Gå til innhold

Days I'm Living For


Minttu

Anbefalte innlegg

Håper du fikk med deg at Masterchef begynte en time tidligere enn vanlig i dag :Nikke: Synes godt de kunne sagt ifra om det på forhånd... Jeg fikk det heldigvis med meg fordi Dinner Dates tilfeldigvis stod på her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mazzi: Jeg fikk det ikke med meg! :sur:

Skrudde tilfeldigvis på TLC rundt kvart på 8, så kom rett i begynnelsen av matlaginga. Men er jo bra det, så jeg fikk med meg det! :)

Så glad for at de som kom på topp 2 kom på topp 2, og at Marion og Callum vant. Moro! :jepp:

I morgen blir det spennende altså, herlighet så mange eliminasjonsrunder Jonathan har vært i gjennom! Han er jo flink, men jeg håper virkelig at Joanne klarer det jeg :)

Dinner Dates har jeg sett på noen ganger, er jo ikke akkurat interessant, men når man har bynt å se på det må man se det ferdig.. Må jo finne ut hvem som blir valgt :ler:

PH: Så bra! :) Hvor lenge og langt går/løper du?

Jeg tror det bare blir en tur på senteret denne uka jeg.. :sjenert:

For på lørdag skal jeg feire bursdagen min, så drar hjem til mamma på fredag for å bake og for å kunne bake og ordne fra morgenen av på lørdag.

Orker ikke å trene imårra, men er det vettugt vær kan det hende jeg tar en gå/joggetur ute. Har lasta ned en app som sjekker hvor langt du går, hvor fort, og tar tida osv. Har prøvd en før, men den gadd jo ikke finne GPS signaler.. Så får se om den her virker!

Man kan lagre runder på den også :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen lang gåtur idag, men har fått gått litt lell, hvert fall fått sliti ut arma ;)

Fikk penger idag, så da var det bare å ta seg en shoppingrunde!

Først en tur på kjøpesenteret, fikk kjøpt sprøyteposer, muffinsformer, kjøkkenvekt, servietter, kulelys, hårfarge, ny shampoo for farget hår av Loreal, balsam, mascara..

Så en tur på rema hvor jeg kjøpte brus og italienske svinekoteletter.

Så gikk jeg hjem igjen og satte fra meg alt, før jeg rusla bort til kiwi for å handle enda mer :ler:

Blant annet div.ting til kakebaking, grønnsaker til middag, og 3 poser med potetbåter og to med potetkuler, vi spiser så mye av det! :ler:

Gudskjelov var det rolig på butikken, sto der en stund og fylte 4 poser..

Nå sitter jeg her med en tekopp,knekkebrød og Cake Boss på tv :)

Snart blir det farging av hår, og klipping av luggen.

Så må jeg rydde litt her, også har jeg tenkt til å scrappe et kort til ei venninne i Englad, skal sende henne to pakker med påskeegg imorgen :)

Gleder meg til middag idag, den er inspirert av det italienske heftet på rema, italienske svinekoteletter som skal få litt sitron på seg, med paprika, rødløk og squash med litt hvitvinseddik og krydder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg pleier gå/løpe ca en time på tredemølla. Også styrkesirkelen etterpå. God økt det, altså :)

Den middagen hørtes god ut :sikle: Kos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen din :klemmer:

Red velvet til frokost må jo bare være godt :lur:

Har bestilt meg bakeboka til Manuela som har passion for baking nå, samt at jeg utvider lageret mitt med verktøy osv fra ebay :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! :happy:

Det var slettes ikke verst ;)

Har igjen litt til, pluss snickerskake og skillingsboller i fryseren, så spørs nok om det blir en tekopp og litt kake til MasterChef idag ;)

Så moro! :) Kan sikkert fort bli noen kjøp på ebay eller? :ler:

Vet du om noe sted som selger store sprøytetupper, sånn strek? :)

Sånn at det blir sånn her..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :klem:

Den har vært bra :) Mamma og jeg var hos bestemor, bestefar og onkel på formiddagen :) Fikk nok mat og kaker :ler:

