skreppamedleppa Skrevet 12. desember 2012 #201 Del Skrevet 12. desember 2012 Kjøpte denne kjolen i dag.. elsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 13. desember 2012 #202 Del Skrevet 13. desember 2012 Dette smykket fra Bjørg... Har siklet på det i evigheter. Det passer til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. desember 2012 #203 Del Skrevet 13. desember 2012 En nydelig kjole fra Worn Pretty, blir helt perfekt til julaften og nyttårsaften:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. desember 2012 #204 Del Skrevet 17. desember 2012 Smykke fra Etsy. Bilde, bilde2. Prøvde å legge til bildene direkte i innlegget, men da ble de gigantiske. Får finne ut av hvordan jeg minimerer dem i innlegget og heller redigere senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. desember 2012 #205 Del Skrevet 17. desember 2012 Dette smykket fra Bjørg... Har siklet på det i evigheter. Det passer til alt. Åh, det er så fint! Har siklet på øredobbene som er i samme serie leenge. Kanskje jeg må kjøpe begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 19. desember 2012 #206 Del Skrevet 19. desember 2012 Dette smykket fra Bjørg... Har siklet på det i evigheter. Det passer til alt. Ah det er så fint! Tenker å kjøpe den i julegave til meg selv Fikk endelig tak i denne jakken fra Zara, usikker på om jeg skal beholde den da den er litt for stor. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 20. desember 2012 #207 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Denne genseren. En ny favoritt! Endret 20. desember 2012 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. desember 2012 #208 Del Skrevet 21. desember 2012 Endelig kjøpt meg øredobbene fra Bjørg som jeg har ønsket meg lenge, greit med en liten julegave til meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 22. desember 2012 #209 Del Skrevet 22. desember 2012 Endelig kjøpt meg øredobbene fra Bjørg som jeg har ønsket meg lenge, greit med en liten julegave til meg selv! Du burde kjøpe smykke også altså... Hviler så fint i halsen, er den perfekte størrelse. Pluss at det matcher øredobbene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. desember 2012 #210 Del Skrevet 22. desember 2012 Du burde kjøpe smykke også altså... Hviler så fint i halsen, er den perfekte størrelse. Pluss at det matcher øredobbene Ja, ikke sant! Smykket kommer nok etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 22. desember 2012 #211 Del Skrevet 22. desember 2012 Siden jeg bruker denne genseren i grått så mye bestemte jeg meg for å kjøpe den i hvitt også, går jo til alt. Den har jeg også, men den har begynt å misfarge litt. Må muligens vaske den, samt gå over med nuppefjerner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 22. desember 2012 #212 Del Skrevet 22. desember 2012 Denne kjolen kom i posten igår. Håper den passer. Har også kjøpt svart hold in underkjole og strømpebukse fra H&M: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 22. desember 2012 #213 Del Skrevet 22. desember 2012 I går kjøpte jeg to par strømpebukser på Cubus med fleece inni, og en kjole til rundt 2000 kr på en liten selvstendig klesbutikk. Den lille sorte :-D Den skal berge meg gjennom hele julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 22. desember 2012 #214 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Er forelsket i Airstep så kjøpte disse: Endret 22. desember 2012 av *Maja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 22. desember 2012 #215 Del Skrevet 22. desember 2012 Den har jeg også, men den har begynt å misfarge litt. Må muligens vaske den, samt gå over med nuppefjerner? Hvilken farge da? Jeg bare lurer om den har blitt skitten eller tatt til seg farge fra mørke jeans, for eksempel. Sistnevnte kan være vanskelig å få bort, så jeg bruker ikke min til mørke jeans som smitter farge. Merker jo at den blir litt mørkere på hendene og nederst etter bruk, men det går vekk i vask til meg hvertfall Jeg vasker den uten omdreininger på 30 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #216 Del Skrevet 22. desember 2012 Veldig fint om dere legger ved hva slags plagg det er eller hvor det kommer fra, og ikke bare bilder. Anonym poster: 1710039b1db7abd7d0c8592bad59df94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. desember 2012 #217 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvilken farge da? Jeg bare lurer om den har blitt skitten eller tatt til seg farge fra mørke jeans, for eksempel. Sistnevnte kan være vanskelig å få bort, så jeg bruker ikke min til mørke jeans som smitter farge. Merker jo at den blir litt mørkere på hendene og nederst etter bruk, men det går vekk i vask til meg hvertfall Jeg vasker den uten omdreininger på 30 grader. Jeg har den kritthvite, har ikke turd å vaske den ennå. :-) Den overlever altså 30 grader uten omdreininger? Blir den slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 23. desember 2012 #218 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg har den kritthvite, har ikke turd å vaske den ennå. :-) Den overlever altså 30 grader uten omdreininger? Blir den slitt? Nei, min ser helt lik ut som den gjorde da jeg kjøpte den! Bare at den blir litt hvitere og finere etter vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #219 Del Skrevet 23. desember 2012 En "bunke" med stayups og strømpebukser i ulike farger og denier...! Så da kan jula bare komme. Anonym poster: df6dcd077621370e1b50b738549e3431 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbour Skrevet 26. desember 2012 #220 Del Skrevet 26. desember 2012 Gant skjerf og Gant genser med krage. Jeg går snart til innkjøp av en barbour jakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå