Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt!


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Mannen min var ute på byen i går, han kom ikke hjem når det stengte. Sovnet i 4-5 tiden, da var han enda ikke kommet.

Når jeg våknet nå så var han kommet, men klærna hang pent, skoene stod pent og han hadde gått opp å lagt seg, jeg hadde sovnet på sofan. Vanligvis kommer han til meg, og i alle fall er han vanligvos så full at klærne er slengt rundtomkring og han bårker såpass at jeg våkner.

Gikk opp og tok telefonen hans, der fant jeg ingen tegn på hvor han har vært, prøvde å spørre han, men fikk ikke noe svar. De her telefonene har jo mange finesser, så på loggen kunne jeg se at det hadde foregått en samtale mellom han og en annen, mange meldinger, og alle var skrevet i 6- tiden i morrest. Denne samtalen var et ukjent numer og han har slettet hele samtalen. Det er litt for ekkelt for meg, det er tydelig at han vil skjule noe.

Når jeg sjekker nummeret på internett får jeg bare ingen treff. Hva gjør jeg?

Takker for svar. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du venter til han står opp, så spør du ham igjen hvor han har vært.

Du må også gjerne føye til noe om hvor hensynsløst det er å bli borte hele natta uten å gi beskjed til partneren, såpass at denne slipper å bekymre seg.

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blodpudding

FORLANG SVAR! Spør han hvorfor han har slettet samtalen med dette nr, og at du har notert deg nr, så enten forteller han deg hvem det er selv eller så finner du det ut selv. Spør han når han våkner hvor han har vært og med hvem. Når man velger et samliv med andre må man ta hensyn til hverandre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter deg oppå han, tar et godt tak i ørene hans og ber han fortelle AKKURAT hva han har gjort, fra han gikk hjemmefra i går - til han sovnet!

Ikke slipp taket før han har fortalt deg sannheten.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Takk for svar. Han har vært borte om natta før. Sist sa jeg at neste gang var det over. Men sånn klokken 6 er vel ikke absolutt hele natta, så begynner å tvile på om det er riktig å være SÅ hard... Men så var det den slettede samtalen. At han ikke kom inn til meg og vekte meg på sofan, måten klærne hang på, ja, det vitner om noe galt. Det skulle ikke være noen grunn til å slette noen samtale grytidlig om morgenen, vanligvis hadde han vært så trøtt/full at han hadde aldri giddet. Det må ha vært noe som ikke jeg skulle se.

Han kommer nok bare til å lyve når jeg spør. Skal se hva han svarer og ikke si noe om at jeg har sett dette nummeret, han tror jo at det er slettet. Så når jeg finner ut hvem det er skal jeg konfrontere han. Må vel prøve å ringe fra et annet nummer, ikke mitt, senere i dag, blir litt for mistenkelig om jeg ringer nå fra skjult nummer. Vil ikke være kjent som "stalkingkonen". Det har vært noen episoder med mannen min nu, om dette viser seg å være en kvinne, hva gjør jeg????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vel prøve å ringe fra et annet nummer, ikke mitt, senere i dag

Eventuelt ringer du bare fra mobilen hans før han våkner. Da ser h*n som eier nummeret du ringer hans nummer på skjermen sin og svarer.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Eventuelt ringer du bare fra mobilen hans før han våkner. Da ser h*n som eier nummeret du ringer hans nummer på skjermen sin og svarer.

Ja, har tenkt på det, men jeg mistenker at det er noen han jobber sammen med, de har ofte numre som ikke vises hvem det er til. Siden jeg ikke vet hva de avtalte på de meldingene, det var sendt 7 meldinger fra dette nummeret på 15 min, så vil det kanskje bare virke mistenkelig om han ringer nå... Dessutten er de vel slitne begge to og trenger å sove :(

Det lureste hadde kanskje vært å få en venn fra et helt annet sted å ringe senere i dag, de kan jo spørre hvem det er og unnskylde seg med at de ringte feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være så enkelt at han har vært med jobbkollega som du er inne på.

Ikke sikkert han har pult hverken annen dame eller mann.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Han har en samsung, den her er sånn at om han sletter samtalen så kommer det likevel opp i telefonloggen at det er kommet inn meldinger. Jeg var ikke klar over det, oppdaget det da jeg skulle sjekke hvor det var ringt. Så han har slettet samtalen, som er på minimum 14 meldinger tilsammen, på et kvart ca, fra klokkens seks i morrest til kvart over seks. Mistenker at det var på grunn av skriving han gikk rett opp og ikke kom inn på stua. Så jeg aner jo ikke hva som er skrevet, og om jeg ikke er litt lur nå vil han nok fort bare komme på en eller annen unnskyldning. Men jeg vet jo innerst inne at det der må ha vært noe som ikke tåler dagens lys, ellers hadde han ikke kommet inn på denne måten og slettet hele samtalen. Han er garantert ikke klar over at det vises i loggen selv om samtalen er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Kan jo være så enkelt at han har vært med jobbkollega som du er inne på.

Ikke sikkert han har pult hverken annen dame eller mann.

Ja, men han ville ikke ha slettet samtalen da, han har forsøkt å fjerne den helt fra telefonen, men han er ikke klar over at det vises i ringeloggen og. Så om det var en kollega og samtalen var helt normal, ville han ikke ha slettet den, og så mange meldinger i det han kommer/går hjem, tidlig om morgenen?

Han satt her om dagen og sa at damene der var ganske hyppe, og at om han hadde villet hadde han kunnet leve "livets glade dager" der, men bedyret at han ikke hadde interesse for noen andre. Han har ganske mye makt i den stillingen han har nå. :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vi ikke være kjent som stalking-konen? Hva er du egentlig når det første du gjør er å saumfare hele telefonen og loggen og alt før du i det hele tatt har snakket med han? Syk ting å gjøre om han ikke har vært utro tidligere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men han ville ikke ha slettet samtalen da, han har forsøkt å fjerne den helt fra telefonen, men han er ikke klar over at det vises i ringeloggen og. Så om det var en kollega og samtalen var helt normal, ville han ikke ha slettet den, og så mange meldinger i det han kommer/går hjem, tidlig om morgenen?

Han satt her om dagen og sa at damene der var ganske hyppe, og at om han hadde villet hadde han kunnet leve "livets glade dager" der, men bedyret at han ikke hadde interesse for noen andre. Han har ganske mye makt i den stillingen han har nå. :(

Menn som er ledere er ganske forsiktige med tilnærming av kollegaer.

Har han flørtet,er det llik skillsmisse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TS Pia

Han har har gjort ting tidligere, noen mistenkelige episoder, men aldri hatt noe skikkelig bevis. Og, om han vet at jeg sjekket tlf er noe annet enn om hele jobben hans får vite det, det er det jeg mener med at jeg ikke vil være kjent som hun "stalkingkonen". Og egentlig, jeg er enig, men for meg føltes det riktig å sjekke, han hadde aldri sagt det som det var om han ikke får kniven på strupen. Det vet jeg f eks en natt han var borte, helt til formiddagen etter, og sa han var bare med en venn av oss, jeg fikk så vite at det var to damer der og, han bedyret at det ikke hadde skjedd noe og at han hadde sagt det bare for å ikke gjøre meg mistenksom.

Nei, flørting er ikke skilsmisse for meg, jeg kan flørte selv... Men dette virker litt mistenksomt, bare, for meg virker det mistenksomt. Dumt er det og at han blir borte hele natten sånn, når jeg sa sist gang at det var over neste gang han ikke kom hjem. Jeg er så lei av å være usikker, selv om det kanskje skjer bare 1, maks 2 ganger i året.

Vanligvis er han dritfull når han kommer, nå var alt stablet pent, og han hadde tatt seg tid til å slette en hel samtale, det er rart for meg..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camilla

Han har har gjort ting tidligere, noen mistenkelige episoder, men aldri hatt noe skikkelig bevis. Og, om han vet at jeg sjekket tlf er noe annet enn om hele jobben hans får vite det, det er det jeg mener med at jeg ikke vil være kjent som hun "stalkingkonen". Og egentlig, jeg er enig, men for meg føltes det riktig å sjekke, han hadde aldri sagt det som det var om han ikke får kniven på strupen. Det vet jeg f eks en natt han var borte, helt til formiddagen etter, og sa han var bare med en venn av oss, jeg fikk så vite at det var to damer der og, han bedyret at det ikke hadde skjedd noe og at han hadde sagt det bare for å ikke gjøre meg mistenksom.

Nei, flørting er ikke skilsmisse for meg, jeg kan flørte selv... Men dette virker litt mistenksomt, bare, for meg virker det mistenksomt. Dumt er det og at han blir borte hele natten sånn, når jeg sa sist gang at det var over neste gang han ikke kom hjem. Jeg er så lei av å være usikker, selv om det kanskje skjer bare 1, maks 2 ganger i året.

Vanligvis er han dritfull når han kommer, nå var alt stablet pent, og han hadde tatt seg tid til å slette en hel samtale, det er rart for meg..

Du er jo ikke dum, du skjønner meget vel hva som har skjedd i natt. Spørsmålet er hva du har tenkt å gjøre med det, Pia?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til ham at du vet at han hadde en sms-samtale i morrest. Og du vil vite hvem det er han snakket med og om hva. Vil han ikke si det, så er det så enkelt som at han har gjort/snakket om noe han ikke vil at du skal vite. Og kan man godta noe sånt fra sin mann? Nei.

Spør han rett ut. Drit i om han får vite at du har sett på tlf hans. Når man er i et samliv sammen, så er man i et samliv sammen. Reagerer han med å bli sint etc for at du ser på mobilen hans (som mange gjør fordi de mener den er privat), så er det hans egen feil for han har jo gitt deg en GOD GRUNN for å se på den med å være ute hele natten uten å opplyse deg om det!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...