Var koselig, har ikke vært hos dem på lenge! Bestemor hadde bursdag på lørdag, og plutselig kom søstera hennes og mannen hennes på besøk også, så ble litt dobbeltfeiring :)

Før jeg dro hjem var mamma og jeg innom plantasjen, jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe en blomst for å pynte opp stua, så idag fikk jeg en som ekstragave av mamma :)

Da kjære kom hjem lagde vi middag. Supergod pepperbiff med potetbåter, salat og peppersaus til :sikle:

Nå venter jeg på MasterChef, og mens jeg ser på det skal jeg kose meg med kaker og freia påskeegg! De har jeg plassert fint i min lilla mariskål fra iittala :fnise:

Er ikke 22 før litt over 20.30, så fortsatt ung :fnise:

Nesten så jeg vil ta en drink a halv 9 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er denne som er brukt ;)

Hvis du ikke vil bestille fra ebay, finner du den på cacas.no eller festkaker.no :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag:

:klem:

Tusen takk! :happy: :klem:

Du får lage deg en drink i reklamepausen til Masterchef.. :ler:

Jeg vurderte det :fnise: Men drakk resten av teen og spiste resten av kakene mine jeg, + et påskeegg :ler:

Jeg må si jeg ble litt sur på MasterChef idag altså!

Men det tror jeg jammen flere var :ler:

Jeg mener det er denne som er brukt ;)

Hvis du ikke vil bestille fra ebay, finner du den på cacas.no eller festkaker.no :jepp:

Jaa, sånn er det nok! Jeg så et bilde av den som ble brukt på kaka jeg linka til, men finner det ikke igjen :lol:

Tusen takk for tips! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ihvertfall veldig tydelig at de som følte seg mest truet ble surest over å få inn igjen noen... De sterkeste (f.eks Marion) ble jo egentlig mest glade, fordi dette betyr at "eventyret" varer lengre og de får lære enda mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant! Aaron så hvert fall sur ut, han har ikke vært den sterkeste i det siste, uheldigvis. Jonathan så heller ikke så fornøyd ut, men med tanke på hvor bra han har klart seg så er det vel ingen fare :ler:

Men jeg er blitt stor fan av de 7 som var, så jeg håper jo at de holder seg der lengst ;)

Og ja, Marion var jo glad som alltid :fnise:

Idag er jeg er liten latsabb, bare sitter her og glor på tv'n og dataen. Har drukket te og spist litt kake, og sett på Jon&Kate :fnise:

Tenkte jeg etter hvert skal se om jeg, for hundrede gang, finner noe overnattingsmuligheter i Helsinki.

Nå er jeg litt mer klar over mulighetene, men alt kommer ann på betalinga! Jeg har ikke mulighet til å betale 7-10.000 her og nå, så må jo finne noen som godtar betaling når jeg kommer eller drar derfra.

Håper det ordner seg snart, for jeg er dritlei av å se på alt slik, vet vel om hvert jævla hotell snart :ler:

Oh, igår kjøpte jeg bursdagsgave til meg selv :happy:

Negative sin live dvd, med et show fra 2006 og andre videoer :)

+ to eldre plater av dem.

Blir alene hjemme torsdag-søndag, så regner med pakka kommer snart, slik at jeg kan kose meg med Negative, og Jonne Aaron i hælja :lur::fnise:

Perfekt :hjerte:

Nå skal jeg slaske videre! Synd jeg må på butikken en tur før 17.00.. haha!

Ha en fin dag alle sammen! :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig Jonathan virka sterkere tidligere. I det siste har han jo bare surra! :fnise: Både i Paris og senest i går med den brune risottoen.. :ler: Men Marion er nok en sterk vinnerkandidat! :jepp:

Har du sjekka ut andre overnattingsmuligheter enn hotell? Hva med sofasurfing? Eller kanskje campinghytte eller vandrerhjem? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig, igår ja, herregud :ler: De telte jo og endte på han,og da gliste'n for han skjønte sikkert at det var om risottoen hans :ler: Marion er sterk ja! Hun er så utrolig flink, og suger til seg all kunnskap,ser det så godt på henne. Og hun er jo så søt og blid,håper hun kommer langt :)

Idag blir det spennende! :jepp: Da skal husmorforeninga ha kaker og te :ler:

Slik som meg når jeg ser på MasterChef.. Farlig med snickerskake, karamellmuffins og skillingsboller i fryseren. :fnise: Noe annet som er typisk, er at jeg alltid spiser når jeg ser på "15 og for tykk".. Passer liksom å stappe i seg kaker da :ler:

Noen som så på "Facing Trauma" igår? Det var fælt! Og flott,sluttresultatene var jo fantastisk :)

Men gråt litt gjennom den episoden, hvert fall da de viste bilde av hu stakkars dama da hun lå på gulvet og skutt.. "Kan ikke vise sånn på tv!!" Ropte jeg og enda fler tårer kom..

Ang.overnatting, det ordner seg nok etter hvert :) Problemet er at alt skal ha betaling med engang, ellers hadde det ikke vært noe problem ;) Jeg hadde først tenkt til å leie leilighet,men der er det og det at man må betale med engang. Jeg har funnet noen hoteller,bl.a det jeg har vært på 3 ganger, så det blir vel helst en av de,mest sannsynlig der jeg har vært, for der vet jeg hvordan det er og det er fint og bra der. Og da kan jeg betale når jeg skal dra ;) Jeg blir der tross alt fra torsdag-neste søndag,10 netter, så 2 netter i Savonlinna og så 1 eller 2 netter i Helsinki igjen :ler:

What, sofasurfing? :ler: Vandrerhjem skjer ikke, det ser jo ut som sykehusrom.. Skal jo være der i en evighet :fnise: Camping.. Rastila er campingplassen i byen, men den er en evighet unna og avhengig av metro.. Så nei.. :fnise:

Men, nå er det jo fare for pilotstreik i Norwegian! Hørte noe ang.mai, blir det bare da liksom?

Jeg skal jo reise 28 juni, og har bare flydd med Norwegian, men nå lurer jeg nesten på om jeg skal bestille med noe annet selskap. Så håper noen har direkte fly dit,jeg gidder ikke no drit med å havne i Sverige først :lol:

Og, jeg har alltid for overvekt! Så tror jeg like greit skal bestille 2 kolli hjem.. For i sommer kommer jeg til å shoppe en del, det er jeg fast bestemt på, og klessmaken er endra litt og fått litt mer åpent syn eller hva jeg skal si. Så jeg kommer ikke til å kikke fort over butikken og bare "nei.." :lol:

Da må jeg finne en butikk som selger kofferter og, da skal jeg ha en lilla! :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Herregud, jeg er jo helt fjern! Tittet innom boka di i går, og var sikker på jeg hadde skrevet noe, men det hadde jeg jo ikke :flau: Mulig jeg begynner å bli så smått senil :sjenert:

Håper alt er bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jobber du med eldre eller? ;)

Alt bra her! :) Er alene hjemme nå, helt til mandag ettermiddag.

Kjære dro til Trondheim idag, han skulle egentlig på ræva "we love the 90's" konsert, men den i Trondheim ble utsatt til høsten.

Men en kompis av han bor der, så han dro lell :)

Så snart skal jeg lage pannekaker, og senere blir det som vanlig MasterChef! :)

Gleder meg mer til imårra, broren min kom innom med pakka mi fra cdon istad, med Negative sin live dvd og 3 cd'er :nigo:

Så imorgen skal jeg kose meg med lasagne, salat, grov hvitløksbaguett, godis, MasterChef som varer hele 1.5t :hjerte:

Og så Negative sin live dvd! :happy:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ja, jeg jobber faktisk med eldre (blant annet) :ler: Kanskje jeg har blitt smittet av Alzheimers? :overrasket:

Godt at du koser deg selv om kjæresten er borte :) Kanskje vi sees på Zumba neste fredag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...