Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte en flott Panama-hatt i dag. Mange sier at det kreves en viss attitude for å pulle noe slikt, men jeg gir faen. Det er en legendarisk hatt jeg ikke kan være foruten.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk til anskaffelse av et par marineblå loafers fra Gant i går. De hadde de i mange andre fine farger også, ikke bra for likviditeten :sjenert: Måtte ta på meg skylappene og komme meg ut av butikken, men noe sier meg at jeg drar tilbake en dag...

post-28003-0-64177000-1336284444_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne tie dye toppen fra Asos marketplace idag. Veldig fornøyd! herlige regnbue farger!

Har og laget to tie dye topper selv idag. Fornøyd med resultatat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var FINE, elle melle! Hvor er de fra?

Takk!

Det er Högl, og jeg fant dem på en Euroskobutikk. Nå vet jeg ikke om alle Eurosko har de samme skoene, men det er et ganske vanlig merke i alle fall.

Ikke de aller billigste skoene, men gode å gå med.

Endret av Elle Melle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har endelig funnet ut hvor jeg finner klær som passer til kroppen min :D

Har slitt i mange år med at klærne er smale og umulige å få på min timeglassform med brede skuldre, store pupper, smal midje, store hofter og ridebukselår. Buksene er så smale at jeg ikke får beina nedi, finner jeg noe som er vidt nok blir livet så stort at jeg må brette det dobbelt under beltet, overdelene er laget for kvinner uten skuldre og bryster og klarer jeg å finne noe som har passform ser jeg ut som en gammel tante.

Fant endelig nye bukser på H&M. I herreavdelingen.

Takk til modegudene som har gjort det fysisk umulig for kvinner med former å handle på dameavdelingen i de aller aller fleste butikker der ute. :kjefte: /end rant

Hurra for nye klær etter nesten ti år med leting!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe minya- det er vanskelig! Jeg finner ikke bukser som er små nok i str. Det snakkes om samfunnspress om å være tynn, men hvorfor finner jeg ikke bukser som er passe da? :kjefte:

Hehe. Tror egentlig bukser er generelt vanskelig. Gensere og topper er fryktelig mye lettere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på at bukser er vanskelig, de er alltid for lange i beina! Går jo fint å legge opp med skinnyjeans, men med alt annet ser det jo bare teit ut. Jeg skulle virkelig ønske at man kunne få petite-avdelinger til Norge, det hadde gjort ting så mye enklere for oss under 160.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe minya- det er vanskelig! Jeg finner ikke bukser som er små nok i str. Det snakkes om samfunnspress om å være tynn, men hvorfor finner jeg ikke bukser som er passe da? :kjefte:

Hehe. Tror egentlig bukser er generelt vanskelig. Gensere og topper er fryktelig mye lettere.

*sorry for at jeg går offtopic*

Du har samme problem, bare motsatt-ish. Sort of.

Jeg finner aldri bukser som er små nok jeg heller, for da blir de for små rundt ræva.

Ender alltid opp med bukser som er tre meter for vide i livet, akkurat passer rundt ræva og ti meter for lange i beina.

Du får prøve deg på herreavdelingen du også, se deg om etter de små størrelsene, jeg endte på herrestørrelse 30, du trenger kanskje bare 26?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på UFF idag og kjøpt en hvit bluse til 17.Mai :) Veldg fornøyd. En svart pusete cardigan og en Levis bukse (til ca 100kr) som jeg skal klippe opp til shorts.

Har vært på en annen brukt butikk og fant disse solbrillene :)

Ellers har jeg nylig elkt med klor og laget disse to toppene. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valiumsjunkie

I dag fikk jeg en kjole av søsteren min. :-D Vet ikke hvor den er fra. Blå med blomster og stropper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte meg Louis Vuitton Neverfull GM nå på lørdag , kjempe glad, endelig ble den min :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt denne hvite toppen fra Nelly idag.

Jeg er tidvis veldig glad i nøytrale minimalistiske plagg og tror denne kan bli fin. Liker snittet og de små detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...