Gå til innhold

Skrytetråd


Gjest Tirkes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

....stryke sengetøy?

Den frasen hørtes like rar ut som å stryke oppvasken.

:sjenert:

Hun ene på jobben stryker UNDERTØY!!! Hva søren er vitsen??

Men til hun lo-samleren; jeg har masse turkist lo fra min håndkler.

I kveld skal jeg ta ting ned fra tørkestativet og putte det i "skal brettes og ryddesbort"-balja. Resten får man gjøre en annen dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gitt sønnen din en utmerket oppdragelse - nå slipper du jo å rydde ut av kjøleskapet :tommelopp:

You made my day! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....stryke sengetøy?

Den frasen hørtes like rar ut som å stryke oppvasken.

:sjenert:

Det gjelder å gi begrepene nytt innhold. Stryke oppvask betyr å stryke på yndlingskoppen din. Stryke sengetøy betyr å stryke litt ekstra over dyna til han som snart kryper under den (selv om jeg skrev at jeg ikke gjør det). Å stryke undertøy betyr vel å stryke litt ekstra med hånden over boxeren til mannen når man dytter den ned i skuffen - eller? :gjeiper:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tilfeldighet!

Den ene dagen i halvåret jeg faktisk har gjort noe på hybelen, så ramler jeg over denne tråden?

Woho, da kan jeg jo skryte litt jeg også :lur:

Jeg har ommøblert, vaska rundt på møblene, vaska over gulvet (låg på alle fire og vaska for hånd med klut....fordii jeg var for lat til å hente frem mopp osv :fnise: ). Slengt på nytt sengetrekk og rydda det fint rundt meg. Nå gleder jeg meg til å legge meg ikveld :)

EDIT: Skrivefeil.

Endret av teatimee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder å gi begrepene nytt innhold. Stryke oppvask betyr å stryke på yndlingskoppen din. Stryke sengetøy betyr å stryke litt ekstra over dyna til han som snart kryper under den (selv om jeg skrev at jeg ikke gjør det). Å stryke undertøy betyr vel å stryke litt ekstra med hånden over boxeren til mannen når man dytter den ned i skuffen - eller? :gjeiper:

Eller stryke litt over boxern til mannen men han har den på ? :gjeiper:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

teatimee: vaske møbler???????

Herregud, jeg kom nettopp på at vi kjøpte rekkehus i går(det hadde jeg ikke glemt da) og da går jeg plutselig fra en etg til tre og mer enn dobler arealet. Hvordan i all verden skal det gå.....?

edit: skriveleif

Endret av Doh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller stryke litt over boxern til mannen men han har den på ? :gjeiper:

Den var jo litt "vovet" da - husk jeg er en gammel dame :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo litt "vovet" da - husk jeg er en gammel dame :fnise:

:fnise: Og jeg er singel, så jeg har mangel på manne-stryking :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

....stryke sengetøy?

Den frasen hørtes like rar ut som å stryke oppvasken.

:sjenert:

Bestemoren til samboeren stryker ALT, og da mener jeg absolutt alt. Til og med sokker. Hun liker visst veldig godt å stryke. :fnise:

Jeg må innrømme at jeg ikke har strykejern engang. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her er en tråd jeg kan komme med en innrømmelse...

Forrige uke ga en på jobb meg tips om å ha vått håndkle under når jeg stryker jobbtøyet. Jeg takket kollegaen og sa ikke mer, men

...jeg eier ikke strykejern! :sjenert:

Men jeg har gått ned i kjelleren i dag og hentet opp seks nye doruller!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Men jeg har gått ned i kjelleren i dag og hentet opp seks nye doruller!

Så det er ikke bare jeg som liker å hamstre dopapir, fremfor å kjøpe når det trengs..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Og jeg er singel, så jeg har mangel på manne-stryking :fnise:

Ikke mangel på det her. Ooops - forsnakket meg :lur:

Har ikke gjort mye idag nei - sittet på verandaen og sett på alt som skal gjøres i hagen - observert at vinduene er litt grå og at lav vårsol avslører alt det jeg har fortrengt innedørs siden i høst. Sukk

Men nå må jeg vel få unna undertøystrykingen tror jeg :biggrin:

Tirkes - beklager at jeg tuller til tråden helt. Blir bare så lykkelig når jeg finner slike muligheter for å leke med ord!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Jeg vil også stryke ...boxere. *vovet #2*

Det har jeg dårlig anledning til, men derimot så har jeg strøket vasken og kjøkkenbenken - med mikrofiberklut. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

teatimee: vaske møbler???????

Hehe, ja! Eller, "vaska over møblene".... som i min verden betyr å tørke støv (som derimot er et rart utrykk for meg!) :fnise:

For å da presisere: Våt klut, vri den om og sveipe over bord, skrivepult, kommoder, skap, hyller osv ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så det er ikke bare jeg som liker å hamstre dopapir, fremfor å kjøpe når det trengs..? :sjenert:

Ikke bare deg. Kjøper en stor sekk om gangen. Men det er ofte langt ned til kjelleren for å hente, og det er fryktelig dumt om det blir tomt.. ;)

Latskapen lenge leve!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagd lasagne fra bunnen av *insert fyrverkeri her* og vasket kjøkkenet så det glinset! Problemet er bare at det ikke er mitt kjøkken :sukk:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vaska kjøkken og gangen min mens jeg hadde noen minutter før bussen gikk.

Nå har jeg vasket opp koppene våre,jeg har ikke oppvaskmaskin.

Nå er vaskemaskin nr 2 i gang og tørketrommelen er akkurat ferdig.Sengetøyet ble skiftet i går på datteren sin seng,og i dag på min.

Men jeg kan ikke lufte det ute på grunn av kuling og regnvær.

Middagen i dag blir stekt laks med potet/mais og salat.

Så noe har blitt gjort idag også,på tross av en travel dag.Nå må jeg løpe og hente godjenta mi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...