Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt på siden, men det å bruke sanger i reklame ødelegger iblant gode sanger for meg. Det er fryktelig irriterende!

Anonymkode: 312c6...1e4

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema 1000 reklamen med han som har vært hos tannlegen. Morsom første gang, men nå er jeg så møkklei! :raven:

Anonymkode: 930e5...c49

• Liker 1
Skrevet

Den forbaska Solidox reklamen!! Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig 🤬💩

Anonymkode: a6d9c...6df

• Liker 5
Skrevet

Solidox! Fy faen for en drittreklame!!

• Liker 7
Skrevet

Sikkert nevnt den før, men hater den munkholm reklamen. Fordi den gir helt feile signaler. Budskapet er at man er ikke mann før man drikker øl. En usmakelig reklame som ikke skulle ha blitt vist på TV. 

Anonymkode: cca94...91d

• Liker 22
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikkert nevnt den før, men hater den munkholm reklamen. Fordi den gir helt feile signaler. Budskapet er at man er ikke mann før man drikker øl. En usmakelig reklame som ikke skulle ha blitt vist på TV. 

Jeg derimot syntes den er dritkul 😄

Anonymkode: 3cb0b...f90

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig enig!

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, jeg liker ikke en gang alkohol

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg derimot syntes den er dritkul 😄

Anonymkode: 3cb0b...f90

Anonymkode: 6e450...d6d

Skrevet

Zalando-reklamene, både den forrige med Kaia Gerber og den som går nå med Cara Delevingne. Det er muligens det kleineste jeg noengang har sett! Criiinge

• Liker 4
Skrevet

DNB reklamen med hun som har forska på bankspråk, så skal hun oversette for en fyr🙈 den blir for naiv for meg 😩 

• Liker 1
Skrevet
På 1.10.2018 den 20.48, Nappetass1 skrev:

Zalando-reklamene, både den forrige med Kaia Gerber og den som går nå med Cara Delevingne. Det er muligens det kleineste jeg noengang har sett! Criiinge

Jaaa elendig!! Sånn ekkel "kul attitude" dritt. Flaut. 

Skjønner ikke hvorfor reklamer er så jævls dårlige de siste åra. Er det fordi de pitches til utlandet/er innkjøpt? Før var det jo faktisk konkurranse i å ha en reklame som folk elsket (Gullfisken). Og det var nok av reklamer som kjempet om å vinne. De skulle gjerne være fiffige, kjappe å komme til poenget, og ha noe de ble husket for. Nå er det jo bare søppel. Dårlige 3 minutters greenscreen dritt som enten er helt uten humor (trivago), episke fortellinger om et gjeng a4 nisser ala telenor med en "mannegjeng" og en "damegjeng" hvor alle finner en kjæresteeeeee osv, eller sånne som veldig tydelig er oversatt fra et annet språk. 

Så har du den som er over her fra Dnb... skal forestille å være morsomt men det er jo ikke det? Har noen egentlig ledd av den?? Hvem skriver den dritten der. 

"haha hun er TOLK fordi banker bruker rare begreper... HEHE BITCOIN!!! se hun sniker bak planten!!! dritbra humor!!!"

Anonymkode: a1a99...ca7

• Liker 7
Skrevet
På 7.8.2018 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Hva med dårlige radio-reklamer? Som feks Ryds bilglass. « Da må du rydse opp» Kjempe teit. 

Og så den fra Coop kronemarked. «Du mistet en tier» «Ti kroning mener du?» 

Skifter radiokanal jeg når de reklamene går...

Anonymkode: d6ba2...138

Ah, jeg har ikke dab-radio i bilen, så dermefd blir det lokalradio. DER er de t mye rart :hoho: 

Anonymkode: 81954...3c0

• Liker 1
Skrevet

Coop prix reklamen. Den er bare klein!

Anonymkode: 8c7fa...e8a

• Liker 1
Skrevet

Irriterer meg over Maxbo reklamen. Damen som snakker høres ut som hun forteller en sørgelig historie, og skal til å grine hvert øyeblikk. 

Skrevet

De der brøleapene som syns det er så kjedelig å pusse tenner. :rasende:

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, Salka skrev:

De der brøleapene som syns det er så kjedelig å pusse tenner. :rasende:

Enig :raven:

Skrevet
På 11.9.2018 den 22.21, AnonymBruker skrev:

Å "webcamme" (bruke webcamera) for eksempel, eller skypeing eller facetime/bruke cam (kort for camera) i messenger eller hva det nå skal forestille at de bruker slags app for å se på hverandre gjennom mobilen. 

Anonymkode: a1a99...ca7

:fnise: 

På 11.9.2018 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Camming? Hva er det? Mener du cumming? 

Anonymkode: 07000...31f

:ler: 

Gjest Lexie Grey
Skrevet

NÅ kjenner jeg at jeg er på randen til å bli sprø hver gang Data Boost fra Telia kommer på TV! Familien som er på kjøretur, plutselig dukker det opp 3 irriterende og skrikende aper i baksetet, mora/ faren blir stresset og gir dem mer data, vips er det 3 rolige barn som sitter der med iPaden. Altså, slutt med sånne masete reklamer! :rasende:

Skrevet

Radioreklamer er sykt irriterende dem også. Spesielt byttdekk.com og right tiles(?).... må skru av hver gang, blir sprø! 

Anonymkode: 8812e...5ba

• Liker 1
Skrevet

Radioreklame 

Torbjørn klarer ikke å komme tidsnok til jobb. Sjefen ringer å spør hvor han er, med oppgitt stemme.Torbjørn er vimsehode, kommer med unnskyldninger, nettopp våkna osv. Hvorfor gir hun ikke han sparken?!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...