Gå til innhold

Stikking/smerter på venstre side av magen


Gjest Elses

Anbefalte innlegg

Jeg har også vondt og er øm på venstre side i nedre mageregion nå, samt at jeg er forstoppet. Så jeg eter fibertabletter og drikker vann i store mengder. Håper det løsner snart igjen. For min del er det nok grunnet noen medisiner jeg går på, men det er bokstavelig dritt for det. VONDT! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest Kristin

Disse symptomene hos kvinner er ofte endometriose. Det vil si at menstruasjonsvev oppstår andre steder i kroppen enn i livmoren. Dette kan bla føre til godartede cyster som er meget smertefulle, og må fjernes kirurgisk. Både cystene og selve blødningene kan sess på ultralyd hos en gynekologisk ekspert. Har man planer om barn, kan denne tilstanden gjøre det meget vanskelig å bli gravid fordi resultatet ofte er tette eggledere. Med behandling er prognosene for graviditet gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

I en uke nå har jeg hatt vondt i nedre del av magen, begynte med smerter i navlen, og nå har det forflyttet seg til venstre side av magen, ved siden av navlen. Er veldig ubehagelig. Men vet ikke om jeg burde gå til legen? Er redd for å komme der så er det ingenting liksom..



Anonymous poster hash: 34d4b...fba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat det samme! Smerter i magen , mest på venstre side øverst under ribbeina. Blir utredet for det,men de finner jo ingenting! Av og til er smertene så store at jeg svetter, svimer nesten av og kaster opp,



Anonymous poster hash: 6bcab...8ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

*rote opp gammel tråd*

Hei.

Jeg har hatt 'sting' i venstre siden hver dag ca i over en uke nå. Noen ganger er det høyt på venstre side og noen ganger føler jeg at det er i brystet. Varer en stund også går det over og det kjennes som sting aka hold. Dette begynner igrunn å bekymre meg...

Har jeg grunn til å være bekymret :P?
Har forsåvitt ikke ryggproblemer eller forstoppelse, som de andre skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

*rote opp gammel tråd*

Hei.

Jeg har hatt 'sting' i venstre siden hver dag ca i over en uke nå. Noen ganger er det høyt på venstre side og noen ganger føler jeg at det er i brystet. Varer en stund også går det over og det kjennes som sting aka hold. Dette begynner igrunn å bekymre meg...

Har jeg grunn til å være bekymret :P?

Har forsåvitt ikke ryggproblemer eller forstoppelse, som de andre skriver.

Fant du ut hva det var? Føles som ekstra smertefullt hold, men går ikke over :/

Anonymous poster hash: 36060...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...