Gå til innhold

sms på samme tidspunkt hver kveld...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Latterlige svar kommer vel når man synes noen er litt hysteriske eller overreagerer, og det er det nok noen som synes her. Deriblant meg.

Min sambo får veldig ofte ihvertfall, melding på samme tidspunkt på kveldene, og det er fra en kvinne ja, en annen en meg. ... *holder seg forskrekket til munnen*

Moren hans mistet mannen sin for ett halvt år side, og de er veldig nære min sambo og hans mor, så hun sender faktisk ofte melding på kvelden, nogenlunde til samme tid ja. Hørt på makan.

Og dersom denne ene tekstmeldingen på kvelden er det eneste som får deg til å mistenke utroskap, så synes jeg du må jobbe med tillitten din, derosm han altså IKKE har vært utro før, ikke har vist noe grunn til å være skeptisk på andre områder og alt annet bare er fint.

(men det har en tendens til å dukke opp masse info i etterkant i slike tråder, så kom gjerne med det dersom du har mer grunn en dette)

Eneste muligheten her er jo å se på telefonen, men er det verdt det...

Du kan si det sånn, dersom min kjære hadde sjekket min telefon fordi han var redd jeg var utro..... så hadde han selv satt spikeren i kista for forholdet, ihvertfall én spiker, og tilliten i forholdet, respekten for hverandre, hadde vært svært svak! Begge veier.

Jeg ville aldri respektert en mann som snoket i telefonen min fordi han ikke trodde på mitt ord eller stolte på meg. Tillit er alfa omega i forholdet mitt, uten tillit, sliter vi.

(og jeg ville aldri vært utro, så det å snoke ville bare vært fordi han selv hadde fått for seg noen lure ideer om hva slags type person jeg tydeligvis var)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med at det er flere ting som har fått deg til å reagere her..

Og utrolig mange tåpelige svar du har fått.

Jeg ville ha spurt, så slipper du å bekymre deg mer for hva dette er. Vil han ikke gi deg et svar på hvem han får melding i fra, ville jeg selvsagt begynt å lure.

Kanskje ha bare får melding i fra moren sin, og syns det er flaut å si dette til deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det TS, har du fått kasta mannekreket på dør? :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Hvordan går det TS, har du fått kasta mannekreket på dør? :klemmer:

ja, det lurer jeg også på . for et dyr han er !!! :klemmer:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

er det virkelig vanlig å sende nattamld til kompiser og venninner hver kveld? er ikke vanlig i min vennegjeng ihvertfall

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det lurer jeg også på . for et dyr han er !!! :klemmer:

Ja!!! Jeg blir forbanna bare av å tenke på at slike mennesker finnes! :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Det er vel en grunn til jeg har begynt å mistenke han? er vel ikke sånn at alt er perfekt og jeg mister all tillit pga en sms.

Han har begynt å bli veldig avvisende. For en mann som elsker sex til å nesten over natta ikke vil gi meg et hadakyss, så finner jeg det mistenkelig da..

Jeg vil ikke mase på han når han er "i mannehulen" sin, for det skaper bare irritasjon og jeg vet han hater mas.

Veldig kjekt å spørre om noe alvorlig og få svar som om man er beboer på Paradise Hotel...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Det er vel en grunn til jeg har begynt å mistenke han? er vel ikke sånn at alt er perfekt og jeg mister all tillit pga en sms.

Han har begynt å bli veldig avvisende. For en mann som elsker sex til å nesten over natta ikke vil gi meg et hadakyss, så finner jeg det mistenkelig da..

Jeg vil ikke mase på han når han er "i mannehulen" sin, for det skaper bare irritasjon og jeg vet han hater mas.

Veldig kjekt å spørre om noe alvorlig og få svar som om man er beboer på Paradise Hotel...

Unnskyld TS :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss89

Jeg skjønner deg veldig godt TS, synes du først skal spørre han hvem han får sms av, (siden du vet klokkeslettet han pleier å få sms, kunne du jo passet på å enten ligge inntil han på sofaen/eller i sengen sånn at han opner smsen foran deg), hvis han ikke svarer, så er det kanskje en ide å sjekke mobilen....

Sender deg varme tanker, håper alt ordner seg! Gi oss en oppdatering :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett på telefonen hans, og sms som kommer inn på den tiden er slettet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Det er vel en grunn til jeg har begynt å mistenke han? er vel ikke sånn at alt er perfekt og jeg mister all tillit pga en sms.

Han har begynt å bli veldig avvisende. For en mann som elsker sex til å nesten over natta ikke vil gi meg et hadakyss, så finner jeg det mistenkelig da..

Jeg vil ikke mase på han når han er "i mannehulen" sin, for det skaper bare irritasjon og jeg vet han hater mas.

Veldig kjekt å spørre om noe alvorlig og få svar som om man er beboer på Paradise Hotel...

Som man spør får man svar..

Vise ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sletter de sms han får da, i tillegg til å skjule hvem det er fra.

Jeg tror han er utro/flørter veldig på sms med en annen dame. Det tror du også, så da er det opptil deg om du vil være med en sånn mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er leit at folk latterliggjør en slik problemstilling. Det er ikke slik at utroskap er en sjeldenhet og at sms ikke er en svært viktig ingrediens når noen har et forhold på si' (eller ønsker å få det).

TS, det er nok av de som har forbannet seg selv i ettertid fordi de har vært blåøyde og naive. Jeg håper du hever deg laaaangt over alle tåpelige svar du får her. Du høres ikke paranoid ut. Jeg håper det som skjer hjemme hos deg er uskyldig, men jeg må si jeg skjønner at du stusser, og det er vel slik at hvis man først har fått øynene opp for at noe er galt, så er det vanskelig å slippe taket. Og det er vel fordi man har en magefølelse som snakker og som forteller at noe er annerledes.

Jeg syns det høres ut som om mannen din har en flørt på gang. Hvor flørten er i utviklingen er det ikke greit å si noe om, jeg gjetter at det er tidlig, og at de kanskje ikke har gjort noe enda (kanskje de aldri gjør det heller. Det er et stykke fra flørt til å faktisk agere på lystene). Hvis man først har utviklet et forhold så er man kanskje enda mer forsiktig enn hun som muligens sender mannen din melding hver kveld er?

Uansett - jeg syns du skal gjøre det som står i din makt for å få bekreftelse/avkreftelse.

Slutt å spør om meldingen, lat som ingen ting, slik at du kanskje får en anledning til å sjekke hvem som sender en kveld. Bruk litt kvinnelist. Sjangsen er stor for at du blir lurt i ditt eget ekteskap og du stoler ikke på mannen din fordi han oppfører seg rart. Jeg syns du skal agere på mistanken din. :klem:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Siden du har en dårlig magefølelse så ville jeg ha gjort følgende

Sørg for å være i nærheten av han en kveld og når tidspunktet for meldingen er 10 minutter unna så fortell han at du har blitt litt usikker på han den siste tiden pga endret oppførsel og at du har lagt merke til at han får melding hver kveld på samme tidspunkt.

Spør fint om du kan få se meldingen som kommer om 10 minutter og begrunn det med at du ønsker å få ro i sjelen.

Om han nekter og går i forsvar så er det grunn god nok til å stole på magefølelsen.

Om disse meldingene plutselig stopper å komme fra i morgen av så er det vel et tegn på at han skjuler noe..

Eller,- kanskje han viser deg meldingen..

Uansett så blir du litt klokere...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lukter flørt av de mistenkelige sms'ene ja. Men TS, seriøst, konfronter ham i steden for å sjekke hans private telefon. Det finnes ikke mer irriterende ting i verden enn mistenksomme partnere som tar seg til rette med private ting.

Jeg flørtet med en mann på sms (ja, vet det var drittsekk gjort, men det er en annen diskusjon), og eksen klarte å komme seg inn på min telefon, samt at han hacket min facebook. Jeg har aldri vært så sint, som når jeg oppdaget dette. Mitt bedrag kom helt i skyggen, fordi det han hadde gjort var like ille i mine øyne.

Det ble slutt samme dag som jeg fikk vite dette.

Er mannen din usikker på forholdet - ikke gi han grunner til å fyke om du vil beholde ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare hvorfor sms til samme tid hver kveld er suspekt? Pleier man å kunne stille klokka etter en elskerinne? (De gangene jeg har hatt noe suspekt fore har forøvrig kontakten vært svært sporadisk, og lagt til arbeidstid, når man vet at partner ikke er til stede.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Hi, tenkte på denne tråden.

Har lagt merke til at mannen min også får melding samme tidspunkt (23.05) hver kveld. sjekket mobilen hans og der stod det:

God natt gutten min, sov godt. *sånn kysse smiley*

Og denne er da fra mammaen hans!

Karen er 45år og sender natta kyss meldinger med mamma... :fnise:

Har du funnet ut noe mer HI?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...