Gjest Neferet Skrevet 6. juni 2013 #621 Del Skrevet 6. juni 2013 Juhuuu!! Når begynner du i prosjektet? Og hvor lenge varer det? Vet liksom ikke helt hvordan sånt funker jeg.. Hvis jeg har forstått det riktig og alt går i orden med signaturer som det ventes på og sånn, så er det oppstart 17.juni! I første omgang er det snakk om et år tror jeg, så da blir det vel fram til sommeren neste år. Og hvis det er som alle andre prosjekter, så kan det fort bli forlengelser også! Kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. juni 2013 #622 Del Skrevet 6. juni 2013 Høres ut som en fantastisk jobbtur Hvorfor har ikke jobben min sånt?! *misunnelig* Så gøy å høre at du har fått et prosjekt på jobben - da blir forhåpentiligvis dagene litt kjekkere Det er vel ikke lenge til du skal ringe henvisning heller nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juni 2013 #623 Del Skrevet 6. juni 2013 Høres ut som en fantastisk jobbtur Hvorfor har ikke jobben min sånt?! *misunnelig* Så gøy å høre at du har fått et prosjekt på jobben - da blir forhåpentiligvis dagene litt kjekkere Det er vel ikke lenge til du skal ringe henvisning heller nå ? Helt fantastisk jobbtur ja!! Håper det blir flere sånne, de brukes istedenfor pengebonus hvis bedriften klarer budsjettmålene sine. Så det er jo lov å håpe...! Og ja, det blir veldig bra med nytt prosjekt. Sitter egentlig og venter på mer informasjon om oppstart og litt ting jeg kan lese for å forberede meg, men det kommer vel tidsnok tenker jeg. Og så er det flere enn meg som er nye, så da er det flere som kanskje kjenner på at det er litt skummelt også. Felles skjebne, felles trøst! Jaså, du klarte å tenke på dette med henvisningen også du.... Men ja, det stemmer at det nærmer seg. Hvis alt går etter kalenderen skal jeg ha mensen i morgen, og da skal jeg også ringe for bestilling. Hvis jeg skjønte det riktig, så vil det da bli undersøkelse 7-9 dager senere, og da regner jeg meg fram til fredag neste uke, tviler på at noe sånt skjer i helgene. Det hadde også passet veldig bra i og med prosjektet sannsynligvis starter 17.juni. Men nettopp derfor kan jeg vel bare regne med at det blir noen dagers forsinkelse, og at jeg må starte opp det nye prosjektet med fravær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. juni 2013 #624 Del Skrevet 6. juni 2013 Klarer ikke å glemme sånt vet du Det blir spennende på begge fronter ihvertfall - det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. juni 2013 #625 Del Skrevet 6. juni 2013 Så flink du var!! Det var stas med kjærestekveld, som alltid Og nå er jeg påmeldt timer på Elixia i ettermiddag, så nå skal kroppen (og den dårlige samvittigheten) til pers også! Håper du fikk en bra nattevakt! Håper Elixia fikk kjørt deg litt da Jeg fikk en helt fantastisk nattevakt. Gikk og la meg ca 00.30 og fikk da sove helt frem til jeg måtte rapportere pasienter på morgenmøte 07.30. Så fullt uthvilt som jeg var, så ble det topptur rett etter jobb med 2 kollegaer. Kjenner det i låra i dag, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. juni 2013 #626 Del Skrevet 7. juni 2013 Klarer ikke å glemme sånt vet du Det blir spennende på begge fronter ihvertfall - det er helt sikkert! Det er helt sikkert! Og frontene vil jo sannsynligvis overlappe også... Nok å tenke på med andre ord... Håper Elixia fikk kjørt deg litt da Jeg fikk en helt fantastisk nattevakt. Gikk og la meg ca 00.30 og fikk da sove helt frem til jeg måtte rapportere pasienter på morgenmøte 07.30. Så fullt uthvilt som jeg var, så ble det topptur rett etter jobb med 2 kollegaer. Kjenner det i låra i dag, for å si det sånn Jeg er imponert over deg!! Det hørtes veldig deilig ut da, og spesielt med godt selskap! Treninga blir enklere sammen med noen, uavhengig av om det er ute eller inne! Jeg er også støl, fikk kjørt meg godt først på ellipsemaskin, så på steptime og så på styrke&core. To timer til sammen, og jeg var helt utkjørt Men det gjør godt for kropp og sjel. I går ettermiddag var jeg ute med ei venninne etter jobben, så da ble det mat og Ben&Jerrys istedenfor trening ( ) men skal få lagt inn litt trening i helga, så er jeg ihvertfall godt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. juni 2013 #627 Del Skrevet 7. juni 2013 Dette har vært en usannsynlig tung arbeidsdag! Jeg er så trøtt at jeg har trøbbel med å holde det gående, etter lunch ble det helt ekstremt! Så jeg skal pent innrømme at jeg har hatt mer produktive dager enn denne... Jaja, nå er det ikke så altfor mye igjen av arbeidsdagen, heldigvis. Satser på å rekke litt før jeg og kjære skal besøke ei venninne i kveld. I morgen skulle vi egentlig ha en kompis på besøk, men han måtte melde avbud, så da har vi ingen planer. Det blir nok litt husarbeid både inne og ute, og forhåpentligvis litt mulighet til å trekke pusten og kose oss innimellom. Hvis det blir sånn som nå så blir det jo kjempefint! Neste uke tror jeg ikke det er noe ekstraordinært på ettermiddagene, kanskje det er lov å håpe på en normal treningsuke og litt bedre samvittighet? Ellers vet jeg at ting skjer fort, så det kan jo strengt tatt forandre seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. juni 2013 #628 Del Skrevet 7. juni 2013 Så bra at det blir prosjektjobbing!!!! Det blir sikkert knall!!! Fint å starte med en sosial begivenhet også, så man blir litt bedre kjent før man skal jobbe sammen, det letter jo ofte