AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10201 Skrevet 4 timer siden Roci skrev (På 27.11.2025 den 8.24): Blir mange julebord i år, så har oppdatert garderoben litt: Glitrende genser fra KappAhl (er som skjæra, elsker alt som glitrer 😄) Pumps fra Unisa, kjøpt på Tise Veske fra Zalando/Even & Odd (er samme farge som skoene i IRL) Den toppen/genseren kjøpte jeg i fjor. Er helt nydelig på! Gleder meg til å bruke den til festlige anledninger i desember! Anonymkode: 9d8f3...da3
Roci Skrevet 3 timer siden #10202 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den toppen/genseren kjøpte jeg i fjor. Er helt nydelig på! Gleder meg til å bruke den til festlige anledninger i desember! Anonymkode: 9d8f3...da3 Så fi t å høre, gleder meg veldig til å bruke den, jeg også😊 Blir neste helgs jiumebordsantrekk sammen med palazzoukser i sort fløyel og ballerinasko i gull😊 De røde pumpsene og vesken skal brukes sammen med en champagnefarget paljettkjole på julebord nr 2😀 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10203 Skrevet 3 timer siden Blazer, dressbukse og topp👍 Anonymkode: a6874...23e 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10204 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blazer, dressbukse og topp👍 Anonymkode: a6874...23e Bilder! Jeg ble nyskjerrig 😅❤️ Anonymkode: 06823...6ec
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10205 Skrevet 3 timer siden Ny skoleveske fra Becksondergaard (Zalando) Droppet nettopp ned i pris, ønska meg denne lenge 😍 Anonymkode: 06823...6ec 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10206 Skrevet 3 timer siden Fra Calvin Klein Anonymkode: c8fc5...993
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10207 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 10.18): Så fint! Jeg hadde også lett kjøpt det 😍 Jeg har kjøpt meg kjole til julebordet på Tise: Anonymkode: 141c3...dad Den var fin!🙂 Silke? Sateng? Anonymkode: 6166a...41d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå