Gå til innhold

Gjett hvorfor personen over deg har det brukernavnet de har

DUX

Anbefalte innlegg

Halu: Fordi du er glad i Hawaii og hula?

For du heiter noko med Line eller Stine eller noko kanskje? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest utoginn

For du heiter noko med Line eller Stine eller noko kanskje? :vetikke:

Fordi KG er et brudd idagens rutiner, kjas og mas kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utoginn har en katt som vil ut når den er inne, og inn når den er ute. Den løper ut og inn hele tiden og utoginn har derfor gått til anskaffelse av katteluke slik at katten kan løpe ut og inn så mye den vil mens utoginn sitter på KG:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt blad liker å rollespille Eva sammen min sin utvalgte. Bekledningen sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt blad liker å rollespille Eva sammen min sin utvalgte. Bekledningen sier seg selv.

:ler:

Silfen er en romantisk kvinne som er over gjennomsnittet interessert i tedrikking og tesiler. I tillegg har siden hun så Peter Pan første gang, drømt om å være en fe. Brukernavnet skulle egentlig være silfeen, men tastefeil gjorde at det ble silfen. I etterkant er hun glad for tastefeilen siden hun synes det er litt kult at alle tror hun er milf. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest utoginn

Susann syntes navnet hennes trengte en vri og valgte derfor Suzy som nick fordi en del kanskje vil assosiere det med sexy, noe hun liker å føle seg som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utoginn, det brukernavnet får meg til å tenke koffert . Kanskje brukeren tenker mye koffert ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utoginn

Utoginn, det brukernavnet får meg til å tenke koffert . Kanskje brukeren tenker mye koffert ?

Jo, jeg skal ut å reise med det første, men koffertens har jeg ikke begynt å tenke på enda. Er vel egentlig mer opptatt nyttige væsker..

Sebastianen er vår gromme grunnfar, den eneste Sebastian som er verdt å nevne i vår urhistorie. Sebastianen er pendelen i livets urverk. Og et slikt brukernavn er jo kult å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror utoginn valgte det navnet fordi han egentlig er en veldig seriøs person som i virkeligheten aldri ville bli forbundet med det navnet. Men, innerst inne er det utoginn han vil være ... hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yme: Fordi det er initialene dine... tror jeg

Jeg tror reglene er sånn at du egentlig skulle gjette på brukeren over deg, som da var WildThing.

Du tok feil, forresten ;)

Jeg tror du heter BettyBoop fordi du digga tegneserien! Den var jo skikkelig kul. Syns de skulle lagd en film av hu, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner virkelig ikke hvorfor du heter Bud ... kanskje det er ett kallenavn du har eller noe sånt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner virkelig ikke hvorfor du heter Bud ... kanskje det er ett kallenavn du har eller noe sånt? :lol:

du er liten av vekst, og heter Silje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...