Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En tykk ulltights i hvit/creme

En tynnere, sort silke-aktig tights med sort print

Blå-glitter neglelakk - skikkelig fin! (kanskje ikke klær eller tilbehør, men..)

En kulere, litt annerledes ring som jeg ikke kan forklare hvordan ser ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.miinto.no...one-waxed-parka

Jeg fikk denne i posten idag, sikkert ikke den mest moderne, men jeg likte den godt som hverdagsjakke/bruksjakke. Super på tur med bikkja:)

Likte den, maya :) Bra alternativ til en vanlig allværjakke, så får den heller bare være litt umoderne.Synes forresten prisen var skremmende høy sammenlignet med engelske priser :O

http://www.polyvore.com/womens_barbour_hawkstone_waxed_parka/thing?id=64817754

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den, maya :) Bra alternativ til en vanlig allværjakke, så får den heller bare være litt umoderne.Synes forresten prisen var skremmende høy sammenlignet med engelske priser :O

http://www.polyvore....ing?id=64817754

Den var litt dyr ja, men samtidig så har jeg ei jakke for lang tid fremover:) Synes det er greit å legge litt penger i klær som ikke er typiske moteplagg, som f.eks jakker, kåper, sko, jeans, lammeullsgensere..

Har ei Bergansjakke, men den synes jeg best egner seg til ski og fjellturer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var litt dyr ja, men samtidig så har jeg ei jakke for lang tid fremover:) Synes det er greit å legge litt penger i klær som ikke er typiske moteplagg, som f.eks jakker, kåper, sko, jeans, lammeullsgensere..

Har ei Bergansjakke, men den synes jeg best egner seg til ski og fjellturer:)

Absolutt enig med deg i det der! Det jeg mente var at du kunne spart 2000kr om du kjøpte den i England, og da får du den jo for litt over halvparten av det du betalte :) Om jeg ikke husker feil så har pappa hatt sin jakke (ikke parkasen altså, men en modell for herrer i likt stoff) i 30 år nå og den har blitt brukt utrolig mye og relativt hardt til jakt, fiske og skogturer og den er enda finere enn da den ble kjøpt! Så at sånne ting varer i lang tid er det ingen tvil om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger absolutt ikke være moderne for at det skal være fint eller kult. Liker de jakkene godt jeg og!

Jeg synes den er fin jeg:) Enkel og klassisk! Brukte den igår, og den var veldig god. Og satt pent på:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To par hansker. Et par fra Chester Jefferies som er laget av rådyrskinn og sydd for hånd med silketråd, og et annet par fra Gaucho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

To par hansker. Et par fra Chester Jefferies som er laget av rådyrskinn og sydd for hånd med silketråd, og et annet par fra Gaucho.

Herregud så mye dilldall.

Anonym poster: e4cb8dff623a2ed61427539b94d2f472

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte 2stk bher på flyplassen i Frankfurt, var i akutt bh-nød. Sjekket ikke prisen først, siden jeg hadde måtte ha nye, og tror visakortet fikk sjokk.......119 euro for den ene og 99 euro for den andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bursdag, så kjøpt inn litt forskjellige greier nå. Alt er fra Asos.

Tenker med et tynt belte for å få litt mer form på kjolen. Håper fargen er like "berry" som det ser ut som, og at den ikke er for rosa! Toppen er litt spesiell, men liker den. Buksen har et blondemønster som i mine øyne var topp.

vdemvs.jpg3446rmv.jpg2w53nrb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte denne knæshe bhen igår.

Skal prøve meg på rosa bh og svart blondetruse :danse:

Anonym poster: ceeb387c8fe75ebd9c1227d3b99f4df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...