Gå til innhold

Days I'm Living For


Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lørdags :klem: på deg!

Flott helg! Og godt er det slik som hverdagene er.. :)

Igår var jeg på skolen 9.15-13.00, da jeg kom hjem satt jeg her og nøt stillheten og leste "Fyrvokteren" av Camilla Läckberg.

Kl.17 var jeg som vanlig på plass på treningssenteret sammen med M, og vi dansa, hoppa og spratt på zumba! :)

Men klarte nok å vri beinet litt feil, for hadde vondt i kneet helt til idag.

Etter trening dro jeg hjem og tok en dusj og ordna meg, begynte senere med lasagne og da kom kjære hjem fra trening. Så vi koste oss med god mat og Masterchef Australia :)

Resten av kvelden ble tilbragt i sofaen med smågodt og slutten av "Fyrvokteren", og begynnelsen av Läckbergs siste bok "Englemakersken" med rolig musikk i ørene. Og her satt jeg og koste meg til 01.00. Elsker bøkene hennes! :hjerte:

Idag lå jeg helt til 11, deilig! Mens kjære sto opp før og dro på jobb til 11. Tok meg god tid på morgenen, fikk på meg treningsklær og fleecejakke og joggesko, etter at havregrøten var borte gikk jeg ut i godværet med herlig musikk på ørene.

Vandret langs innsjøen, tulla meg bort i et nabolag og gikk langt! Gikk i 98 minutter, og jeg gikk fort! :)

Var slettes ikke fælt å komme inn og ta en dusj, og få i seg litt mat.

Nå sitter jeg her og koser meg med en tekopp og litt karamellkake :sikle:

Og "Camping på Öland" på tvN :ler:

Er det noen som har sett reklamen for "71c nord" denne uka? Hvem er han som prater så utrolig bredt? Er en som sier "Je har itte fått eti nok, og itte søvi nok" eller noe, slik prater jeg :ler: Ikke helt så bredt da, men kan det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg har ikke sett den reklamen, så kan ikke hjelpe deg der. Sikkert en villtotning :ler:

Jeg har også gått lang tur i finværet. Det var veldig deilig :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hænn har sikkert rote sei bort litt for langt uttaførr gardns grenser vill je tru ;)

Helt enig, var kjempegodt å gå så langt og lenge (minna meg om no eventyr du :ler: ), hadde ikke tenkt til å gå så langt, men var så godt igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæ ær trevlig å høre, takk skar du ha ;) Je suns'n ær litt morosam je å :ler:

Je har eti så lite idag je, å har itte eti sea 4 tia hæll no, men tullingen ta en kar je har åt jo da'n var at far sin ista,så da vart det ittno mædda..

Men itte er je sulten, å je gidd hæller itte eta no nå.. Dæ ær jo så seint.

Sjøl om en baguett fra rundkiosken hadde vøri godt, men itte gidd je gå å itte gidd je ta mei rå..

Får ta det sea ;)

Jammen bra je itte talar slikk tæll vanlig :):hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Idag er det sol og fint ute,så tror jeg skal gå meg en liten tur snart :)

Men da blir det ikke en lang,treningstur som igår, bare rusle litt rundt i byen.

Og i kveld skal jeg til tante og feire bursdagen hennes, blir koselig :) Regner med det blir god mat og masse gode kaker,som vanlig :fnise:

Også må jeg dele et ord med dere, pensjonistkuvøse :hoho:

Det er altså sånn glassveranda mange eldre har,som er på blokker.

Var noen eldre som sa det i "Englemakersken" boka av Läckberg, jeg lo høyt da jeg leste det!

På fredag begynte jeg med boka og leste 50 sider, igår satt jeg til 2 i natt og leste 219 sider!

Bare 193 igjen :( De blir nok slukt i kveld ;)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra flere synes det var morsomt :fnise:

Klokka nærmet seg 2 på natta, jeg hadde lest hele kvelden, var dypt konsentrert og i min egen verden.. Men litt overtrøtt også, så jeg lo høyt og et par tårer trilla da jeg leste det :hoho:

Klarte ikke gi meg heller vet du, så jeg lo godt en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har flere bøker av henne selv, men så var det å finnee tid til å lese dem :ler:

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alle bøkene hennes :nigo: Og jeg elsker dem! :hjerte:

Men jeg visste ikke at hovedpersonene hang sammen, så jeg begynte med "Tyskerungen", så leste jeg den aller første.

Jeg begynte med "Fyrvokteren" høsten 2010, men så la jeg den fra meg og begynte ikke å lese den igjen før her om dagen :ler:

Men slutten ble slukt på fredag, og nå er jeg jo nesten ferdig med "Englemakersken"! Den er så utrolig bra!

Regner med kjære skal på bandøving imårra, så da blir den lest ut, er så herlig å sitte her i totalt stillhet med telys på bordet og en tekopp, og drømme meg bort i boka :)

Med andre ord, nå må du finne deg tid til å lese dem ;):ler:

Jeg kommer til å tenke det når jeg ser sånne verandaer fremover! :ler:

Er flere slike i blokkene i gata her, så når jeg skal på trening neste gang kommer jeg til å le :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag måtte jeg se på "Brud i blinde",

bare synd at han kjekke med utrolig langt, mørkt hår var brudgommen :sjenert::ler:

Måtte le en del av den episoden, herlighet for en kar, og han var litt treg med alt, men for et flott bryllup det ble lell!

Og ellers rusler det og går, en del humper i veien for tida, men det får jeg ta senere ;)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...