samarbeidet. Ha en fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juni 2013 #629 Del Skrevet 9. juni 2013 Så bra at det blir prosjektjobbing!!!! Det blir sikkert knall!!! Fint å starte med en sosial begivenhet også, så man blir litt bedre kjent før man skal jobbe sammen, det letter jo ofte samarbeidet. Ha en fin helg!!! Ja, veldig bra det blir prosjekt! Til å være skikkelig i mindretall som jenter, så ser det ut til å bli et skikkelig jenteprosjekt også, kanskje opp mot 50% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juni 2013 #630 Del Skrevet 9. juni 2013 Min tanke om bra søndag involverer ikke timesvis av venting på skadelegevakta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juni 2013 #631 Del Skrevet 9. juni 2013 Og det involverer ihvertfall ikke at det ikke har skjedd noe etter fire j**** timer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 10. juni 2013 #632 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei søteste deg æsj for en søndag du endte opp med.. Hvordan går det med deg? sender deg masse klemmer og kos å håper du er bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. juni 2013 #633 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvordan har dagen din vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. juni 2013 #634 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvordan gikk det tilstutt på legevakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. juni 2013 #635 Del Skrevet 11. juni 2013 Hei søteste deg æsj for en søndag du endte opp med.. Hvordan går det med deg? sender deg masse klemmer og kos å håper du er bedre!! Ja, det ble litt i meste laget på søndag altså... Var utslitt, sulten og gretten da jeg endelig kom meg derfra etter seks og en halv time!! Men tåa var brukket den, og måtte settes tilbake i stilling (den pekte feil vei) så jeg fikk jo hjelp til slutt. Fordi den var ute av stilling må den være tapet i fire uker, og det blir krykker en stund med gradvis belastning på foten. Tusen takk for , sender noen tilbake til deg også! Hvordan har dagen din vært? Dagen i går kan vel sies å ha vært monoton Jeg var helt utslitt, og satt/lå med beinet høyt stort sett hele tiden. Jeg fikk ikke sykemelding i og med jeg har stillesittende jobb, men basert på formen har jeg brukt egenmelding i går og i dag, så får vi se hvordan det blir med i morgen. Hvordan gikk det tilstutt på legevakta? Forklaringen fikk du vel noen linjer lenger opp her Så det ordnet seg til slutt, heldigvis, og det var veldig deilig å komme hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. juni 2013 #636 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvordan greide du å få tåa di så dårlig stilt?? Bra du har fått den på plass hvertfall God tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. juni 2013 #637 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvordan greide du å få tåa di så dårlig stilt?? Bra du har fått den på plass hvertfall God tirsdag Det er det teiteste av alt faktisk... Jeg svingte foten med full kraft i stanga ved oppvarming av lysken før tiltenkt styrketrening med kjære lørdag kveld (haha, det er faktisk relativt vanlig lørdagskveldssyssel hjemme hos oss ) og må ha truffet akkurat slik at tåa brakk og flyttet seg ut av stilling... Makan til kløne..! og ja, det er veldig godt å ha fått den på plass igjen! God tirsdag til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. juni 2013 #638 Del Skrevet 12. juni 2013 Hørtes ikke spesielt godt ut nei... Men bra de fikk ordnet opp i tåa slik at den gror skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. juni 2013 #639 Del Skrevet 12. juni 2013 Ja det var litt av en lørdagssyssel. Hvordan tok legen det, som du fortalte den historien til?? Tror jeg hadde fnist litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. juni 2013 #640 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Hørtes ikke spesielt godt ut nei... Men bra de fikk ordnet opp i tåa slik at den gror skikkelig Ja, jeg merker mye mindre til den etter at den ble rettet opp igjen enn før, så det var bra det ordnet seg til slutt! Ja det var litt av en lørdagssyssel. Hvordan tok legen det, som du fortalte den historien til?? Tror jeg hadde fnist litt Hun slet litt med å forstå konseptet faktisk, hun var veldig opptatt av å finne ut hvor strikken hadde vært festet i foten (som jeg ikke hadde nevnt at var tilfelle, men kanskje hun hadde en styrkeøvelse i hodet som hun relaterte det til? ) Sykepleieren som holdt fast foten når de rettet opp igjen tåa hadde derimot litt mer problemer med å holde seg alvorlig. Hun skjønte godt min kjæres uttalelse om at historien er så dum at den faktisk må være sann ---------------------------------------------------------------------------------- Tilbake på jobb i dag, og det går sånn passe. Det vil si, det går fint å være på jobb og jobbe, for hodet er det jo ikke noe galt med. Men det å komme seg rundt (til og fra do gjennom låste dører), fikse mat i kantina, og ikke minst komme til og fra bussen på morgen og ettermiddag viser seg å være en utfordring. Det er mye lengre fra Bussterminalen til Bjørvika når man må bruke krykker! Så jeg vurderer å be om å få ha hjemmekontor i morgen og fredag, så kan jeg forhåpentligvis ihvertfall bruke benet litt mer som støtte når jeg går fra mandag av... Endret 12. juni 2013 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå