Gjest SummerJudith Skrevet 17. mars 2012 #1 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg tenker på han veldig ofte, hvor synd jeg syns på han. han tok selvmord men jeg kommer ikke over det av en eller annen grunn. føler jeg er den eneste som forsatt tenker på han. han hadde nesten ingen venner.. så alene :/ blir trist bare av å tenke på det. tenk så alene han må ha følt seg.. hvis man prøvde å si hei så sa han ingenting tilbake, men jeg prøvde. men åhh det irriterer meg sånn hvorfor skjedde det??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #2 Del Skrevet 17. mars 2012 Kjære deg... Så trist å lese. Tror dessverre det er mange som opplever å tenke på folk de egentlig kanskje ikke kjente noe godt, etter de er borte. Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg også er slik..Tenker innimellom på flere jeg kun har "kjent til", som enten er blitt borte pga sykdom eller som har avsluttet livet selv... Hvis det opptar deg daglig/veldig ofte, så kunne du kanskje hatt godt av å få snakket ut med noen om det? Feks en psykolog? Tror du sitter med mange tanker det kunne vært godt å fått ut. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 17. mars 2012 #3 Del Skrevet 17. mars 2012 Kjære deg... Så trist å lese. Tror dessverre det er mange som opplever å tenke på folk de egentlig kanskje ikke kjente noe godt, etter de er borte. Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg også er slik..Tenker innimellom på flere jeg kun har "kjent til", som enten er blitt borte pga sykdom eller som har avsluttet livet selv... Hvis det opptar deg daglig/veldig ofte, så kunne du kanskje hatt godt av å få snakket ut med noen om det? Feks en psykolog? Tror du sitter med mange tanker det kunne vært godt å fått ut. Lykke til tusen takk for svar, betyr mye ja.. det er nok ofte sånn :/ burde kanskje det.. men ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 18. mars 2012 #4 Del Skrevet 18. mars 2012 Ja, jeg tror nok det er helt normalt Synes du er kjempesnill som prøvde å ta kontakt med ham, selv om han ikke turte å ta kontakt tilbake. Du er ei super jente 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 18. mars 2012 #5 Del Skrevet 18. mars 2012 Ja, jeg tror nok det er helt normalt Synes du er kjempesnill som prøvde å ta kontakt med ham, selv om han ikke turte å ta kontakt tilbake. Du er ei super jente takk du også ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #6 Del Skrevet 18. mars 2012 I stedet for å fokusere på hvor trist han hadde det, kan du heller snu fokuset nå og tenke at han har det godt der han er nå? du kan ikke gjøre noe med fortiden, og jeg tror nok han ville ha ønsket at du skulle ha det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 18. mars 2012 #7 Del Skrevet 18. mars 2012 Huff, Aleja! Stor klem til deg fordi du er så snill og omtenksom! Tror det er normalt ja, det var en jente på skolen min som hang seg for et par år siden, kjente heller ikke henne, men tenker på henne støtt og stadig. Det at hun kanskje kunne vært i live om noen bare hadde sett henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 20. mars 2012 #8 Del Skrevet 20. mars 2012 I stedet for å fokusere på hvor trist han hadde det, kan du heller snu fokuset nå og tenke at han har det godt der han er nå? du kan ikke gjøre noe med fortiden, og jeg tror nok han ville ha ønsket at du skulle ha det bra. sant burde kanskje tenke sånn (: takk for svar ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 20. mars 2012 #9 Del Skrevet 20. mars 2012 Huff, Aleja! Stor klem til deg fordi du er så snill og omtenksom! Tror det er normalt ja, det var en jente på skolen min som hang seg for et par år siden, kjente heller ikke henne, men tenker på henne støtt og stadig. Det at hun kanskje kunne vært i live om noen bare hadde sett henne. Takk :D du er kjempe snill og omtenksom selv, liker deg ^^ det var trist å høre :/ ja.. om noen bare hadde brydd seg når dem hadde levd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 20. mars 2012 #10 Del Skrevet 20. mars 2012 Takk :D du er kjempe snill og omtenksom selv, liker deg ^^ det var trist å høre :/ ja.. om noen bare hadde brydd seg når dem hadde levd.. Og jeg iker deg også^^ Tror du gjør lurt i å fokusere på noe som en AB så tidligere, selv om det kan være veldig vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 20. mars 2012 #11 Del Skrevet 20. mars 2012 Og jeg iker deg også^^ Tror du gjør lurt i å fokusere på noe som en AB så tidligere, selv om det kan være veldig vanskelig! (: ja, får prøve det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 19. april 2012 #12 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg tenker på han veldig ofte, hvor synd jeg syns på han. han tok selvmord men jeg kommer ikke over det av en eller annen grunn. føler jeg er den eneste som forsatt tenker på han. han hadde nesten ingen venner.. så alene :/ blir trist bare av å tenke på det. tenk så alene han må ha følt seg.. hvis man prøvde å si hei så sa han ingenting tilbake, men jeg prøvde. men åhh det irriterer meg sånn hvorfor skjedde det??!! Jeg tror det du føler er helt normalt. Kanskje det også er slik at en brutal hendelse som dette vekker opp vonde følelser i deg som du allerede går og bærer på, men at de nå kommer til overflaten? For over tjue år siden opplevde jeg at en studiekamerat av meg tok livet sitt. Med jevne mellomrom tenker jeg fortsatt på det, og lurer på hvordan foreldrene hans har det nå. Selv om jeg bare hadde kjent han noen få måneder vekket det en sterk sorg. Jeg slet en del psykisk på den tida, og tanken på at studiekameraten min hadde hatt det så vondt at han valgte å ta livet sitt utløste sterke følelser hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smally Skrevet 6. mai 2012 #13 Del Skrevet 6. mai 2012 Uff, så trist! Som de andre har skrevet, så er det helt normalt at det vekker sterke følelser når en bekjent av deg tok livet sitt. Jeg har selv opplevd litt av det samme og selv om jeg ikke kjente personen det gjelder veldig godt, så er det veldig, veldig vondt å tenke på at hun ikke er her lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå