Gjest lommerusk Skrevet 30. mars 2012 #1 Del Skrevet 30. mars 2012 Tenkte jeg skulle begynne å "lufte" mine innkjøp og hvorfor jeg kjøper ting jeg "bare må ha!!" Jeg tror det er en tvang, eller, kanskje en slags selv-medisinering? Men mot hva kan vær opp til hver enkelt å mene Jeg "shopper" nesten hver dag. Alle dager er ikke som andre dager, men det blir som regel noe lite som jeg "kunne hatt godt av akkurat der" eller "den kan det jo hende jeg får bruk for en dag". Før var det slik at jeg shoppet klær. Det hele begynte med da jeg "så lyset" og ville bli feminin! (Har alltid vært en gutte-jente ) Rølpete meg kjøpte min FØRSTE kjole til 17.mai i 2010. (er i dag snart 21) Den var jo ikke den mest glinsende kjolen, såklart. Begynner i det små! Det var etter det kjøpet det hele startet! "I became addicted". Jeg såg masse nye muligheter jeg ikke hadde tenkt kunne falle meg inn å foreta meg. Jeg har nå blitt en kvinne. Ikke bare i kroppslige former, men også i klær. Jeg går i tettsittende jeans (ikke lenger så baggy og posete som før), jeg bruker singlet i stedet for t-skjorter, og jeg bruker hipster i stedet for bokser, jeg bruker bluse med et smykke isteder for en skjorte med slips, and so on! (Jepp, litt av en overgang ) De 2 siste årene tror jeg at jeg har brukt 90% av mine 'leftovers' av penger til klær, smykker, sko, hårfarge, sminke osv. Ikke nok med at jeg har blitt kvinne i utseende, men har også blitt smittet av basillen om å shoppe! Jeg shopper aaalt. Duker til leiligheten, stearinlys og telys, fine dingser til å pynte med, og dere kvinner som har shoppe-dilla skjønner sikkert hva jeg snakker om. Alle de små tingene som "vi mener gjør en stor forskjell i hjemmet" (som hverken samboer/mann eller venner legger merke til. SÅ! Min tanke med dette innlegget var å "lufte" mine innkjøp. Ikke noe mer enn det, og så har jeg VELDIG lyst til å få inspirasjon og tips og alt mulig! Kom gjerne med dine innkjøp, kanskje jeg blir misunnelig og løper til nærmeste innkjøpssted og finner det/den samme! Eller motsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå