Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er når han guttungen "inni kamera" på mobilen liksom ser til sides for å se på hu jenta. (når hun ligger atmed kaninbamsen)... som om at om han sitter i en annen kommune og gløtter til høyre så ....ser han henne igjennom...kamera??? "forbi hjørnet" på kamera?

Og foresten, tidligere i de der drittreklamene, når mobilen går i bakken og skjermen knuses (pinjata-lek ellerno)... bare at publikum liksom får den knuste delen, og han fyren ser "på skjermen" (inn i tv-kamera) og bare "oi sann" osv. Det skal jo vel forestille at han ser på skjermen (ikke mobilkameralinsa) men hvorfor ser vi sprekken? Hvis du facetimer osv med knust skjerm... er jo bare du som ser din egen skjerm. Skjønner at de vil publikum skal forstå... men herregud.

 

Og en tredje ting - i den aller første hvor de skal camme med han gutten i militæret. Ser jo ut som det på høylys dag hos familien men sent på kvelden hos han gutten. Skal han forestille å være i en annen tidssone eller? Herregud så jeg hater den der "reklameserien"

Anonymkode: a1a99...ca7

Det er ikke den første, den første er da gutten er interesert i en jente og de reiser mot flyplassen for å rekke henne

Anonymkode: 6e450...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke den første, den første er da gutten er interesert i en jente og de reiser mot flyplassen for å rekke henne

Anonymkode: 6e450...d6d

Den aller første med camming mener jeg. (Den aller første var ikke det når guttungen var på leir og knapt tenåring?)

Anonymkode: a1a99...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Elsker den jeg 

Anonymkode: 5ca14...5d2

Jeg og!  Rema 1000 reklamen er den beste jeg har sett på lenge! Like kjekk hver gang! hehe!

Anonymkode: 53c07...254

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den aller første med camming mener jeg. (Den aller første var ikke det når guttungen var på leir og knapt tenåring?)

Anonymkode: a1a99...ca7

Camming? Hva er det? Mener du cumming? 

Anonymkode: 07000...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TAKLER IKKE reklamen om hun Lisa på 89 som bor i et smart-hjem. OMG jeg blir så sinna når den reklamen kommer på tv 😠 Rema-reklamen med han mannen som har vært hos tannlegen er også bare irriterende. Så lenge sitter vel ikke en bedøvelse fra tannlegen i... 

Anonymkode: 07000...31f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.9.2018 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Olivero. Den er bare for dum. Altfor dum. 

Det finnes ikke "smør" i Italia som er blandet med olivenolje. 

Burro? Uttalt med u? I Italia uttales burro som borro.

Irriterer meg... 

 

Anonymkode: 7cbdd...a21

Hun dama virker så selvgod og kontrollerende med han mannen og. Slitsom kjerring. 

Anonymkode: 07000...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å irritere meg iver den med vuggesang og helsepersonell osv. Syntes den var superkoselig de første gangene jeg hørte den, men jeg får sangen så sykt på hjernen at nå begynner jeg å bli lei. 

Anonymkode: 3ce8a...ef4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Camming? Hva er det? Mener du cumming? 

Anonymkode: 07000...31f

Å "webcamme" (bruke webcamera) for eksempel, eller skypeing eller facetime/bruke cam (kort for camera) i messenger eller hva det nå skal forestille at de bruker slags app for å se på hverandre gjennom mobilen. 

Anonymkode: a1a99...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen for ett eller annet tannkrem-merke! Fy pokker altså. 

En unge og en voksen mann som klager over at de skal pusse tennene sine. Jeg har bare sett denne reklamen ett par ganger, men jeg er allerede lut lei.  

Anonymkode: da615...a16

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Ser ganske så sjeldent på tv og kvar gang eg gjer det kjem det en reklame som irriterer meg! 

Denne One Call reklamen der kvinnfolket legger ned fat med pølse for å ta selfie, også kommer hunden og eter pølsa og hun klager: «Er det mulig?? Bikkja tok pølsa mi!» Ja, sjølvsagt er det mulig når du la pølsa ned på bakken! Det er jo nærmast en invitasjon til denne bikkja. Er du heilt dum?!:sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.8.2018 den 21.02, Siv85 skrev:

Kiwi og stupedama.. 

Forferdelig dialekt på han. "Stubedama" med b uttaler han det som. Grusomt.

Anonymkode: 64056...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2018 den 10.13, Fugleskremsel skrev:

Hjelpe meg dere... Har hatet trivago mannen i lang tid. 

Men nå er det kommet en ny med en dame! Og hun er enda mer irriterende! 😭

Ja, spesielt håret hennes. Det er så klistret til hodeskallen at jeg tror det nesten er limt på! Men det falske smilet og "Kom igjen da, folkens!".......så kleint at jeg krymper meg hver gang jeg ser det.

Anonymkode: 64056...ee0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2018 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Elsker den jeg 

Anonymkode: 5ca14...5d2

Jeg å! Open dooooor...! 😂Hei Mia, gåoe bdaaa?

Anonymkode: 5d689...0b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

den tannkremreklamen som ønsker at barn skal fortsette å smile i Norge...... Blir oppriktig sinna av å se den, den irriterer meg sånn.

Anonymkode: 6fa80...805

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et elsk/hat forhold til den nye reklamen til VG om at Bergen sprenger seg løs fra Norge. Skal innrømme at jeg trakk på smilebåndet men den er jo egentlig bare veldig teit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt lei av reklamene med hun derre Lisa som bor i et smart-hjem. Sytete og slitsom. Uff jeg er kanskje slem nå, men jeg blir bare så irritert. "Det är lite kaldt, skru på varmen"  med sånn sutrestemme. OMG!!!! 

En annen ting som irriterer meg er trivago-reklamen med han nordlendingen. Hallo, det finnes jo ikke noe som heter Hotel Bedalia på Gran Canaria, hvorfor anbefaler han det så varmt da?! ÅÅÅÅÅH jeg blir så sint. 

Anonymkode: 07000...31f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...