Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt!


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Si at du hørte at han kom hjem og skrev masse meldinger på telefonen. At du var nysgjerrig på hvor han hadde vært, men da du sjekket telefonen var det ikke noen sms der. Ikke skriv det med at du kan sjekke loggen for da har du den muligheten til en annen gang.

Hvis han sier at han skrev sms med en kamerat så spør hvorfor alle spor er borte og at det virker jææsklig tvilsomt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Nei, huff, det gidder jeg ikke. Blir for dumt, så snakker de sammen og så fresmtår jeg som en sjalu galning.. :(

Sjalu med rette - og trekk vekk galning er du grei. Man er ikke gal om man har en reell grunn til å være mistenksom.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Samsung er det mulig å se starten på alle meldinger selv om de er slettet. Fant ut dette selv da eksen min gikk bak min rygg. Gå inn på kontakter ->historikk, der kan du se begynnelsen eller hele meldingen om de er korte.

Men må si det er mistenkelig at han har hatt en hel samtale som han har slettet pluss at nummeret ikke er lagret på mobilen hans..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EasyRider

TS - du sier jo nå at han mest sannsynlig er fersket 2 ganger. Det betyr i praksis kanskje flere som du ikke har oppdaget enda. Telefonnummeret kan du også Google selv om det ikke står i telefonkatalogen! Hvis det ikke står der er det kanskje et firmanummer. Kanskje det tilhører en veeeldig god kollega. :sexy:

Jeg har et enkelt prinsipp som gjør at jeg kutter hvis det er det minste tvil. Jeg er skilt men har vært sammen 7 år med ei jente jeg kan stole på og som stoler på meg. Jeg har en mye bedre tilværelse selv om jeg alltid vil ha sorg fordi det ikke fungerte i ekteskapet. :kose:

Den som er "glad i" har et ansvar for å gi trygghet (ikke usikkerhet) til den andre og omvendt. :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvorfor skal en mann og den han eventuelt var utro med få sove fordi de er sliten etter nattens "strabaser"? Hva er det for en logikk trådstarter?

Og dersom du har sagt at neste gang han er ute hele natten så er det over, da bør du ikke begynne med "når er hele natten, er til kl. 6 hele natten" for både du og mannen og jeg skjønner hva du mente med uttalelsen: Du skal ikke utebli en hel natt uten å gi beskjed i fremtiden. Det er det han har gjort. I tillegg kommer at han med vitende og vilje har sneket seg i seng for å gjøre det enda mer uklart når han kommer hjem. Med andre ord har han visst nøyaktig hva han gjorde, og jeg tviler på at han var så pære full som det er meningen det skal virke. OG alt dette er konklusjoner uten "telefonbeviset".

Hva venter du på? Hvorfor skal mannen få sove ut slik at han er opplagt i hodet til å dikte opp og finpusse på forklaringen? Og hvorfor har du ikke ringt nummeret? Du kan jo ringe fra skjult nummer og agere telefonselger for denslags skyld. Eller du kan ringe og spørre hvor er man kommet og når svaret er gitt bare si feil nummer. Deretter kan du legge telefonen på nattbordet hans, sende en melding til han der du spør han hvem den damen som svarte på det nummeret er?

Du virker som veldig tøff når du kan snoke på mobilen og helt ute av stand til å handle når du faktisk har alle fordeler og alle muligheter til å overrumple den utro slasken du er gift med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TS Pia

Jeg har tenkt å spørre han hvem sitt nummer dette er, men jeg vil vite selv først, i alle fall om det er en mann eller en dame, før jeg konfronterer han med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Samsung er det mulig å se starten på alle meldinger selv om de er slettet. Fant ut dette selv da eksen min gikk bak min rygg. Gå inn på kontakter ->historikk, der kan du se begynnelsen eller hele meldingen om de er korte.

Men må si det er mistenkelig at han har hatt en hel samtale som han har slettet pluss at nummeret ikke er lagret på mobilen hans..

Det stemmer, sjekket nettopp min egen mobil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Nei, han sover enda. vil vente med å ringe det nummeret, for det virker kanskje ikke så mistenkelig da. Jeg kommer nok til å få noen som bor langt herfra å ringe, størst sjangse for å få vite hvem det er på den måten, tror jeg.

Jeg kommer uansett til å spørre han, men da jeg vet at han lyver om han kan, så vil jeg gjerne vite hvem sitt nummer det der er. Og om han da det han sier stemmer med det jeg har funnet ut, så er jo ingen skade skjedd. Men jeg tror innerst inne at det er noe muffens, han hadde ikke slettet samtalen om det ikke var noe som var viktig å skjule.

