tro at dette bare er noe som har en naturlig forklaring, men samtidig er det jo så rart :( Grunnen til at jeg ikke ringer enda er fordi jeg mener det blir for gjennomsiktig om jeg ringer fra skjult nummer nå, noen timer etterpå. Vil at det ikke skal avsløres så lett at det er meg om dette bare er tull. Jeg trenger å vite, det har vært alt for mye til at jeg kan bare sprre han og la dette passere..

Så du noterte ikke nummeret heller? Den sjansen har gått nå. Du får ALDRI hånd om den mobilen igjen.

Til å ligge på sofaen hele natten og lage drama på morgenkvisten er du helt utrolig tafatt når det gjelder å ta vare på bevis. Det er så mye du kunne ha gjort allerede uten det telefonbeviset du har tilranet deg, men når du likevel velger å gjøre akkurat det så klarer du ikke sikre beviset en gang. Hjelpe meg ...

Trodde du virkelig at det nummeret kom til å ligge der for ny sjekk neste gang du får telefonen i hende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan se det selv om det er fra et nummer som ikke er lagret på kontakter? Må si at om det funker så er det jo så "bra", skal gå og hente tlf igjen, må bare finne en unnskyldning først.

Kjenner inni meg at jeg vil tro at dette bare er noe som har en naturlig forklaring, men samtidig er det jo så rart :( Grunnen til at jeg ikke ringer enda er fordi jeg mener det blir for gjennomsiktig om jeg ringer fra skjult nummer nå, noen timer etterpå. Vil at det ikke skal avsløres så lett at det er meg om dette bare er tull. Jeg trenger å vite, det har vært alt for mye til at jeg kan bare sprre han og la dette passere..

Ja, det er all historikk. Skal ikke si det sikkert at det gjelder for alle Samsung, men har sett det selv på to typer Galaxy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HER jeg er helt uenig. Det man trenger etter et par år med en sånn mann er å begynne å høre på venninnene og vennene sine som ser og hører det en selv velger å se bort fra. Man trenger ikke bevis, man trenger å sette en annen standard for seg selv. Man trenger å se på seg selv i speilet og si til seg selv: hvorfor lever jeg i et forhold der jeg føler behov for å snoke og hele tiden stiller spørsmål ved hans oppførsel? Hvordan kom jeg i denne situasjonen, hva må jeg gjøre for å komme ut av den?

Du har ingen erfaring med mennesker som har mistet sin indre trygghet på grunn av manipulerende misbrukende svin ser jeg. Hadde det vært så enkelt som å se seg i speilet, så hadde krisesentre vært unødvendig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bandit

Det er ikke håndfaste bevis, men det er for all del en indikasjon på at noe er galt.

Er du ikke enig?

Skal jeg komme med en fakkel og brenne deg i rompa til du blir enig kanskje? :gjeiper:

Det er klart at når man først har snoket seg til å se de slettede meldingene, så har man grunn til å være mistenksom. Men alle slike saker har to sider. Det er greit å vente med fakler og bensin inntil alt ligger på bordet.

Min reaksjon på dette ligger i behovet for snoking. Hvorfor være sammen med en som får deg til å bli mistenksom bare fordi han er ute hele natta og sovner på sofaen? Det er DET jeg ikke skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest onelove

Hvis man er sammen med en som man føler man ikke kan stole på,så er det enten ens egen usikkerhet,eller en grunn til det.Er det ens egen usikkerhet må man være ærlig mot typen og fortelle dette,og komme med en løsning på det SAMMEN.tar han derimot å gjør "narr"av usikkerheten,tester henne etc,så er vel ikke forholdet verdt noe er det vel?Så kan godt hende mannen er uskyldig og trenger en kvinne som stoler på han,men da må man se på GRUNN til at noen ikke stoler på ham.

eks er jeg sammen med en fyr som vil kontrollere meg etc,så vil jeg vite grunnen slik at vi kan jobbe for det sammen,ikke dumpe han og si "nei fuck you!driter i om 100kjerringer har vært utro mot deg,ikke overfør det på meg fucker"før jeg slenger igjen døra,jeg hadde heller satt med ned og begynt med "jeg forstår at du har opplevd ting med kvinner som har vært dritt i et forhold,MEN ...."bla bla bla.....

føler du deg utilpass,nedbrutt selvtillit/selvfølelse,sjalusi/mistenksomhet....gjør noe med deg hvis det er din EGEN usikkerhet som taler,er det en ekte GRUNN(ham)så få han ut av livet ditt(såklart ta en prat for å komme til bunns).....Ikke bli en av de tuppehønene som tupper rundt uvitende om fyrens andre side,for så å ikke "orke"å slå opp fordi man "eeeeelsker "han jo....noen ganger hadde det vært enklere for kvinner å bli mer følelsesløse som menn når det kommer til det "å være sammen",slipper mange tårer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

På Samsung er det mulig å se starten på alle meldinger selv om de er slettet. Fant ut dette selv da eksen min gikk bak min rygg. Gå inn på kontakter ->historikk, der kan du se begynnelsen eller hele meldingen om de er korte.

Men må si det er mistenkelig at han har hatt en hel samtale som han har slettet pluss at nummeret ikke er lagret på mobilen hans..

Finner ikke noen historikk "knapp" når jeg er inne på kontakter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som fremstår som så merkelig at hun skulle ha behov for å snoke? Det at han kom hjem på morgenkvisten? Det at han la seg på sofaen?

(Det var ts som lå på sofaen,mannen gikk opp og la seg)

Han hadde

* ikke gitt lyd ifra seg iløpet av hele natt

* noe lignende har skjedd før

* han gikk rett opp å la seg isteden for å informere henne som lå på sofaen

* han gjorde ting han ikke har gjort før- som å brette sammen klærne etter en fylletur (ja det kan kanskje virke tåpelig, men tro meg,hver minste lille ting som er utenom normalen vil legges i en stor pose med alt som virker snodig)

* ts forteller at Han har har gjort ting tidligere, noen mistenkelige episoder

Dette gir uggen magefølelse,hun vil ha bevis,hun blir urolig og kanskje smådesperat og klarer ikke å motstå fristelsen med å sjekke mobilen

Og der finner hun altså ting som også ikke helt kan forklares..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...