Gå til innhold

Ap-ordfører tiltalt for seksuell omgang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var noen som skrev tidligere i tråden at de i retten idag skulle snakke noe om at RØ kanskje kan ha hatt en annen mindreårig kjæreste. Er det noen (andre) som har sett noe om det noe sted? Om det stremmer, ville vel det være noe som sto overalt i media, skulle en tro.

Anonym poster: 292a93caa943e0d386f2faf36a662170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for avsporinger samt svar/sitering til disse

Sophie-Ann, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror høyesterett avviser anken når RØ blir dømt og da anker saken.

Ja, og så håper og tror jeg at de ler av ham i Strasbourg.

Anonym poster: b3f3bd0a7e5d350f724a534fe3e99144

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Det er da helt noe annet å synes at noen er attraktiv og å kjenne på "forbudte følelser", enn å faktisk gjøre noe med dem. Hvem vi tenner på er en ting, hva vi velger å gjøre med det er noe helt annet. RØ har valgt å gjøre noe aktivt mot et BARN pga seksuell interesse, det er overhodet ikke akseptabelt. Det at han krysser denne linjen er for meg en meget god indikator på overgrep.

Anonym poster: e6064da16193e0b497f8f54cb3eb9b8f

Hvordan vet du at han har hatt sex?

Også dette er vill gjetning...

Anonym poster: 27faa8d7406da428a768684d61fb3390

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han har hatt sex?

Fordi hun sier det, og alle beviser har vært i samsvar med henne forklaring.

Det støttes også av at alt han forklarer ikke henger på greip og stadig tilbakevises av bevisene i saken.

Anonym poster: e6064da16193e0b497f8f54cb3eb9b8f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hvem sine vitner rektoren og læreren var? Aktor eller forsvarer? Virker som dommeren er rimelig irritert over å bruke tid på den, og sa han håpet at ikke flere vitner handler om denne episoden på skolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var noen som skrev tidligere i tråden at de i retten idag skulle snakke noe om at RØ kanskje kan ha hatt en annen mindreårig kjæreste. Er det noen (andre) som har sett noe om det noe sted? Om det stremmer, ville vel det være noe som sto overalt i media, skulle en tro.

Anonym poster: 292a93caa943e0d386f2faf36a662170

Dette tror jeg bare er rykter. Mener disse ble nevnt under jentas eller venninnas forklaring, men ingen av de kunnne bekrefte noe sånt. Hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådene er igjen ryddet, dere må tåle at andre har andre meninger enn dere uten at dere kommer med personangrep

Sophie-Ann, mod

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette tror jeg bare er rykter. Mener disse ble nevnt under jentas eller venninnas forklaring, men ingen av de kunnne bekrefte noe sånt. Hvis jeg ikke husker helt feil.

Jeg hørte MYL si det på interview på VG Live (en av videosnuttene, finner det ikke i farten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte MYL si det på interview på VG Live (en av videosnuttene, finner det ikke i farten)

Nå henger jeg ikke helt med.. Sa MYL at han hadde hatt det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner kun dette

Hun skal blant annet ha fortalt til sin kjæreste at Rune Øygard har hatt minst to forhold til minst en andre mindreårige jenter.

- Husker du at jenta fortalte at Rune hadde kontakt med andre personer? spurte Larsen.

Dette bekreftet 18-åringen. Han forklarte at kjæresten fortalte han at Øygard hadde et upassende forhold til to andre unge jenter, blant annet ei jente i Vågå. Han sier han spurte hvem det var, men at han ikke ønsket å søke opp disse personene.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3493783.ece

Anonym poster: e6d2eb8ea4b47b2c57ea07d188dc7442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå henger jeg ikke helt med.. Sa MYL at han hadde hatt det???

Nei, MYL sa ikke han hadde hatt det (selv om dette ville ha vært mer oppriktig enn så mye av det anne møl hun kommer med)

Men MYL sa noe om at det var noe som skulle komme opp i retten, for å avkrefte dette yktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen her som har sett at Øygard har hatt et samkvem med jenta..

