Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Endte visst opp med et par sko...

www.bianco.com/en-NO/webshop/product/for-her/boots/ankle-boots/shannie-ankle-boot/556986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du støtter dyremishandling?

Anonym poster: e4cb8dff623a2ed61427539b94d2f472

Jeg spiser kjøtt også. Og fisk. Og har skinnvesker.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise kjøtt er én ting. Å holde seg varm med dunjakker er og én ting .Men du synes det er greit at dyr lider for at du skal gå rundt med en pels rundt hetten din kun for å se pen ut? Hvorfor kan du ikke ha en falsk pels? Du blir ikke noe varmere av å ha pelsen som er revet av et forsvarsløst dyr, dandert rundt hetten din.

Anonym poster: 5c55b8d7add0406c9b64519622b80f8c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise kjøtt er én ting. Å holde seg varm med dunjakker er og én ting .Men du synes det er greit at dyr lider for at du skal gå rundt med en pels rundt hetten din kun for å se pen ut? Hvorfor kan du ikke ha en falsk pels? Du blir ikke noe varmere av å ha pelsen som er revet av et forsvarsløst dyr, dandert rundt hetten din.

Anonym poster: 5c55b8d7add0406c9b64519622b80f8c

Tror du skal lese hva du skriver før du halshugger meg. Hvordan vet du at dun er plukket på rett måte? Hvordan vet du at kjøttet du spiser er slaktet på riktig måte? Sover du i dundyne? Har du skinnprodukter?

Hvorfor henge deg opp i ei hette?

Endret av maya76
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IMG_3358.jpg

Kjøpte disse på salg!:)

Anonym poster: 0a0059a6098f97c137a132c9d1d8b2e7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var søt. :) Hvordan var den i str, om du har fått den enda?

Den var helt normal i størrelsen:) Og kjempefin på!! Kom imponerende raskt, 5 virkedager tror jeg det tok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Den var helt normal i størrelsen:) Og kjempefin på!! Kom imponerende raskt, 5 virkedager tror jeg det tok...

Hm.. Da må jeg visst handle enda litt til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Da må jeg visst handle enda litt til.. :)

Jeansen fra American Eagle er og veldig bra:) Har ikke bestilt fra siden, men har noen som jeg har fått fra søsteren min. Likedan er singletene gode og holder bra vask etter vask:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badabing

Jeansen fra American Eagle er og veldig bra:) Har ikke bestilt fra siden, men har noen som jeg har fått fra søsteren min. Likedan er singletene gode og holder bra vask etter vask:)

Jeans tør jeg ikke kjøpe på nett :P

Men jeg forstår fortsatt ikke størrelsene. Er M både str 40 og 42? Jeg tipper jeg bruker en størrelse større enn deg, hva bestilte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans tør jeg ikke kjøpe på nett :P

Men jeg forstår fortsatt ikke størrelsene. Er M både str 40 og 42? Jeg tipper jeg bruker en størrelse større enn deg, hva bestilte du?

Jeg bestilte M jeg.....står bare xxs, xs, s, m, l.......(har du norske priser og størrelser oppe?) Innbiller meg at vi er ca samme str, men denne blusen er ikke ettersittende, så du bør ikke bestille den altfor stor. Vet ikke om det hjelper, men jeg er 1.72, 60kg og bruker 75B (med tanke på at den ikke skal stramme over puppene)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vinrød genser fra Cubus med hodeskaller (chille-hjemme-på-sofaen-genser) + noe undertøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...