Arkana Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #3842 Skrevet 31. desember 2005 Godt nytt år til dere Sniglå og Popelka.
Arkana Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #3843 Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år alle sammen! Da er juleavataren ryddet bort for denne gang. Jeg har hatt en fin nyttårsaften. Middagen var nydelig, desserten om mulig enda bedre. Vi tok en tur ut på balkongen og så på fyrverkeriet mens vi ønsket hverandre godt nytt år, og god forlovelsesdag. Neste år skal vi gifte oss. Tenk at det er neste år allerede. Føles godt å si det....neste år.....
søndagsengel? Skrevet 1. januar 2006 #3844 Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år! Og gratulerer med 4 års forlovelse!
Gjest Aloha Skrevet 1. januar 2006 #3845 Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år og gratulerer med forlovelsesdagen, Arkana!
Arkana Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #3846 Skrevet 1. januar 2006 Jeg burde kanskje ikke innrømme det, men jeg stod altså opp for tre kvarter siden. Sånn er det når man legger seg kl 4. Men det var godt å sove, og pusekatten lå i enden av senga som vanlig, mens samboeren min hadde vært våken lenge og leste på Shannara-trilogien sin. Nå blir det snart god nyttårsfrokost, ikke for mye kanskje, siden jeg ikke har lyst til å spise middag altfor sent. Broren min kommer tilbake i dag, så vi henter ham på bussterminalen og kjører ham hjem. I morgen er det vanlig arbeidsdag igjen, skjønt jeg har jo ferie et par uker til.
Saeria Skrevet 1. januar 2006 #3847 Skrevet 1. januar 2006 Godt ikke jeg er den eneste som kan finne på sånt.
Bokalven Skrevet 2. januar 2006 #3848 Skrevet 2. januar 2006 Nå er klokka 04.25. Ser det ut som om jeg har lagt meg enda? Vel, jeg hadde det, men våknet igjen.
søndagsengel? Skrevet 2. januar 2006 #3849 Skrevet 2. januar 2006 (endret) Nå er klokka 04.25. Ser det ut som om jeg har lagt meg enda? Vel, jeg hadde det, men våknet igjen. ← Me too... Endret 2. januar 2006 av søndagsengel?
Linn3c Skrevet 2. januar 2006 #3851 Skrevet 2. januar 2006 Hehe, eg var også vaken på den tida, men eg låg i senga, hosta og las bok av John Irwin..
Arkana Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3852 Skrevet 2. januar 2006 Vel, vi la oss kl 2, men hverken jeg eller samboeren min sovnet før etter 4. Vi lå og leste og leste, han i Shannara-boken sin, mens jeg er nesten ferdig med Angels and Demons som er kjempespennende. Og stakkars han skulle jo på jobb i dag. Han stod riktignok opp en time senere, men det monner så lite. Jaja, da blir han i allefall trøtt til i kveld. Tungt å skulle snu på ferierytmen. Nå skal jeg straks spise bakt potet til lunsj, og så skal jeg bake sjokoladekake med appelsinmoussefyll. Vi skal ut og handle etter jobb, ukeshandel, samt en ny lengde gardiner og en ekstra pute til sofaen, fant ut at det ble penest slik.
Arkana Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3853 Skrevet 2. januar 2006 Samboeren min er en klums! I julen knuste han et av Mammas nydelige krystallglass (neste jul vil han nok, som Elizabeth i Høy på pæra, få servert drikken sin i en kopp) og i løpet av de 4 dagene vi har vært hjemme har han knust en skål m/lokk og, i kveld, glasset og rammen til et av bildene våre.
Saeria Skrevet 2. januar 2006 #3854 Skrevet 2. januar 2006 Stakkar. Ikke lett å være klønete, nei. Sitter han i sofaen med flaue, unnskyldende øyne nå?
Arkana Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3855 Skrevet 2. januar 2006 Nei, han har reparert rammen så godt det lot seg gjøre, mens jeg mumlet noe om hvorfor han alltid må ødelegge fine og dyre ting, og ikke bare gammelt skrap. Og nå spiller han WoW.
Saeria Skrevet 2. januar 2006 #3856 Skrevet 2. januar 2006 Uff, da. En liten vandrende katastrofe som du tilfeldigvis elsker av hele ditt hjerte? Får håpe han klarer å holde pailabbene sine unna de dyre og fine tingene fremover. Regner med at han ALDRI ødelegger billigsaker. Glad min ikke er så klumsete. Om man ser bort fra de gangene han har lekt med putefotballen og veltet brusglass med brus i i sofaen.
Holly Hobbie Skrevet 3. januar 2006 #3857 Skrevet 3. januar 2006 (sorry at jeg ler - min mann er ogsaa veldig klumsete saa jeg kjenner meg igjen!) Naar er bryllupsdatoen, Arkana? Ha en fin dag!
Arkana Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #3858 Skrevet 3. januar 2006 Naar er bryllupsdatoen, Arkana? ← 28 juni.
Arkana Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #3859 Skrevet 4. januar 2006 Det er tungt å komme tilbake i vanlig døgnrytme igjen. De tre siste nettene har vi ikke sovnet før 2-4 om natten, det er jo ikke så farlig for meg som har fri, men det er ikke lett for samboeren min som skal på jobb. Selv om han har tillatt seg å begynne en time senere hver dag så langt, så er han jo likevel temmelig trøtt. Jeg prøver å dra meg opp ikke altfor sent, for om mulig å bli trøtt nok på kvelden til å sovne rundt 12-01, men det er ikke lett det heller når klokka ringer og man vet man egentlig ikke trenger å stå opp og sengen er myk, god og varm og en liten pus ligger og sover ved siden av meg. I går kveld bakte jeg nydelige scones som jeg koste meg med sammen med en kopp kakao mens jeg så hele Frustrerte Fruer, Seks som oss og Kongen av Queens. Det er fryktelig lenge siden jeg har sett så mye TV, men det var i grunn veldig koselig og ikke minst avslappende.
Gjest 1111 Skrevet 4. januar 2006 #3860 Skrevet 4. januar 2006 Jeg kjenner til det, å slite med å komme tilbake til normal søvnrytme. Ligger som regel i et par timer og prøver å sove nå for tiden og det blir slitsomt i lengden når man skal opp klokken seks. Jeg håper du får et fint år Arkana
Fremhevede innlegg