Det er bare litt over et år siden han angivelig skulle lagt annpå venninnen min, men han rodde seg unna det, så jeg vil være så sikker som jeg kan.

Blir fortvilt da, for om han har gjort noe galt så blir jeg så lei meg, hele verden faller sammen og jeg MÅ ta et valg, jeg har lovt meg selv at det valget blir å gå fra han. Men vi har to små barn og jeg er uansett glad i denne mannen. Blir så sur om han har gjort noe dumt som tvinger oss til å rote opp hele tilværelsen. :(

Og allerede her lurer jeg på hvorfor dere egentlig er sammen i utgangspunktet.

Men som Blondie sier, nå er det faktisk på tide å gjøre noe!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal en mann og den han eventuelt var utro med få sove fordi de er sliten etter nattens "strabaser"? Hva er det for en logikk trådstarter?

Og dersom du har sagt at neste gang han er ute hele natten så er det over, da bør du ikke begynne med "når er hele natten, er til kl. 6 hele natten" for både du og mannen og jeg skjønner hva du mente med uttalelsen: Du skal ikke utebli en hel natt uten å gi beskjed i fremtiden. Det er det han har gjort. I tillegg kommer at han med vitende og vilje har sneket seg i seng for å gjøre det enda mer uklart når han kommer hjem. Med andre ord har han visst nøyaktig hva han gjorde, og jeg tviler på at han var så pære full som det er meningen det skal virke. OG alt dette er konklusjoner uten "telefonbeviset".

Hva venter du på? Hvorfor skal mannen få sove ut slik at han er opplagt i hodet til å dikte opp og finpusse på forklaringen? Og hvorfor har du ikke ringt nummeret? Du kan jo ringe fra skjult nummer og agere telefonselger for denslags skyld. Eller du kan ringe og spørre hvor er man kommet og når svaret er gitt bare si feil nummer. Deretter kan du legge telefonen på nattbordet hans, sende en melding til han der du spør han hvem den damen som svarte på det nummeret er?

Du virker som veldig tøff når du kan snoke på mobilen og helt ute av stand til å handle når du faktisk har alle fordeler og alle muligheter til å overrumple den utro slasken du er gift med.

Hør, hør!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har tenkt å spørre han hvem sitt nummer dette er, men jeg vil vite selv først, i alle fall om det er en mann eller en dame, før jeg konfronterer han med dette.

Da ringer du, gjør det nå - før han kommer ned.

Har du prøvd å Google det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

OT: Jeg elsker tråder som denne, hvor kvinner virkelig og nok en gang avslører sitt sanne jeg.

Jo mer det grubles, tenkes og spekuleres jo værre ting har mannen gjort og jo flere støtteerklæringer regner over den forsmådde kvinnen. Heksebrenning fremstår som troverdig og sannferdig i forhold til dette.

Alt er basert på følelser, tro og synsing, faktum er underordnet. Og dere elsker det, hver gang slike historier dukker opp er det et snes brukere aktive i tråden, på tre timer har den blitt til tre sider.

Og jeg akter å fortsette med generaliseringen :gjeiper:

Han har sikkert vært utro, er det ikke alltid sånn da? :popcorn::skratte::sarkasme:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

OT: Jeg elsker tråder som denne, hvor kvinner virkelig og nok en gang avslører sitt sanne jeg.

Jo mer det grubles, tenkes og spekuleres jo værre ting har mannen gjort og jo flere støtteerklæringer regner over den forsmådde kvinnen. Heksebrenning fremstår som troverdig og sannferdig i forhold til dette.

Alt er basert på følelser, tro og synsing, faktum er underordnet. Og dere elsker det, hver gang slike historier dukker opp er det et snes brukere aktive i tråden, på tre timer har den blitt til tre sider.

Og jeg akter å fortsette med generaliseringen :gjeiper:

Han har sikkert vært utro, er det ikke alltid sånn da? :popcorn::skratte::sarkasme:

Les denne og så vil jeg ha meg frabedt at jeg generaliserer, ser fanden på veggen eller driver med heksebrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OT: Jeg elsker tråder som denne, hvor kvinner virkelig og nok en gang avslører sitt sanne jeg.

Jo mer det grubles, tenkes og spekuleres jo værre ting har mannen gjort og jo flere støtteerklæringer regner over den forsmådde kvinnen. Heksebrenning fremstår som troverdig og sannferdig i forhold til dette.

Alt er basert på følelser, tro og synsing, faktum er underordnet. Og dere elsker det, hver gang slike historier dukker opp er det et snes brukere aktive i tråden, på tre timer har den blitt til tre sider.

