Gå til innhold

Skrytetråd


Gjest Tirkes

Anbefalte innlegg

Du får pluss selv om du ikke vaska bak do mens du strøk oppvasken og tok gardinene :ler:

Vaske....bak....do??????

:flau:

:ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, det var virkelig ikke meningen :troest:

Men du skal ha skryt for å planlegge vasking av kjøleskap da... det er poeng for planlegging i denne tråden også ikkesant?

Jaa, det er det! :Nikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

I denne tråden får man også bonuspoeng for svart samvittighet for alt som BURDE gjøres.

Mens man surfer på KG.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørketrommelen går, med så mange håndklær at vaskemaskina nesten fikk fordøyelsesbesvær et øyeblikk. :husarbeid:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tirkes

Ikke glem lofilteret nå da. I forrige uke dro jeg ut et mykt deilig grått håndkle som jeg ikke husket at jeg hadde kjøpt.

...det var tettpakket lo.

(Jeg fortjener husmormedalje for å huske å advare andre om det i etterkant!)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig flink med lofilter. Etter flere år som student med vaskemaskin i fellesvaskeri, så lærte jeg meg at det var veldig lurt å rense det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje man kunne samle opp lo og veve til et ferdig håndkle? Råvarene kommer jo fra de andre håndklærne, det bare...akkumuleres litt, så egentlig blir det jo helt ekte håndkle ikke sant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

En venninne av mamma samler lo og lager filleryer av det. Sammen med strimlet restestoff og diverse. Litt fascinerende egentlig. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Du kan få min lo. Jeg har mye svart - kan brukes til basisfarge. Takket være en heavy metal-type ektemann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Noen av dere som har tips til hvordan å faktisk holde seg på toppen av ting? Har flere ganger tenkt at det krever jo ikke akkurat mange minuttene om dagen, men problemet er at jeg er veeeldig flink til å tenke "I morgen. Slappe av nå."

Jeg har aldri gitt så mange plusspoeng i en tråd noen gang :fnise:

Alt jeg har gjort i dag er å jobbe en drøy time ekstra. Ingenting i heimen.

Endret av Normalfordeling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bazibaz

Jeg har bretta klær og parra sokker! Dessuten så har jeg rydda både stua og badet, samt vaska doen.

Nå skal jeg rydde litt til på soverommet, også skal jeg støvsuge og vaske opp før det samler seg opp fra flere dager.

Tenkte kanskje jeg skulle bytte sengetøy òg, men dobbeltdyna er så kranglete med meg, så jeg tror nok jeg venter til samboeren kommer hjem og kan hjelpe meg. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!! Jeg har....byttet tørkerull på kjøkkenet i dag :) Ikke allverdens, men jeg TENKTE på alt jeg skal gjøre til helga mens jeg gjorde det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag tok jeg ut litt klær fra tørketrommelen, og nå vasker jeg klær. Det er det jeg har klart å gjøre de to dagene mannen er på jobbreise. Han blir nok imponert når han kommer hjem :sjenert:

Til mitt forsvar har jeg sortert skolepapirer og lekt med katten :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen av dere husmorfruene være så snill å fortelle meg hvor den andre sokken alltid havner? Er det den som blir til lo i løpet av vasken? :gjeiper:

Dessuten - jeg har desverre (*skamfull*) mus i kjøleskapet. Jeg kan sette inn middagsrester etc på kvelden (er flink til det) og på morgenen er det borte. kan det være sønnen mine som leker mus - er jeg en dårlig mor i såfall - og har jeg ikke gitt de god nok oppdragelse??

...dessuten stryker jeg ikke sengetøy :rodme:

Edit: fikk tatt skrivefeilen før dere fikk tulla med den :fnise:

Endret av Havbris
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mitt forsvar har jeg sortert skolepapirer og lekt med katten :nigo:

Kattelek er en viktig husMORaktivitet :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten - jeg har desverre (*skamfull*) mus i kjøleskapet. Jeg kan sette inn middagsrester etc på kvelden (er flink til det) og på morgenen er det borte. kan det være sønnen mine som leker mus - er jeg en dårlig mor i såfall - og har jeg ikke gitt de god nok oppdragelse??

Du har gitt sønnen din en utmerket oppdragelse - nå slipper du jo å rydde ut av kjøleskapet :tommelopp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...