Hverken du eller jeg har sett noenting :)

Anonym poster: 27faa8d7406da428a768684d61fb3390

Innlegget er redigert for fjernet innhold

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tilbake til tema:

er det noen som har noe mer informasjon om disse andre jentene Øygard skal ha holdt på med?

Anonym poster: e6d2eb8ea4b47b2c57ea07d188dc7442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Det virker som om mediainteressen har dalt veldig? I starten var det jo flere sider hver eneste dag i alle nettaviser og både VG og Dagbladet hadde livesendinger fra rettsalen både før retten var satt, i pauser og når retten var hevet for dag, slik er det ikke lenger? De har jo livereferat i tekst, men det er nesten det hele. Noen som vet grunnen til dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om mediainteressen har dalt veldig? I starten var det jo flere sider hver eneste dag i alle nettaviser og både VG og Dagbladet hadde livesendinger fra rettsalen både før retten var satt, i pauser og når retten var hevet for dag, slik er det ikke lenger? De har jo livereferat i tekst, men det er nesten det hele. Noen som vet grunnen til dette?

Jeg regner med at de saftigste avsløringene og de mest spennende vitnene er ferdige, og at det som forventes å komme fram nå framover ikke er noe nytt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det virker som om mediainteressen har dalt veldig? I starten var det jo flere sider hver eneste dag i alle nettaviser og både VG og Dagbladet hadde livesendinger fra rettsalen både før retten var satt, i pauser og når retten var hevet for dag, slik er det ikke lenger? De har jo livereferat i tekst, men det er nesten det hele. Noen som vet grunnen til dette?

Hypen og interessen har falt, mest sannsynlig. "mannen i gata" er lei av Øygardsaken. Det er bare et knippe igjen av oss som fremdeles ønsker å følge godt med...

Overhørte noen i går som hadde en diskusjon ala "jaja, det han har gjort er kvalmt og blablablablabla, men det er over 1000 døde på en fabrikk i Bangladesh og det er MYE verre enn et overgrep mot en ung jente"........... (to vidt forskjellige saker, selvfølgelig, men viser jo hvor noen står mtp sakens mediedekning.)

Anonym poster: 36c90be948eb229cb18c1af1ca852184

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørte noen i går som hadde en diskusjon ala "jaja, det han har gjort er kvalmt og blablablablabla, men det er over 1000 døde på en fabrikk i Bangladesh og det er MYE verre enn et overgrep mot en ung jente"........... (to vidt forskjellige saker, selvfølgelig, men viser jo hvor noen står mtp sakens mediedekning.)

Anonym poster: 36c90be948eb229cb18c1af1ca852184

Uff, ja, det er på tide å rydde forsidene for drap og massedød, og heller vie all oppmerksomhet mot denne Verdens viktigste sak. Eller hva?

Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skyldig!

«Gått bra med dere, da. Er han like forelsket? Kanskje lurt at han får ta litt på deg. Ja!!! Er redd for oss om han ikke gjør det. Bli med han inn på rommet før du reiser til X og vær litt tett inntil hverandre. Vær så snill!»

«Nei!!! Jeg er redd. Han også vet at vi har mye kontakt. Avgjørende at han ikke får mistanke om oss. Da må du i alle fall være med til Vågå i morgen.»

«Vær så snill! Fikk han ikke ta noe på deg. Ti sek?»

«Du sa du ville sende over meldinger NN har skrevet og det eneste du har sendt er et puppebilde. Er det han som har tatt det? ;)»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hvem sine vitner rektoren og læreren var? Aktor eller forsvarer? Virker som dommeren er rimelig irritert over å bruke tid på den, og sa han håpet at ikke flere vitner handler om denne episoden på skolen..

Jeg innbiller meg at læreren skulle vitne mot jenta og at han mente hun hadde sendt en seksualisert sms til ham. Denne smsen viste seg å være helt uskyldig,( og jeg tenker nå mitt om læreren som kunne tolke en helt uskyldig sms på det viset.)

Anonym poster: e6d2eb8ea4b47b2c57ea07d188dc7442

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...