Gå til innhold

Ap-ordfører tiltalt for seksuell omgang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er et spørsmål kun til de som støtter Øygard.

Hva syns dere om at Øygard tittet på de bare brystene til jenta, og uttrykte seksuell opphisselse?

PS Besvare spørsmålet, og ikke noe annet. Hva syns dere om kun akkurat det.

Det er selvsagt upassende og flaut for hans del, men fremdeles ikke et bevis på at samleie skal ha funnet sted :)

Anonym poster: 27faa8d7406da428a768684d61fb3390

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et spørsmål kun til de som støtter Øygard.

Hva syns dere om at Øygard tittet på de bare brystene til jenta, og uttrykte seksuell opphisselse?

PS Besvare spørsmålet, og ikke noe annet. Hva syns dere om kun akkurat det.

Om alle som hadde blitt opphisset av å se brystene til en 14-åring skulle blitt fengslet, så hadde de fleste menn sittet inne.

Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er litt trist. Saken viser egentlig oppførsel de fleste menn er skyldige i i en eller annen grad. Hadde jenta vært 16 synes jeg det ville vært like moralsk forkastelig, eller 18 for den saks skyld, selv om det da juridisk hadde vært lov men denne verdens menn ville bare siklet og heiet på ham - hvem vil ikke ha lammekjøtt liksom.

Anonym poster: 9beb27f0d3e7c2888f7be41108983235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle som hadde blitt opphisset av å se brystene til en 14-åring skulle blitt fengslet, så hadde de fleste menn sittet inne.

Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec

Om alle som hadde blitt opphisset av å se brystene til en 14-åring skulle blitt fengslet, så hadde de fleste menn sittet inne.

Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec

Helt korrekt.

Men om alle som skyper med en jente på 14, og som liker hva han ser, og kommenterer det med "Slurp" og gjør dette om og om og om igjen, gjennom ett par år, og drar henne med på hotell og sover i samme seng, og puler henne 50 ganger, og så blir opphisset, ikke av det seksuelle, men av at han blir avslørt, ja da blir det nok bare en på denne sellen.

Rune Blaut Totaliteten Øygard.

(Og jo, det er bevis, i mengder!!)

Anonym poster: 6f48892deaf8282bd969f4052e56a919

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nok et spørsmål til camp Øygard.

Hva syns dere om at Øygard, til tross for å ha uttrykt seksuell opphisselse etter å ha sett hennes bare bryster, gjentatte ganger benekter å ha noensinne vært seksuelt opphisset av henne og noensinne ha sett henne toppløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FalconPunch

Om alle som hadde blitt opphisset av å se brystene til en 14-åring skulle blitt fengslet, så hadde de fleste menn sittet inne.

Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec

De fleste voksne menn forstår at det er galt å ha den type kommunikasjon med 14-årige jenteunger. Sier seg selv hvilken type person Øygard er, der han sitter og ber om å få se på puppene til en 14-åring, og når han så får de de, så sier han at det ga han ereksjon.

Dette er den type forhold de to hadde, og det beviser mer eller mindre ALT. Øygard vil bli dømt fordi han er skyldig. Slutt å stikke huet i sanden teite Øygardister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et spørsmål til camp Øygard.

Hva syns dere om at Øygard, til tross for å ha uttrykt seksuell opphisselse etter å ha sett hennes bare bryster, gjentatte ganger benekter å ha noensinne vært seksuelt opphisset av henne og noensinne ha sett henne toppløs?

Nå spør du vanskelig.

Som medlem i Øygard-klanen så tenker jeg at dette kan besvares på flere gode måter.

1) Nekte på alt, si at dette er ikke tema

2) Krangle på det; enten at han aldri har sett brysterne eller eller i hvert fall ikke har vært "arroused" eller at han aldri har nektet for dette.

3) Prøve meg på en Donald-forklaring

4) Unnlate å svare, ignorere spørsmålet

Anonym poster: 6f48892deaf8282bd969f4052e56a919

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FalconPunch

Det er selvsagt upassende og flaut for hans del, men fremdeles ikke et bevis på at samleie skal ha funnet sted :)

Anonym poster: 27faa8d7406da428a768684d61fb3390

Ikke flaut, men kvalmt. Han bedyrer at de hadde far/datter forhold. Hvilken far ønsker å få se på sin datters nake bryster, slik at han kan bli seskuelt opphisset av det?

Øygard blir dømt fordi han er skyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et spørsmål til camp Øygard.

Hva syns dere om at Øygard, til tross for å ha uttrykt seksuell opphisselse etter å ha sett hennes bare bryster, gjentatte ganger benekter å ha noensinne vært seksuelt opphisset av henne og noensinne ha sett henne toppløs?

Hele poenget er at det som er "korrekt" å mene i dag er at det er helt forferdelig å synes en jente under lavalderen er attraktiv, selv om det er naturlig for de fleste menn å mene (akkurat dette har ingenting med å faktisk gjøre noe fysisk å gjøre). Derfor benekter han dette.

Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hele poenget er at det som er "korrekt" å mene i dag er at det er helt forferdelig å synes en jente under lavalderen er attraktiv, selv om det er naturlig for de fleste menn å mene (akkurat dette har ingenting med å faktisk gjøre noe fysisk å gjøre). Derfor benekter han dette.

Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec

Han ønsker å se henne naken og han liker å se henne naken. Vi er enige om såpass.

Men er det kun over skype han ønsker og liker dette? Hva tror du er sjansen for at han har uttrykt dette ønske når de har vært alene også?

Øygard sier også "orker ikke å se på deg, når jeg vet at jeg ikke får ta på deg".

Øygard liker å se henne naken, han ønsker å se henne naken. Men han ønsker ikke og bare se, han vil gjerne ta på også. Han sier det selv.

Hva slags tanker gjør du rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt absurd å se det intervjuet med Reidun Øygard. Hun snakker om hva sms og skype BEVISER.

Hadde det vært min mann, hadde jeg brydd meg mer om hva jeg trodde, enn om hva som evt ble bevist.

At noen kan være villig til å være sammen med en mann som har hatt flere elskerinner og oppført seg upassende overfor en 14 åring er for meg uforståelig, selv om de klarer å være så føkka i hodet at hun til og med tror han ikke har begått overgrep.

Anonym poster: e6064da16193e0b497f8f54cb3eb9b8f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg blitt presentert skype- og sms-kommunikasjon som det der mellom min mann og ei mindreårig jente, så hadde han røket på huet og røven ut - helt uten overgrepsbeslyldninger i tillegg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om de klarer å være så føkka i hodet at hun til og med tror han ikke har begått overgrep.

Anonym poster: e6064da16193e0b497f8f54cb3eb9b8f

Om det er slik at han er skyldig, så kan du være sikker på at kona vet det, og at det hun sier utad ikke er annet enn taktikk. "Føkka" i hodet er hun garantert ikke.

Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er slik at han er skyldig, så kan du være sikker på at kona vet det, og at det hun sier utad ikke er annet enn taktikk. "Føkka" i hodet er hun garantert ikke.

Å bedrive taktikkeri for å beskytte en overgriper er et ypperlig eksempel på å være totalt føkka i hodet sitt!

Anonym poster: e6064da16193e0b497f8f54cb3eb9b8f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg blitt presentert skype- og sms-kommunikasjon som det der mellom min mann og ei mindreårig jente, så hadde han røket på huet og røven ut - helt uten overgrepsbeslyldninger i tillegg.

'Signerer!

Anonym poster: e6064da16193e0b497f8f54cb3eb9b8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bedrive taktikkeri for å beskytte en overgriper er et ypperlig eksempel på å være totalt føkka i hodet sitt!

Anonym poster: e6064da16193e0b497f8f54cb3eb9b8f

Enig, faktisk er den medisinske, internasjonalt anerkjente, betegnelsen på det hun bedriver, å være totalt "føkka i hodet"

Veldig presist, egentlig.

Anonym poster: 6f48892deaf8282bd969f4052e56a919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ønsker å se henne naken og han liker å se henne naken. Vi er enige om såpass.

Men er det kun over skype han ønsker og liker dette? Hva tror du er sjansen for at han har uttrykt dette ønske når de har vært alene også?

Øygard sier også "orker ikke å se på deg, når jeg vet at jeg ikke får ta på deg".

Øygard liker å se henne naken, han ønsker å se henne naken. Men han ønsker ikke og bare se, han vil gjerne ta på også. Han sier det selv.

Hva slags tanker gjør du rundt dette?

Nei, det er klart, i omvendt Donald-land, hvor camp Øygard befinner seg, da kan det helt sikkert gå ann at han sitter og sikler over henne på Skype, ber om å få se alt, mens han heftig polerer ett-tallet, og uttrykker hvor leit det er han ikke kan ta på henne.

Og så, når han får henne dratt med alene på hytten eller hotell, hvor han på grunn av hennes redsel for mørke blir nødt å sove i samme seng som henne, da blir Grisen plutselig til Pave Rune Hengjkorg Innosence den 3die.

Jadda, ikke noe som skurrer i den historien, nei!

Anonym poster: 6f48892deaf8282bd969f4052e56a919

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bedrive taktikkeri for å beskytte en overgriper er et ypperlig eksempel på å være totalt føkka i hodet sitt!

Anonym poster: e6064da16193e0b497f8f54cb3eb9b8f

Det kan også være slik at han er uskyldig og at hun vet han er uskyldig.

Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om alle som hadde blitt opphisset av å se brystene til en 14-åring skulle blitt fengslet, så hadde de fleste menn sittet inne.

Anonym poster: ca280bc1c0ee33c23c7f329740eaf9ec

Er du de fleste menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...