Gå til innhold

Skrytetråd


Gjest Tirkes

Anbefalte innlegg

Tenkte på denne tråden etter dagens middag og ryddet hele kjøkkenet med en gang vi var ferdige. Strøkent! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håh! Stolt nå! Har endelig fått ryddet på plass kaoset som var på pulten på soverommet, og jeg fikk gulvplass :) Det har jeg drøyd og drøyd i snart 2 mnd.. Og jeg brukte ca. 15 minutter på det :sjenert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vasket 5 maskiner med klær og hengt de opp.

Flinke meg *klappe på skulderen*

Spørsmålet er bare om jeg faktisk legger klærne i skapet i morgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er flere enn meg som får energi når våren kommer! :)

Jeg har leid rensemaskin på Maxbo og renset gulvteppe, sofa og bil :) Stolt! Og fyyyy så møkkete vannet ble... :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vaska alle vinduene for noen uker siden. Helt av meg selv (fryktelig stolt). Bor i blokk riktignok, men er vinduer på tre sider da. Og så er jeg blitt flinkere til å vaske opp når jeg er ferdig med ting når jeg lager middag. Annet husarbeid skal jeg bli flinkere til når vi får større plass :) er søren ikke lett å holde det reint med en katt som røyter no inni h******te

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

I dag kom jeg hjem til et hus som jeg har vært flink å holde ryddig siden storrengjøring onsdag/torsdag i forrige uke. Også tømte jeg oppvaskmaskinen og STØVSUGDE OVERALT!

...sånn at jeg skulle ha ren samvittighet når jeg så denne tråden.

Jeg tok tilogmed oppå listene og stikkontaktene med den lille tuten. Nesten så jeg håper svigermor ringer og sier hun er to timer unna. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok tilogmed oppå listene og stikkontaktene med den lille tuten. Nesten så jeg håper svigermor ringer og sier hun er to timer unna. :fnise:

Det gjør jeg kun når svigermor kommer :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Syns det er litt søtt at folk (og flere enn jeg gjør dette! Wooh!) bruker plusser som applaus/klapp på skuldra i denne tråden. :P

MEST VELFORTJENTE PLUSSENE PÅ FORUMET!

...men før du får en - så må du ta oppvasken og vaske bak do.

Eller stryke noen gardiner.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pakket bag til ungen som skal til barnevakt i fem netter, og til meg selv som skal på ferie med mannen i fem netter. Kanskje ikke en bragd i seg selv, men jeg har gjort det en og en halv dag før jeg må. Det er ny rekord for min del. Normalt sett pakker jeg ferdig mens mannen knyter skoene sine og går ut og starter bilen. Nå var jo faktisk tøyet som skulle pakkes vasket ferdig og tørket ferdig i god tid også, til oss alle tre. Heia meg!

Jeg har også laget middag så fornuftig at det nesten er tomt i kjøleskapet til vi skal dra. Ingen halve pakninger med ting som ehm... mugner/surner mens vi er på tur og kastes med en gang vi kommer hjem. Store planer om å komme hjem til relativt velduftende kjøleskap denne gangen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er 08.00, jeg har ferie og har nettopp vasket alle gulv i første etasje! Dette måtte jeg bare skrive ned her, siden jeg er helt sjokkert over meg selv nå :) Det hadde selvføgelig ingenting å gjøre med gjørmete labber.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Til alle superflinke ikkehusmødre:

:pls::pls::pls::pls::pls::pls:

s9989.gif ** :handle::husarbeid:

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

** Denne smileyen finnes ikke, men denne tråden fortjener en.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også laget middag så fornuftig at det nesten er tomt i kjøleskapet til vi skal dra. Ingen halve pakninger med ting som ehm... mugner/surner mens vi er på tur og kastes med en gang vi kommer hjem. Store planer om å komme hjem til relativt velduftende kjøleskap denne gangen.

Der minna du meg på at jeg må vaske kjøleskapet snart... :sjenert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der minna du meg på at jeg må vaske kjøleskapet snart... :sjenert:

Beklager, det var virkelig ikke meningen :troest:

Men du skal ha skryt for å planlegge vasking av kjøleskap da... det er poeng for planlegging i denne tråden også ikkesant?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åffer må dere minne meg på hvor lite flink jeg er da? :fnise:

Jeg er en besøksryddeperson, altså jeg shiner før besøk... Og nå er det tilfeldigvis gaaanske lenge siden siste besøk, rundt tre uker, noe som betyr at Cthulhus Avkom (flertall) som bor nedi slukene mine har begynt å synge mørke sanger om ting jeg plutselig er begynt å drømme om.

Forstyrrende.

Jeg er også en sånn som HAR oppvaskmaskin, men som har blitt så bortskjemt at jeg syns det er et ORK å legge ting inni den av og til, dermed blir det små fjell av uoverkommelighet på kjøkkenbenken min som tar mye tid og krefter, pluss at jeg ofte ikke gidder å ta de rene tingene ut - og dermed kan jeg jo ikke legge ting INN... Dere skjønner.

Men, siden dette er en skrytetråd: Jeg HAR altså vasket klær, støvsugd og sjekka mailen min idag :takke:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehm, jeg har kjøpt påskeliljer til å ha ute på verandaen. Teller det? Og så åpnet jeg posten min så den ikke blir liggende i ventehaug på stuebordet. (Det må i allfall telle?) :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, det var virkelig ikke meningen :troest:

Men du skal ha skryt for å planlegge vasking av kjøleskap da... det er poeng for planlegging i denne tråden også ikkesant?

Åååhh, planlegging er jeg supergod på! Værre med gjennomføringen :sjenert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, jeg har kjøpt påskeliljer til å ha ute på verandaen. Teller det? Og så åpnet jeg posten min så den ikke blir liggende i ventehaug på stuebordet. (Det må i allfall telle?) :sjenert:

Du får pluss selv om du ikke vaska bak do mens du strøk oppvasken og tok gardinene :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er ! :-)

Jeg kom meg ikke i seng føre nå,veldig lang dag ! Startet med husvask klokken ni i dag tidlig,fortsatte med det frem til klokken 13... Så har jeg vært og handlet inn pynt til stua. :-)

Fra klokken 16 til nå,har jeg tatt i mot valper <3 Skal bli godt å sove nå :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...