Hedy Lamarr Skrevet 4. februar 2019 #3321 Skrevet 4. februar 2019 Har kanskje sagt det før, men: Hun som har voice over på Momondo-reklamen. Hun er tilgjort hviskende - fordi det er visstnok sexy -, hun har sånn "voksen kvinne snakker med barnestemme" og hun lesper. Fatter ikke at Momondo har valgt den stemmen, jeg kommer aldri til å bruke dem bare på grunn av den ekstremt irriterende stemmen. Og Klarna med sine Smoooooth - de reklamene blir bare dummere og dummere. 5
#Sunrise Skrevet 5. februar 2019 #3322 Skrevet 5. februar 2019 På 4.2.2019 den 8.46, AnonymBruker skrev: Drittlei Telia reklamen av han som sitter på tribunen med mobilen. Den møkkasangen - 'freedom' og stønningen innimellom.... Blir sprøøø!!! Anonymkode: 311c2...1ed Enig! Og hvorfor reise på fotballkamp om han bare skal se på tlf! Da kunne han bare vært på håndballkampen! 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3323 Skrevet 11. februar 2019 Den "det enkleste er ofte det beste" reklamen! I en tidligere reklame, var han hos tannlegen og fikk bedøvelse. Så han ikke klarte å få opp den tale-styrte ytterdøren når han kom hjem igjen. Når er han med i en annen reklame hvor han løper på en stor tredemølle, og sier tempo (isteden for å bare stille det inn på panelet foran seg) og så står en radio på, som også sier forskjellige tall. Så tredemøllen forveksler liksom tall som blir sagt på radio, med de tallene som mannen sier. Kunne han liksom ikke hoppe av hele tredemølla, eller iallefall skru av radio, hvis dette liksom er ett så forbanna stort problem? Anonymkode: da615...a16 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3324 Skrevet 11. februar 2019 Reklamer der de går fra det ene til det andre og babler til kameraet. Utrolig irriterende. Anonymkode: fcb4f...f64 1
#Sunrise Skrevet 11. februar 2019 #3325 Skrevet 11. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Den "det enkleste er ofte det beste" reklamen! I en tidligere reklame, var han hos tannlegen og fikk bedøvelse. Så han ikke klarte å få opp den tale-styrte ytterdøren når han kom hjem igjen. Når er han med i en annen reklame hvor han løper på en stor tredemølle, og sier tempo (isteden for å bare stille det inn på panelet foran seg) og så står en radio på, som også sier forskjellige tall. Så tredemøllen forveksler liksom tall som blir sagt på radio, med de tallene som mannen sier. Kunne han liksom ikke hoppe av hele tredemølla, eller iallefall skru av radio, hvis dette liksom er ett så forbanna stort problem? Anonymkode: da615...a16 Jeg syns det er irriterende at det er Rema 1000 som har denne reklamen. De hadde noe som het «mobilpay» altså at man kan betale med mobil i steden for bankkort/kontanter. Problemet er at det funka nesten aldri. Så ofte jeg ikke fikk betalt for matvarer. Plutselig en dag så hadde de ikke tilbudet lenger, så da sto jeg der da. Uten måte å betale på. Så det jeg ser de sier i reklamen er « handle på Kiwi, rema 1000 sjekker ut teknologi de ikke klarer» 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3326 Skrevet 11. februar 2019 På 4.2.2019 den 8.46, AnonymBruker skrev: Drittlei Telia reklamen av han som sitter på tribunen med mobilen. Den møkkasangen - 'freedom' og stønningen innimellom.... Blir sprøøø!!! Anonymkode: 311c2...1ed Enig! Den låta får ørene mine til å vrenge seg. Høres ut som damen sitter på do og har alvorlige problemer med fordøyelsen. Anonymkode: 7cbdd...a21
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3327 Skrevet 12. februar 2019 På 31.1.2019 den 9.23, AnonymBruker skrev: Har litt problemer med å tro det, men okei 🙄 Fortsatt synd at den gjør mange aseksuelle og kvalme, har brødre som syntes den var unødvendig og ekkel også, så det er ikke bare damer heller. Når folk mister lysten både på sex og mat etter å ha sett den, og ikke vil handle der, da har den jo ikke akkurat fungert slik de ønsker.. Anonymkode: 75459...42d Jeg ble bare sulten av å se på den 🤣 Anonymkode: 88e35...2d8 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3328 Skrevet 12. februar 2019 Hvem er skuespilleren som spiller Martin i Remas smarthus- reklame? Anonymkode: 900b8...916
Gjest Lexie Grey Skrevet 20. februar 2019 #3329 Skrevet 20. februar 2019 (endret) Holder på å rive av meg ørene hver gang de stygge reklamefilmene til Telia kommer med den forferdelige sangen!!! Mute-knappen på fjernkontrollen har snart fått slitasjemerke. Endret 20. februar 2019 av Moondance
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #3330 Skrevet 20. februar 2019 Teliareklamen med den stygge sangen som mange andre har kommentert. Den grusomme Specsaversreklamen med hu psyko dansedama på eldresenteret. Klikker. Muter hver gang Anonymkode: c1aa5...0af 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #3331 Skrevet 20. februar 2019 Den reklamen om den "fokelige" dagligvarebutikken som liksom skal dele alt av utbyttet sitt med alle eierne / kundene sine. Selvfølgelig ikke slik dette fungerer i virkeligheten, så ganske patetisk hele greia... Anonymkode: da615...a16 2
FrankDrebin Skrevet 21. februar 2019 #3332 Skrevet 21. februar 2019 Er allerede drittlei Grandis-reklamen med alle som gauler mens de kjøper pizza. 4
Ludovica- Skrevet 21. februar 2019 #3333 Skrevet 21. februar 2019 Q-melk sin sjokolademelk! Seriøst ingenting i meg som får lyst til å kjøpe den sjokomelken nå. SIkter til reklamen med hun som skal øvelseskjøre og sitter og hyler Diiigg i bilen. Mute much. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3334 Skrevet 24. februar 2019 På 21.2.2019 den 10.17, FrankDrebin skrev: Er allerede drittlei Grandis-reklamen med alle som gauler mens de kjøper pizza. Dette. Den er dritlang, og ekstremt kjedelig. Og selvfølgelig går den hele tiden. Spyr! Anonymkode: 7bfb2...634 5
FrankDrebin Skrevet 24. februar 2019 #3335 Skrevet 24. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Den er dritlang, og ekstremt kjedelig. Og selvfølgelig går den hele tiden. Spyr! Anonymkode: 7bfb2...634 Jada, jo lengre og kjedeligere reklamene er, jo oftere går de. 😕 Jeg er også irritert over reklamen for Gullbrev med den plagsomme sangen, men den tar iallefall slutt en gang.
Honey Dew Skrevet 24. februar 2019 #3336 Skrevet 24. februar 2019 På 5.2.2019 den 14.07, #Sunrise skrev: Enig! Og hvorfor reise på fotballkamp om han bare skal se på tlf! Da kunne han bare vært på håndballkampen! Hihi. Kanskje han hater fotball og blitt tvunget med på fotballkamp av kompisene 😄
Cata Skrevet 24. februar 2019 #3337 Skrevet 24. februar 2019 48 minutter siden, FrankDrebin skrev: Jeg er også irritert over reklamen for Gullbrev med den plagsomme sangen, men den tar iallefall slutt en gang. Den irriterer meg også, -ikke minst på grunn av at de ser ut til å ha glemt alt om grammatikk da de skrev den. "Vi betaler bedre enn aldri før." Det kan da ikke være riktig norsk. "Bedre enn noensinne" heter det. (Ja, jeg er klar over at det ikke ville funke rytmemessig, men hei - de som driver med reklame må da kunne komme opp med ideer som er noenlunde språklig korrekte.) 2
FrankDrebin Skrevet 24. februar 2019 #3338 Skrevet 24. februar 2019 34 minutter siden, Cata skrev: Den irriterer meg også, -ikke minst på grunn av at de ser ut til å ha glemt alt om grammatikk da de skrev den. "Vi betaler bedre enn aldri før." Det kan da ikke være riktig norsk. "Bedre enn noensinne" heter det. (Ja, jeg er klar over at det ikke ville funke rytmemessig, men hei - de som driver med reklame må da kunne komme opp med ideer som er noenlunde språklig korrekte.) Jeg har stadig hørt det uttrykket hvor de slenger på "enn aldri før", men jeg er enig i at det høres helt feil ut.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3340 Skrevet 25. februar 2019 Grandiosa reklamen..! Arrrgh!! ..»and Iiiiiii sil always love youuuu..» 🤬🤬 Men han i lastebilen er både kjekk og fin stemme🥰🥰🥰 Anonymkode: 0f106...2ff 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå