Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er en eier av en hund og en pusekatt...altså..heh..vet ikke hvor jeg skal begynde...jeg var snar den ene gangen jeg var i butikken og kjøpte det jeg måtte ha og hunden var med..tror jeg brukte ca. 1 min...men sånne så lar hundene stå utforbi i en halv time/ - flere timer har ikke jeg så mye til overs for...det er ikke for ingen grunn det er komt sånne lover som sier at du ikke kan binde hunder rett utforbi inngangen på butikker..grunnene til det pga. folk som blir vettskremt av hunder som gneldrer og bjeffer som om noen skulle kvelt dem, og for at det finnes "hundekidnappere" som stjeler hunden din mens du er inne og tror at alt er fryd og gammen, har også hørt om skrekkelige historier om at folk har misshandlet hunder som står utforbi, og hunder som dreper hunden mens du er inne.

jeg lurer på tid det blir forbudt og spise kjøtt jeg :roll: ...jeg synes også at det blir litt stress og følge katten din overalt når den er ute...blir litt dumt og holde en skogkatt som innekatt når den kan gå trygt utforbi uten fare for traffik og andre farer...bare pga. at den kan gjøre fra seg utforbi?kansje alle og alt skal bare holde seg innendørs sånn at vi ikke gjør noe ulovlig og gjør at andre står i fare pga. deg?og de som har hundene sine uten band når de går tur har vanligvis en grunn til det?kansje de vet 100 % at hunden er snill og ikke i den fjerneste anelse kan få seg til og angripe verken andre dyr eller mennesker...og at hunden adlyder eieren 100%.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg må jo le også da. selv om det egentlig er litt alvor i dette temaet. Men moro å lese om alt vi mennesker engasjerer oss i.

Selv er jeg den lykkelige eier av ei skjønn pusi, men ser jo at det kanskje ikke er en lykkelig situasjon fordi jeg da er i en utsatt posisjon.

Dessuten røyker jeg innimellom, og det er jo ikke lov overalt lenger.

Konklusjon: Dyrehold + røyk = død?

Håper jeg overlever en stund til.

Skrevet
Litt på siden her, men jeg blir faktisk oppriktig stolt når pusemor kommer hjem og viser en mus hun har drept!

*Gjør meg klar til og skytes, henges OG kveles*

ja de gjør det jo for å glede oss:)

MEN en ting er når den ER drept, en annen ting er når den er halvdød eller levende, og blir drept og lemlestet (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen) i vår egen stue. :o :-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...