Gå til innhold

Unge jenters skremmende tanker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er kanskje skremmende, men ikke særlig overraskende at unge jenter har lyst på pikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Det er kanskje skremmende, men ikke særlig overraskende at unge jenter har lyst på pikk.

hvor unge snakker vi om her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje skremmende, men ikke særlig overraskende at unge jenter har lyst på pikk.

Det er hverken skremmende eller overraskende. De fleste jenter i denne alderen vil jeg tro tenker på det, fantaserer om det, og bliver opphisset av tanken. Det som er skremmende, er at svært mange, vil jeg formode, ikke er klare for å ta disse fantasiene og tankene ud i det virkelige liv, men føler at de må, fordi "alle de andre" har gjort det. Da er det lett å kaste seg ind i ting som kan få negative konsekvenser.

TS, jeg synes lillesøsteren din er heldig, som har en slik søster som deg. Du virker veldig moden, og jeg trodde du var betydelig eldre end du er. Snakk med lillesøsteren din om risikomomenter, og prøv å finde ud om disse lystene er på grund av forventningspress eller ikke. Jeg tror du ved svaret, men hun trenger nok å få hjelp til å sortere hva hun egentlig tenker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

14

Er jo ikke akkurat unormalt at en 14 åring har lyst på sex da. De er jo midt i puberteten og hormonene flyr. Og dette er jo alderen der spesielt jenter tror de er voksne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke akkurat unormalt at en 14 åring har lyst på sex da. De er jo midt i puberteten og hormonene flyr. Og dette er jo alderen der spesielt jenter tror de er voksne.

Det var vel det jeg mente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det var vel det jeg mente.

men litt skremmende er det jo. ikke så bra om en 14 åring blir gravid liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men litt skremmende er det jo. ikke så bra om en 14 åring blir gravid liksom.

Ja, men ikke overraskende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

men litt skremmende er det jo. ikke så bra om en 14 åring blir gravid liksom.

neimen så er det kanskje derfor ts har laget denne tråden da, for å få RÅD til å forhindre det..

og det er jo heller ikke snakk om at denne søsteren hennes har så himla lyst til å ha sex, ihvertfall ikke før hun " ble fortalt av venninna at hun ville det"..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

neimen så er det kanskje derfor ts har laget denne tråden da, for å få RÅD til å forhindre det..

og det er jo heller ikke snakk om at denne søsteren hennes har så himla lyst til å ha sex, ihvertfall ikke før hun " ble fortalt av venninna at hun ville det"..

hmm jeg tror kanskje ikke jeg leste hovedinnlegget skikkelig før jeg svarte jeg. Jeg leste bare overskrifta. Ska lese på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Jeg ville ha snakket med henne. Jeg ville ikke avslørt at jeg hadde sett samtalen på Fb, men jeg ville snakket med henne om Kreta-turen og fått henne til å fortelle om intensjonene med turen, og så ville jeg advart henne mot å drikke seg full sammen med folk hun ikke kjenner.

Men det er jo akkurat det hun har lyst til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blipp

Don't feed the Troll.

PS Kanskje ikke det er så forferdelig rart at en kjønnsmoden person har seksualdrift!(Selv om det er en ung jente).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her må du være litt hard. Du har 2 alternativer. 1. Fortell henne hva du så på Facebooken hennes, og overbevis henne om at det ikke blir sex med greske gutter i Spania (lol?). fortell henne gjerne at ingen norske gutter noen sinne har lyst til å ha et forhold til en som har pult utlendinger. Fortell noe bullshit om at første gangen kommer det til å begynne å blø/gjøre forgjævelig vondt i musa hennes, "akkurat slik det var for deg." Dere er jo søsken så dette vil nok sette støkken i henne. Fortell også om hvordan du måtte ringe en venninne å få henne til å kjøre deg på legevakten fordi det ikke stoppet å blø. Legg også ut om hvor skitne sykehusene er i Spania, og om at det bare er mannlige leger på over 40 der som også må få undersøke musa hennes. Fortsett med slik skremselspropaganda til hun nærmest ikke lengre har lyst til å dra på ferie. (Du er passert 18, så historien blir troverdig eller hva? :D)Legg gjerne til faren for graviditet, sykdommer osv. osv.

2. Fortell det til foreldrene dine og spoler søskenforholdet i alt fra 1-3 år frem i tid. <-- fail secure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't feed the Troll.

PS Kanskje ikke det er så forferdelig rart at en kjønnsmoden person har seksualdrift!(Selv om det er en ung jente).

Troll? :vetikke: Nå var det ikke det at søsteren min har en seksualdrift som var skremmende, men mer planene om å dra på sydenferie med denne venninnen og drikke seg drita/late som hun var drita for å ha sex med en random person fra det landet...? Det er jo direkte farlig...

Nå ble jeg forferdelig nysjerrig på hvordan det gikk?!

Hadde helt glemt denne tråden. Men jo, det viste seg at hun aldri hadde fått godkjenning om å dra, men hun maste så mye om det hele tiden at mamma ikke gadd å starte krangel med henne hver gang, spesielt ikke da jeg var på middag. Så når søsteren min fortalte om at hun skulle til syden med denne venninnen (hun visste godt at hun ikke fikk lov), så gadd ikke min mor å si noe i mot henne og lot henne bare spille. :)

Men jeg har snakket med min søster også, om at hun må snakke med meg om ting hun lurer på og slikt. Og om hennes tanker rundt sex og slikt, og dette er noe hun ikke er klar for, sier hun også selv. Hun kommer alltid til meg når hun lurer på ting og vil snakke om ting. Sex er noe hun hvert fall enda ikke er i nærheten av å ville ha, ikke alkohol heller i grunn, men jeg sier til henne at jeg syns hun er for ung fremdeles, men om det er noe hun vil/lurer på så kommer hun til meg uansett, så skal jeg støtte henne og gi henne råd. Tenker det er bedre at jeg er der for henne, selv om jeg mener at det ikke er riktig, enn at jeg nekter henne det og hun gjør det bak ryggen min istedenfor.

Skremmer meg fremdeles litt at hun ikke ser hvor farlig den situasjon hun snakket med sin venninne om faktisk er...Hun tøffet seg nok veldig, denne venninna er veldig populær og "erfaren", så ja.

Takk til alle i tråden for svar og råd :)

Anonym poster: 643ea542088aeece1cbb53998fbcb8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...