Gå til innhold

testet i dag tidlig, men VELDIG svak


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest EMMA2 - ikke logget inn

Lurer på deres erfaringer?

Brukte CB-test, og den ble utrolig svak. Både den som viser at testen er riktig brukt og den vannrette streken i svar-ruten.

Synes jeg så antydningene til en loddrett strek, men er usikker på om det var ønsketenkning så tidlig på morgenen eller om den var der. :forvirra:

Skal helt klart ta en ny test hvis ikke tante rød har vist seg i løpet av en ukes tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge testen viser positivt så er du gravid. Jeg ville uansett tatt en ny test om en dag eller to for å se om streken blir sterkere..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det antydning til strek så er du gravid. Men pass på så det ikke er et slikt peace-tegn, som er en feil ved noen CB-tester.

Ta en ny test du, så er du sikker :wink:

Uansett lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe peace-tegn, nei. Bare en utrolig svak strek nedover, nesten usynlig......

Har ikke fått noe annet enda, heller, så vi får vel vente og se, og prøve igjen om noen dager, tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Jeg er imponert over at du klarer å vente med å teste igjen! Hadde jeg fått noe som kunne ligne på positivt så hadde jeg nok vært ute og kjøpt det som fantes av tester og prøvd igjen! :lol: Krysser fingrene for deg! Det ser jo bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hcg nivået dobbler seg på to døgn, så vent to døgn og ta en ny test så vet du sikkert da!

Jeg fikk første test som en svak strek, og testet igjen allerede dagen etter (tålmodighet er ikke min sterkeste side...) og da var den merkbart tydligere alt. Tre dager etter var den loddrette streken mye sterkere enn den vanrette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid! :D

Testet positivt i går.

Så nå krysser jeg fingre og tær for at det går bra denne gangen....

Mistet i november sist - 14 uker på vei. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!! Det går sikkert bra nå - statistikken for å miste er vel i teorien svakere for deg nå, siden du allerede har mistet en gang?

Jeg klamrer meg til den tanken hvis jeg blir gravid igjen iallefall.. hehe :lol:

Ønsker deg lykke til med svangerskapet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle lykkønskninger. Håper også at det går bra denne gangen! Men vet med meg selv at jeg ikke slapper av før langt ut i uke 14-16, tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...