Og jeg akter å fortsette med generaliseringen :gjeiper:

Han har sikkert vært utro, er det ikke alltid sånn da? :popcorn::skratte::sarkasme:

Hehe...

Det er noe som heter erfaring også..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Jeg elsker tråder som denne, hvor kvinner virkelig og nok en gang avslører sitt sanne jeg.

Jo mer det grubles, tenkes og spekuleres jo værre ting har mannen gjort og jo flere støtteerklæringer regner over den forsmådde kvinnen. Heksebrenning fremstår som troverdig og sannferdig i forhold til dette.

Alt er basert på følelser, tro og synsing, faktum er underordnet. Og dere elsker det, hver gang slike historier dukker opp er det et snes brukere aktive i tråden, på tre timer har den blitt til tre sider.

Og jeg akter å fortsette med generaliseringen :gjeiper:

Han har sikkert vært utro, er det ikke alltid sånn da? :popcorn::skratte::sarkasme:

Kan du ikke heller komme med din teori da så vi andre kan lære av han som tydelig vet alt om oss kvinner?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

OT: Jeg elsker tråder som denne, hvor kvinner virkelig og nok en gang avslører sitt sanne jeg.

Jo mer det grubles, tenkes og spekuleres jo værre ting har mannen gjort og jo flere støtteerklæringer regner over den forsmådde kvinnen. Heksebrenning fremstår som troverdig og sannferdig i forhold til dette.

Alt er basert på følelser, tro og synsing, faktum er underordnet. Og dere elsker det, hver gang slike historier dukker opp er det et snes brukere aktive i tråden, på tre timer har den blitt til tre sider.

Og jeg akter å fortsette med generaliseringen :gjeiper:

Han har sikkert vært utro, er det ikke alltid sånn da? :popcorn::skratte::sarkasme:

For det virker ikke sannsynlig i det hele tatt mener du? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bandit

Hvorfor i all verden være sammen med en fyr du ikke stoler nok på til å la mobilen hans være i fred etter en fuktig natt ute? Hadde jeg funnet ut at dama mi hadde snoket på mobilen min, hadde det blitt oppvask, og det ville IKKE vært fordi jeg hadde hatt noe å skjule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Jeg elsker tråder som denne, hvor kvinner virkelig og nok en gang avslører sitt sanne jeg.

Jo mer det grubles, tenkes og spekuleres jo værre ting har mannen gjort og jo flere støtteerklæringer regner over den forsmådde kvinnen. Heksebrenning fremstår som troverdig og sannferdig i forhold til dette.

Alt er basert på følelser, tro og synsing, faktum er underordnet. Og dere elsker det, hver gang slike historier dukker opp er det et snes brukere aktive i tråden, på tre timer har den blitt til tre sider.

Og jeg akter å fortsette med generaliseringen :gjeiper:

Han har sikkert vært utro, er det ikke alltid sånn da? :popcorn::skratte::sarkasme:

:duskedame::hoho::tommel:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvorfor i all verden være sammen med en fyr du ikke stoler nok på til å la mobilen hans være i fred etter en fuktig natt ute? Hadde jeg funnet ut at dama mi hadde snoket på mobilen min, hadde det blitt oppvask, og det ville IKKE vært fordi jeg hadde hatt noe å skjule.

Her er jeg veldig enig med deg. Man kan finne ut det meste om tillitsbrudd i forholdet uten å snoke.

Jeg har aldri forstått dette voldsomme behovet for bevis for utroskap. Hvis forholdet ikke fungerer fordi en ikke har tillit til mannen, så avbryt forholdet da. Det skal ikke være nødvendig å finne seg i at noen uteblir en hel natt - spesielt når en har satt opp konsekvenser dersom det skjer igjen. Hvorfor må man snoke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden være sammen med en fyr du ikke stoler nok på til å la mobilen hans være i fred etter en fuktig natt ute? Hadde jeg funnet ut at dama mi hadde snoket på mobilen min, hadde det blitt oppvask, og det ville IKKE vært fordi jeg hadde hatt noe å skjule.

Nå ser jeg ikke noen sted at Tss har for vane å gjøre dette hver gag han er ute på byen.

Men om du ikke synes noe av det TS beskriver virker mistenkelig så må jeg bare si at det må være deilig å være så naiv..

Hun er heldig hun som får barn med deg og ender opp med deg. Heldig fordi hun kan være ute til kl 06 på morgenen til tross for at dere har barn. Heldig fordi hun slipper å gjøre rede for seg iløpet av natten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...