AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #21 Skrevet 27. mars 2012 Jolie has beaten the Mod. Godt jobba! Muhahaha!
jolie Skrevet 27. mars 2012 #22 Skrevet 27. mars 2012 Jeg får ikke linken til å virke, er det noen som får den til? Er det maskinen min som troller? My bad. Nå skal den virke (jeg hadde satt kolon som en del av linken).
Møffi Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #23 Skrevet 27. mars 2012 Yes! Da hadde jeg rett Takk for hjelpen!!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #24 Skrevet 27. mars 2012 Å skal bare stå foran verb, og kun verb i infinitiv. Kanskje ikke den beste huskeregelen for dette eksempelet. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #25 Skrevet 29. mars 2012 Fortidsprøven er din beste venn. Si det i fortid og du finner fort ut om det skal være å eller og. Vil dere være med å/og feire? De var med og feiret. Vi planlegger å/og feire at hun har bestått eksamen. Vi planla å feire at hun hadde bestått eksamen. (Hvis ikke blir det "Vi planla og feiret at hun hadde bestått eksamen, altså planla først og feiret etterpå.) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå