AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #21 Skrevet 13. april 2012 Hvorfor svarer du ikke ang. serienummeret TS? Er villig til å vedde mye på at du har kjøpt en fake rettetang, jeg har en ekte ghd selv, det samme har flertallet av venninnene mine og det du beskriver har ingen av oss opplevd. 1
Gjest Armule Skrevet 13. april 2012 #22 Skrevet 13. april 2012 Hvorfor svarer du ikke ang. serienummeret TS? Er villig til å vedde mye på at du har kjøpt en fake rettetang, jeg har en ekte ghd selv, det samme har flertallet av venninnene mine og det du beskriver har ingen av oss opplevd. Fordi det er midt på natta? I #9 står det forøvrig at den har serienr.
Vulpes Skrevet 13. april 2012 #23 Skrevet 13. april 2012 Jeg tviler sterkt på at en såpass stor og seriøs butikk som FeelUnique selger fake rettetenger. De er jo sertifisert av GHD. Da er det større sannsynlighet for at det er en feilvare, selv om jeg egentlig tviler litt på det og. Min rettetang fra FeelUnique har to klistrelapper på innsiden med nummere på, men hvorvidt det var en plastlapp på ledningen husker jeg ikke. Den har jeg i så fall fjernet. Jernet kom også i en GHD-boks med to hefter inni, et stort og et lite, det lille har en sånn mobil-rute man kan lese med mobilen for å få sin 2 year warranty. Alt ser riktig ut.
RugRatzz Skrevet 14. april 2012 #24 Skrevet 14. april 2012 Min har også et sånt mellomrom, og jeg har hatt min i nesten et år.. Tror nesten de bare skal være sånn, for når man trykker den sammen forsvinner mellomrommet. Min har også serienr. Men kan det ikke ha noe med modellen da? Inni tangen står det iallefall Model No. ghd 4. 2B Jemella Limitied.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #25 Skrevet 14. april 2012 Min er fra FeelUnique og har også mellomrom om jeg bare holder den sammen, men om jeg klemmer den sammen som jeg gjør når jeg krøller håret forsvinner glippen.
Bass Skrevet 17. april 2012 Forfatter #26 Skrevet 17. april 2012 Hei igjen Ja jeg fikk svar, de sa at det var ingen feil, men at den skulle være sånn.. at når man slår den på, så klarer håret uansett å feste seg til platene, på en måte.. Jeg liker det ikke i det hele tatt :/
Jade Skrevet 18. april 2012 #27 Skrevet 18. april 2012 Godt å høre at den ikke var falsk ihvertfall. Jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg har ihvertfall ikke opplevd noe problemer med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå