Gå til innhold

Seksuell fortid


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Menn med en lang og løs seksuell fortid er noe å se opp til det vel? De er vel bra kjærestemateriale?

Det er forskjell på menn og kvinner. -.-

Det er vanskelig for en mann å få en kvinne i seng. Det er lettere enn enkelt for en kvinne å få en hvilken som helst mann i seng. Altså er en mann som klarer å få mange kvinner i seng en helt i mens en kvinne som får mange menn i seng er en... noe som også begynner med h.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Det handler da vel ikke om troskap. Det handler om å ha felles synspunkt og verdi på sex. At noen ser på det som noe upersonlig man kan dele med hvem som helst, gir ikke meg noe mening, og da styrer jeg unna. Og det har jeg min fulle rett til.

Hvordan forklarer man da at så mange ikke har de samme standarene til seg selv, som de setter for kvinner. At det er helt greit at man selv har hatt ONS i fleng og mange sexpartnere, men om en kvinne har det så er hun plutselig ikke god nok som kjæreste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med en lang og løs seksuell fortid er noe å trakte etter da? De er vel bra kjærestemateriale?

nei jeg vil ikke ha en mannehore!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forklarer man da at så mange ikke har de samme standarene til seg selv, som de setter for kvinner. At det er helt greit at man selv har hatt ONS i fleng og mange sexpartnere, men om en kvinne har det så er hun plutselig ikke god nok som kjæreste?

Ikke kom med så mange vanskelige spørsmål nå! :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det er forskjell på menn og kvinner. -.-

Det er vanskelig for en mann å få en kvinne i seng. Det er lettere enn enkelt for en kvinne å få en hvilken som helst mann i seng. Altså er en mann som klarer å få mange kvinner i seng en helt i mens en kvinne som får mange menn i seng er en... noe som også begynner med h.

:daane:

Ja, jeg vet i hvert fall at jeg alltid har sett på menn som har ligget med mange som helter. For en bragd det må være for dere stakkars mannfolk å få med seg ei dame hjem fra byen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er forskjell på menn og kvinner. -.-

Det er vanskelig for en mann å få en kvinne i seng. Det er lettere enn enkelt for en kvinne å få en hvilken som helst mann i seng. Altså er en mann som klarer å få mange kvinner i seng en helt i mens en kvinne som får mange menn i seng er en... noe som også begynner med h.

Er du så enfoldig at du tror en kvinne ligger med hvilken som helst tilfeldig mann?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dobbeltmoralen kommer fram i tråder som denne :popcorn:

Og hvorfor betyr automatisk mange partnere at hun vil være utro? Det er faktisk ikke sånn at det å knulle rundt som singel gjør henne ute av stand til å være trofast mot en kjæreste. :klaske:

Fordi da blir man avhenig av å ha sex oftere, og blir lei av en evnt partner... mye vil ha mer og faen vil ha fler

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi da blir man avhenig av å ha sex oftere, og blir lei av en evnt partner... mye vil ha mer og faen vil ha fler

Man har da strengt tatt, som oftest, mer sex i et stabilt forhold, enn som singel? Og hvorfor skal man bli lei? Det er ganske mange som har den erfaringen at sex blir bedre med tiden, fordi man med en fast partner over tid, har en helt annen mulighet til å finne ut av hva som funker, bli kjent og være trygg på hverandre. Såh, jeg sliter litt med å se logikken i argumentet ditt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Jeg tror det er så simpelt som at mange mennesker har en trang til å eie folk, spesielt romantisk og seksuelt. De ønsker å være den eneste, både i nåtid, fortid og fremtid.

Noe som er fullstendig urealistisk og et totalt destruktivt tankesett.

Jeg forstår ikke hvorfor så mange er opphengt i sexpartnere. Jeg tror jeg vet hvorfor, men forstår det likevel ikke. Hva er greia?

"Det sier mye om henne/han som person!", sier noen. Ja, hva sier det? At de liker sex? At de nyter livet? Selv om man har hatt sex med mange, så er det ikke ensbetydene med at man har sex med hvem som helst eller at man ikke beskytter seg mot sykdommer. Det går an å ha moral selv om den ikke går ut på å gå med jerntruse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det sier noe om henne som person. Det sier noe om hvorvidt hun vil være trofast eller bare en billig en.

Da lærte jeg noe nytt i dag. Jenter som har sex som singel, er utro når de først kommer i forhold.

Jenter som har sex når de er singel, er billige.

Hva med menn som har mye sex når de er singel, er de også utro når de først kommer i forhold? Og er de billige også? Måtte spørre om menn, siden du bare snakker om henne og hun

Til ts: Jeg forstår det heller ikke, men den nekleste ting i verden er å dømme andre mennesker. Man hever seg selv opp, med å kritisere andre for deres valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Det er forskjell på menn og kvinner. -.-

Det er vanskelig for en mann å få en kvinne i seng. Det er lettere enn enkelt for en kvinne å få en hvilken som helst mann i seng. Altså er en mann som klarer å få mange kvinner i seng en helt i mens en kvinne som får mange menn i seng er en... noe som også begynner med h.

Huffda. Du er singel ja? Gee, I wonder why..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi da blir man avhenig av å ha sex oftere, og blir lei av en evnt partner... mye vil ha mer og faen vil ha fler

Må si meg enig med det vampen skrev over!

Som singel, selv om du finner en ny kar hver helg, har du kanskje sex 4 netter til sammen.

Har du derimot en kjæreste får du jo sex flere ganger i uken. Ikke nok med det! sexen er attpåtil bedre fordi man kjenner hverandre godt. Dermed 100 ganger med tilfredstillende.

Endret av Pialill
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med det vampen skrev over!

Som singel, selv om du finner en ny kar hver helg, har du kanskje sex 4 netter til sammen.

Har du derimot en kjæreste får du jo sex flere ganger i uken. Ikke nok med det! sexen er attpåtil bedre fordi man kjenner hverandre godt. Dermed 100 ganger med tilfredstillende.

Takk, Pia, det var et godt argument mot at kvinner skal ligge med forskjellige menn. Da er det jo bedre for alle hvis kvinner lar vær å ligge med alle og en hver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Takk, Pia, det var et godt argument mot at kvinner skal ligge med forskjellige menn. Da er det jo bedre for alle hvis kvinner lar vær å ligge med alle og en hver?

Det samme argumentet kan gjelde menn også. Det er vel heller menn som ligger med alle og enhver og som ivrer for "lovlige" bordeller i tillegg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Pia, det var et godt argument mot at kvinner skal ligge med forskjellige menn. Da er det jo bedre for alle hvis kvinner lar vær å ligge med alle og en hver?

hva med mennene da?

selv om sexen med en kjæreste er best, betyr det jo ikke at sex med fremmede er dårlig ;)

Har aldri hatt en ONS, men ingen skal fortelle meg at jeg ikke burde ha en :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forklarer man da at så mange ikke har de samme standarene til seg selv, som de setter for kvinner. At det er helt greit at man selv har hatt ONS i fleng og mange sexpartnere, men om en kvinne har det så er hun plutselig ikke god nok som kjæreste?

Menn som du nevner er dobbeltmoralsk. De har IKKE felles verdier og jenter håper jeg velger vekk slike menn. Jeg vet ikke om antall sexpartnere øker sjansen for utroskap, jeg tror ikke det. Av min erfaring er det ikke noen signifikant forskjell hos kjente som har vært utro.

Å vike unna folk som har et annet syn på sex enn seg selv har alle rett til. Og det er ikke bare en rett person for folk her i verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er blant de som tidligere trodde at væremåte og atferd ikke hadde noe og si.

Faktisk har jeg vært så forelsket at jeg har trodd at jeg har kunne forandre en person, har dere noengang vært så forelsket?

Uansett. Mine erfaringer sier at kvinner som har ligget med få menn sjeldnere er utro enn kvinner som puler mange menn.

Sånn er det med dere også. Blir dere forelsket i en playboy og en fyr som liker og ligge med mange forskjellige jenter så pådrar dere dere større risiko enn om dere velger dere en mann som ikke liker og pule rundt. (for eksempel misliker sex med fremmede av prinsipp) kontra en som for eksempel bård hoksurd kar som liker og pule horer når han er i utlandet.

Hva slags mennesketype tror dere er mest trofast? Han fyren som alltid pleide og pule på horer hver gang han dro til utlandet eller han som aldri gjorde det fordi han syntes det var ekkelt? Hva sier sannsynlighetsberegningen? Hvem vil vente på at noen endrer atferd?

La oss si at en fyr møter en jente han liker. Så får han vite at jenta ofte har vært utro mot typene sine tidligere og likt og pult på fremmede tyrkerbartendere når hun er på ferie i aylania, kontra en jente som synes slikt er heslig og motbydelig og superekkelt og derfor aldri ville ha gjort det? Hvem av de to kvinnetypene tror du er mest tilbøyelig og pyle en fremmed tyrker på ferie dersom hun føler for deg og liker sånn atferd, og hun som har den aller største forakt for slikt?

Det handler litt om og ta litt vare på seg selv også...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med dere også. Blir dere forelsket i en playboy og en fyr som liker og ligge med mange forskjellige jenter så pådrar dere dere større risiko enn om dere velger dere en mann som ikke liker og pule rundt. (for eksempel misliker sex med fremmede av prinsipp) kontra en som for eksempel bård hoksurd kar som liker og pule horer når han er i utlandet.

This :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Hvordan du har vært forteller mye om hvordan du kommer til å være. Det forteller noe om hvem du er.

Så hvis en kvinne har ligget med mange, så passer hun ikke sammen en som ikke vil ha en kvinne som har ligget med mange.. Hun må jo finne en som godtar at hun har ligget med mange, for det er jo sånn hun har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle menn som liker at halve bygda har pult kona hans, og det er ikke alle kvinner som liker at kjæresten har hatt sex med hele venninne gjengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...