Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

Høres ut som du får ei fin påske på hytta.

Likte armbåndet, og deborah lippmann skal visst være et utrolig bra merke, har prøvd å søke litt på det ebay, men har ikke funnet noe særlig. Godt mulig kanskje strawberrynet kan føre merket ;)

Kos deg masse i påska, søta! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hørt det er bra, men 200 blir rett og slett for mye for meg når det bare er neglelakk, spesielt siden jeg bruker det sjeldent. Men det var mange forskjellige flotte farger, av merket :) Vi har en butikk kalt "hvit tråd" her i byen, så de selger det :) Neglelakken jeg kjøpte er fra noe så småharry som "viva la diva" fra cubus :ler: Den var veldig enkel å få på, bra kost, la seg flott og det ble helt glatt og fint, ingen klumper og tørket kjempefort :) Så at jeg fikk to stk til 110kr i steden for en til 200 gjør ikke meg noe :ler:

Tusen takk for det :) Kos deg masse du og snuppa!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier litt om hvor flink jeg er som student når jeg begynner på en oppgave 1.5-2t før den skal leveres inn, og leverer den 30 min før mappa stenges..

For å si det sånn så skal jeg aldri gå på skolen igjen når jeg er ferdig neste sommer! Motivasjon, energi og lyst er på bånn.

Så jeg skal aldri bli student igjen. Med mindre jeg plutselig finner et årsstudium i sang som er på svensk eller engelsk og befinner seg i Finland. Så ja. :ler:

Nå skal jeg spise påskeegg, høre på fin musikk og bare sitte her til jeg gidder å legge meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke godt av å finne bandintervjuer og artige ting, når det nærmer seg midnatt... :fnise:

Se hvor lenge jeg blir sittende her! Og siden alle har lagt seg og det bare er en vegg mellom meg og broren min, kan jeg ikke le noe særlig.. Det ender med at jeg prøver å holde meg for munnen når jeg begynner å le slik at jeg ikke bryter ut i latter, men jeg fniser, tårene renner og jeg detter omtrent ut av stolen..

Bryan Stars er en helt vanlig, litt kjedelig kar, som har intervjuet flere kjente band/artister, og det er bare han og en person som filmer og alt blir lagt ut på youtube. Intervjuene med Black Veil Brides og Asking Alexandria er helt utrolige, Bryan er bare rar og prøver å være såå morsom og kul :ler: Men banda gjør alt så ufattelig bra og morsomt! Ene intervjuet er med vokalistene i begge banda, og det.. oh lord.

"I wanna die during sex, so everyone can know I came and went at the same time."

"Herpes, we spread that amongst the human race"

"No no, not the std! It's a brand of peas"

"And corn"

"We're going against Green Giant, it's called herpeas and hercorn"

"I wanna be cremated and put in pepper shakers all over the world!"

"So if your dick could talk, it would actually say...?"

"Hide your kids, hide your wife!"

(Om dere ikke har sett den http://www.youtube.com/watch?v=hMtZfW2z9dw, det er egentlig et nyhetsintervju men selvsagt blitt til en sang, så der er siste linja fra.)

For en humor jeg har.

Men, nå får en vel legge seg.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8d44bb8d-94d4-412c-908a-c1cc9d57c51a_zps51ecf0ec.jpg

727249ab-cfef-4115-b72b-72e43030de70_zps3f78652e-1_zps15d3da1e.jpg

fangirl moment. Andy Biers(n)ack. hoh.

Jeg vil gjerne få meg en kjæreste neste år... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lite å finne på at jeg sitter her og tenker på hva jeg skal bake til bursdagen min..

Har ikke bursdag før 16 april og skal ikke feire før den 20/21, men lell, jeg er godterisyk og derfor gikk sikkert tankene over på kaker :ler:

Jeg får ikke helt bestemt meg.. Først ville jeg ikke ha bløtkake, men så fikk jeg så lyst på bløtkake med jordbærkrem og sjokoladebiter inni :sikle:

Andre kaker jeg tenker på er pavlova, snickerskake, karamellkake.. Og så la Kamille ut en oppskrift på sjokoladekake som hørtes og så god ut! I dag fant jeg også en oppskrift på noe kalt "Rocky Road Brownies", ser ut som en skikkelig kaloribombe, men jammen ser det godt ut!

I tillegg drev jeg å tenkte på om jeg skal ha noe gjærbakst, da hadde det vært litt artig å prøvd seg på kråkeboller! I denne oppskriften er det et lite kanelfyll som blir laget, jeg har en annen oppskrift hvor man bare legger en smørklatt midt i og strør på kanel og sukker, blir jo forsåvidt det samme men ;)

Det bra jeg har et par uker å tenke på ;) Middagen er hvert fall planlagt, da blir det kjøttpai og salat! :sikle:

Noe som var litt lettere å planlegge er hva jeg vil finne på på selve dagen min! Eller, jeg tenkte vel mest på hva jeg vil spise :ler: Mest sannsynlig har jeg fri da, og jeg har så lyst på en ordentlig digg frokost, nesten hotellfrokost! Yoghurt med musli og bær, juice, frukt, og croissant! Jeg har så lyst på croissant! Selges helt sikkert på noen kafeer, men jeg vet at de har poser med frosne croissanter på matbutikken på kjøpesenteret, kjøper jeg det kan jeg få mange, varme croissanter i løpet av dagen :fnise:

I Finland spises det mye croissanter med pålegg på, bl.a skinke, ost og salat.

Noen som har prøvd det? Jeg lurer på hvordan det er, så kjøper jeg en pose med mange kan jeg jo spise de som de er og prøve noen med pålegg!

Nå vil jeg ha bursdag. og fri. og kake og god mat!

Untitled-11_zps51143f71.jpg

nomnom. Jeg vil ha slik frokost! :Nikke:

Slik bursdagsbordet mitt burde se ut? :fnise:

Siden disse sinte fuglene kommer fra Finland! haha

c3861837-1f7a-4113-9c5d-c2ed266ea340_zps333d5ed4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, jeg hadde skrevet om så mye så jeg ble litt usikker med engang, og hadde helt glemt at jeg spurte om noen hadde prøvd! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er første gangen på leeenge at jeg har vært på butikken og ikke kommet ut med noe sjokolade!

Jeg ble småsur her om dagen da vekta viste 90.2 kg.. Jeg er utrolig misfornøyd med kroppen min osv, men har vært fornøyd så lenge jeg har holdt meg på rundt 88, hvert fall under 90. Men idag viste vekta 89.9, så da var jeg litt flink igår :fnise: Jeg har en pakke med påskeegg og igjen bittelitt sjokolade av det jeg fikk fra venninne mine i England her om dagen, så det er jammen nok. I tillegg har jo resten av folket her kjøpt inn litt sjokolade og potetgull, har ikke spist noe særlig av det, men noen få biter blir det jo..

Uansett, akkurat nå har jeg vært litt flink med å få rydda opp i noen klær, tatt av sengetøy og hengt dyne og pute ut av vinduet, tørka støv, støvsugd og tørka av pulten.

Nå skal jeg ned å slenge i meg en yoghurt før jeg vasker doen..

Ikke store planene idag.. Godt å få rydda opp litt her, blir liksom koseligere å sitte på rommet sitt da.

Så skal vel bare sitte her og slappe av idag, tror det blir en film i kveld, om den jeg har lasta ned virker bra selvsagt.

Mamma jobber kvelden, broren min skal på LAN på en spillkafé i byen, så er bare jeg og stefaren min hjemme i kveld. Dermed gadd ikke han lage noe annet enn pizza, noe jeg ikke orker.

Men jeg fant en pakke med vårruller i frysedisken på coop! Så fikk plutselig lyst på det, så da blir det middagen min i kveld, sammen med fullkornsris og litt sånn saus, chili, sweet & sour ting, hva enn det nå er.. :ler:

Nei, nå får jeg fortsette og ordne her, og så kansje gå ut og ta litt bilder mens det enda er litt fint vær :)

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiste ikke noe sjokolade igår, og jeg har ikke spist noe idag..

Jeg går nesten på veggen :ler:

Herregud så fælt å være så avhengig.. Jeg var så irritert igår, fikk aldri roa meg ordentlig her jeg satt igår kveld, vandt med å sitte her med en kopp te, lese blogger.. Og som oftest ha noe å spise da..

Det var nesten så jeg kjøpte sjokolade istad, men mamma sa at hun ikke skulle ha noe så da måtte jeg og bare gå forbi hylla... Javel da.. :ler:

Hjelper ikke akkurat se på MasterChef hvor de lager deilig mat og kaker! :sikle:

Deler av kveldsmaten min skal ha nugatti på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deprimerende mail jeg nettopp fant, fra 2005.. Begynte plutselig å mimre litt, og endte til slutt opp på tele2 mailen min som ble brukt for evigheter siden.. I kladd-mappa fant jeg en mail ment for ei jeg skrev med tidlig 2000/rundt 2003-2006, ei fra Finland faktisk.

Jeg skrev hvor kjedelig hverdagen var, hvor lite jeg hadde å gjøre, hvor deprimert jeg var men at alt var greit/ordna seg da jeg hørt på musikk! Da helst Good Charlotte på den tiden.. :ler:

Vel, musikken helbreder fortsatt alt! ;) Dog litt andre band!

Og generelt er vel alt mye bedre enn det var på den tida der. Gudskjelov.

Herlighet, 8 år siden.. Hvor i alle dager blir årene av..

Jeg tror jeg har noen gamle cd'er liggende, med bilder, musikk og dokumenter fra rundt 2005. Håper det, for grunnen til at jeg begynte å mimre var musikken, og det hadde vært morsomt å funnet noe av rælet jeg hørte på for så mange år siden..

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...