Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte denne hos Bonprix. Ønsket meg en kjole i denim. I tillegg bestilte jeg noen BH-er.

 

16075910-MQ7LHE9D.jpg

Anonymkode: 297e0...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Image result for mads nørgaard STELLY

 

Fant dette skjørtet fra Mads Nørgaard til 89 kr på Fretex! Så vidt jeg kan se knapt brukt. Kjøpte også et denimskjørt fra HM til samme pris, antakeligvis fra sent 90-tall. Klar for sommerferie! 

Anonymkode: 70b49...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Image result for mads nørgaard STELLY

 

Fant dette skjørtet fra Mads Nørgaard til 89 kr på Fretex! Så vidt jeg kan se knapt brukt. Kjøpte også et denimskjørt fra HM til samme pris, antakeligvis fra sent 90-tall. Klar for sommerferie! 

Anonymkode: 70b49...146

Det var et skikkelig røverkjøp! Jeg kjøpte samme skjørtet i fjor, tror jeg betalte 900kr for det. Veldig fint skjørt som sitter godt på og er behagelig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke i dag, men i det siste:

Gucci-belte

370717_AP00G_1000_001_100_0000_Light-Lea

Sort skjerf fra Hugo Boss (fant ikke bilde)

Topp fra Karl Lagerfeld

K4821D02B-Q11@12.jpg

En blå cardigan fra Hugo Boss, bukse fra Floyd og en capribukse fra Floyd (fant ikke bilder).

 

Endret av Jolene
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Image result for mads nørgaard STELLY

 

Fant dette skjørtet fra Mads Nørgaard til 89 kr på Fretex! Så vidt jeg kan se knapt brukt. Kjøpte også et denimskjørt fra HM til samme pris, antakeligvis fra sent 90-tall. Klar for sommerferie! 

Anonymkode: 70b49...146

For et kupp! Har tilnærmet det samme skjørtet fra Mads Nørgaard, bare i svart og uten lommer. Fasongen er helt lik, og jeg synes det er superflatterende. Et av mine yndlingsplagg!

Anonymkode: 735b4...eb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere kan hjelpe meg litt? 

Bestilte to silkekimonoer i dag, som jeg får i posten om en stund. Det er samme modell, men med forskjellige farger. Klarte ikke å bestemme meg, så jeg bestilte begge og sender den ene i retur. 

Tanken er å bruke den som en slags cardigan på sommerhalvåret. Dropper beltet i livet, og har den åpen over jeans og en singlet. Tenker at det blir fint med bohemske øredobber og noen pene skinnsandaler til. 

Hvilken synes dere var finest/ hvilken bør jeg beholde? 

Mørk blå: 

 
ELLEN ROBE Kimono marineblå
 
Offwhite:
 
ELLEN ROBE Kimono offwhite
 
ELLEN ROBE Kimono offwhite

Anonymkode: 735b4...eb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dere kan hjelpe meg litt? 

Bestilte to silkekimonoer i dag, som jeg får i posten om en stund. Det er samme modell, men med forskjellige farger. Klarte ikke å bestemme meg, så jeg bestilte begge og sender den ene i retur. 

Tanken er å bruke den som en slags cardigan på sommerhalvåret. Dropper beltet i livet, og har den åpen over jeans og en singlet. Tenker at det blir fint med bohemske øredobber og noen pene skinnsandaler til. 

Hvilken synes dere var finest/ hvilken bør jeg beholde? 

Mørk blå: 

 

 
ELLEN ROBE Kimono marineblå
 
Offwhite:
 
ELLEN ROBE Kimono offwhite
 
ELLEN ROBE Kimono offwhite

Anonymkode: 735b4...eb1

Jeg synes den i midten, men er ikke det morgenkåpe? Tenker siden du skulle bruke den som cardigan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt noe i dag. Er jeg unormal? Burde jeg oppsøke psykolog eller lege?

Anonymkode: dc954...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dere kan hjelpe meg litt? 

Bestilte to silkekimonoer i dag, som jeg får i posten om en stund. Det er samme modell, men med forskjellige farger. Klarte ikke å bestemme meg, så jeg bestilte begge og sender den ene i retur. 

Tanken er å bruke den som en slags cardigan på sommerhalvåret. Dropper beltet i livet, og har den åpen over jeans og en singlet. Tenker at det blir fint med bohemske øredobber og noen pene skinnsandaler til. 

Hvilken synes dere var finest/ hvilken bør jeg beholde? 

Mørk blå: 

Offwhite:

Anonymkode: 735b4...eb1

Jeg tror jeg synes den mørkeste var finest, for den så minst ut som en morgenkåpe...

Anonymkode: 916e4...19e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sola de skrev:

Jeg synes den i midten, men er ikke det morgenkåpe? Tenker siden du skulle bruke den som cardigan.

Takk for svar! Jeg heller også mot den lyseste. 

Er egentlig ikke så opptatt av hva den egentlig skulle brukes til, jeg har tenkt til å bruke den som cardigan. Er ikke så veldig redd for hva folk synes i utgangspunktet. Dessuten er trenden med kimonoinspirerte bluser og cardigans såpass veletablert her jeg bor, at jeg blir overrasket om noen synes at det er rart. 

Men siden du spør, sjekket jeg i nettbutikken. Den ligger under kategorien «topper». De har også en kategori for loungewear, og der ligger alt av pysjamaser o.l. 

Anonymkode: 735b4...eb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg synes den mørkeste var finest, for den så minst ut som en morgenkåpe...

Anonymkode: 916e4...19e

Takk for svar! 🙂

Anonymkode: 735b4...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sommersalget:

Klær

Silkeskjorte. Det er mange som blir veldig blasse av denne fargen, men jeg kler den heldigvis godt: 

Silkebukser. Disse skal kun brukes hjemme. Fargene er mye penere i virkeligheten:

ELLEN PANT Byxa offwhite

 

Tilbehør:

Jobbveske (modellen Sofi fra Adax):

Nøkkelholder fra Adax:

 

Paraply fra Happy Swedes:

 

Travalo elegance parfymeflaske til reise: 

+ et sølvfarget smykke fra Acessorize som jeg ikke finner bilde av, en lyserosa clutch fra Whyred og en del tilbehør til reising. 

Anonymkode: 735b4...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enigmatic

Fra årets sommersalg - med store rabatter: Kjole fra Days like this, t-skjorte i bomull i fra Jotunheim, t-skjorte i bomull fra Benetton, bomullsgenser fra Benetton, t-skjorte i lin fra Freequent. 

DSC_0946.JPG

DSC_0947.JPG

DSC_0948.JPG

DSC_0949.JPG

DSC_0950.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enigmatic

Kom ikke med i forrige innlegg, men på sommersalget kapret jeg også en tights fra Kari Traa og søte sommersko fra Rieker/Skoringen. 

DSC_0952.JPG

DSC_0953.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...