Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4170300007_4020_1.jpgI dag har jeg kjøpt Elsa-bukse fra "personlig mote". Min favorittbutikk når det kommer til dongeribukser, nå er den konkurs og om to uker stenger de :grine: Dette bildet er av en wonderjeans siden jeg ikke fant bilde av Elsa... Håper jeg rekker å kjøpe flere bukser der før de stenger. Nå er jeg klar for å ha et lager i reserve, kjenner jeg. Eneste butikken jeg har funnet dongeribukser jeg ikke har måttet legge opp eller brette opp og bruke belte på. Både og. Disse satt som støpt og var helt perfekte.

Endret av Millimani
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Miss Blue skrev:

 

Takk, ja jeg har fått den nå, veldig fin på, veldig fornøyd :) 

Kjøpte den her: https://www.boozt.com/no/no/modstrom/campell-jumpsuit_18714805/18714811?navId=62212&group=brandwall&position=1000000

Hvilken type sko bruker du til? 

Takk for linken forresten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Forundret.. said:

Hvilken type sko bruker du til? 

Takk for linken forresten 😊

Jeg har ikke brukt buksedressen enda, men ser for meg at jeg kan bruke det meste, sorte sko tenker jeg da, kanskje sorte høye hæler med glitter for festlige anledninger, men alt fra pumps til ballerina til Chelsea boots sånn ellers. Kanskje jeg får ny inspirasjon til andre typer sko når jeg begynner å bruke den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pologenser i ullmiks - Naturhvit - DAME | H&M NO 1

Ser for meg at denne her blir fin til strømpebukse og kort skjørt! 95% ull og på tilbud!

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

main]

Så at mange av kåpene fra eksklusive merker ofte har en god del polyester i seg og koster det dobbelte, så da ble det en i ull  og kasjmir fra h&m på tilbud til 2000. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...