Gå til innhold

Menn som hater dyr kan aldri få dame?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Siden damer digger disse dyra. Da kan ikke normale folk og menn få dame da siden de vet det er mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hvertfall utelukket for meg å finne en mann som hater dyr. Jeg trenger en som er like glad i dyr som meg. Enkelt og greit. Punktum finale.

Endret av UnderCover
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden damer digger disse dyra. Da kan ikke normale folk og menn få dame da siden de vet det er mat?

Menn som hater dyr har trolig emosjonelle problemer, og det anbefales derfor å holde seg langt unna slike menn - sier en fyr at han hater dyr: løp og aldri, aldri se seg tilbake.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Hund er en såpass stor del av livet mitt at jeg kunne ikke vært sammen med en fyr som så hunden på som en pest og en plage.

Også tenker jeg også at en person som hater dyr ikke er noe å spare på uansett. Det å hate dyr er ganske spesielt og drøyt, og sier en del om vedkommende :)

Endret av Bobler
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det hvertfall utelukket for meg å finne en mann som hater dyr. Jeg trenger en som er like glad i dyr som meg. Enkelt og greit. Punktum finale.

hvorfor må menn være kvinner for å få seg dame i dagens samfunn?? og hvorfor så fordømmende? det viktigste er vel at han er glad i deg og ikke de ekle dyra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater eller misliker?

Jeg liker ikke kjæledyr og kan ikke tenke meg å ha det selv, mannen er lik, likevel har han jo faktisk blitt gift med meg. Og jeg er dame, var det ihvertfall sist jeg sjekka

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må menn være kvinner for å få seg dame i dagens samfunn?? og hvorfor så fordømmende? det viktigste er vel at han er glad i deg og ikke de ekle dyra.

Nei. Det er skikkelig turn-off med menn som hater dyr. Jeg er en "pakke-deal", enten liker han meg OG dyret mitt, eller så kan han finne seg en annen :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

hvorfor må menn være kvinner for å få seg dame i dagens samfunn?? og hvorfor så fordømmende? det viktigste er vel at han er glad i deg og ikke de ekle dyra.

Er det kvinnelig å være glad i dyr da? Alle menn jeg kjenner liker dyr, og ingen av de er spesielt feminine...?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt spesielt å hate dyr, greit at man ikke liker dyr å ikke har lyst på selv, men du trenger ikke si til en dame at du hater dyr. Bare si at du ikke har lyst på dyr så er problemet løst.. Jeg er veldig glad i dyr, men allergisk, så kan aldri ha det selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke vært venn med noen som hater dyr engang.

Etter min mening er man ikke et godt menneske hvis man kan hate et uskyldig dyr.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa. Du vil nok ikke forbli singel bare på grunnlag av at du hater dyr, men du har nok ikke sjangs på meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

Jeg kunne nok ikke vert sammen med en som ikke liker dyr. Jeg er veldig glad i dyr og kommer alltid til å ha dem rundt meg. Så om en mann hadde sakt at han ikke ville ha fyr kunne jeg ikke valgt han av den grunn at det hadde blitt et veldig tomrom i livet mitt uten dyr.

Men der finnes jo kvinner som ikke liker eller vil/kan ha dyr, sats på dem du;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt sikker på at det finnes kvinner som også hater dyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

og alle dere gafer vel ned på oksebiff, svinefillet, røka laks med god samvittighet regner jeg med? glad i dyr my ass. glad i kosedyr kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hat er generelt en lite tiltalende greie for min del. En mann (eller kvinne for den del) som hater dyr høres ut som en mistilpasset person. Det er helt greit å ikke være særlig begeistret for dyr og ikke være den som kosemoser valper og kattunger, men å hate dem? Høres veldig underlig ut. Jeg vil gjette på at slike menn strever med å få seg dame, men da av mange grunner.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke være sammen med noen som hater dyr. Vi trenger ikke å ha dyr, men han må tolerere dem

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser stadig tråder her inne som tyder på at enkelte damer tiltrekkes av psykopater, så det er sikkert håp for deg også. Og ja, å hate alle dyr er et psykopatisk trekk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må menn være kvinner for å få seg dame i dagens samfunn?? og hvorfor så fordømmende? det viktigste er vel at han er glad i deg og ikke de ekle dyra.

Hvordan har du fått det for deg at menn ikke liker dyr? Samtlige av alle menn jeg har møtt, har i større eller mindre grad, vært glad i dyr. Min samboer er svært glad i dyr. JEg er veldig glad i dyr, og er veldig, veldig sart når det kommer til dårlig behandlig av dyr. Det er lite som provoserer meg mer, som når jeg hører om dyr som blir dårlig behandlet. Enten det er en hund som bare står i innhengingen sin dag ut og dag inn, eller om det er snakk om grov misshanding.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og alle dere gafer vel ned på oksebiff, svinefillet, røka laks med god samvittighet regner jeg med? glad i dyr my ass. glad i kosedyr kanskje.

Jeg skjønner jo at du prøver å provosere, men la meg nå likevel forklare for deg. Det går fint an å være glad i dyr uten å være motstander av å bruke dyr til mat. F.eks. mener jeg at dyr har rett på et godt liv så lenge de lever (enten det er snakk om gårdsdyr eller villt) og en rask og smertefri avlivning når tida er kommet. Jeg får vondt av å se dyr lide, men jeg koser meg gjerne med en biff. For om dyret har hatt et godt liv og så blitt avlivet på en grei måte så synes jeg det er et naturlig neste skritt å spise dyret.

Jeg - som de fleste andre i vesten - spiser ikke hunde- eller kattekjøtt. Det handler om kultur og det at vi ser hunder og katter som venner og familiemedlemmer, derfor ville det føltes veldig feil å spise slike dyr.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...