Gå til innhold

Anki+Thomas=baby?? *håpe*


Anki1971

Anbefalte innlegg

Vi prøver som dere skjønner på å få et familiemedlem til, så etter lang tid prøver jeg meg på å starte en dagbok

Litt om oss selv først - vi er et par bosatt i Vestfold. Giftet oss i juni 2002. Jeg har en sønn fra tidligere forhold som blir 9 år nå på søndag :hjerter:

Mannen min og jeg har prøvd siden slutten av 2000 på å få et barn sammen, men har ikke lykkes. Jeg var gravid i oktober/november 2000 men spontanaborterte... :(

Jeg har vært masse syk de siste årene, så vi har derfor ikke gått videre til utredning ennå, men planlegger å gjøre det nå snart.

Det var litt i første omgang.

Ja - forresten, jeg er på dag 2 i syklusen - fikk mensen i går etter å ha gått 6 dager over - det var nedtur det! Men nå satser vi alt på at 2004 skal være vårt lykkeår.

Tempet i morges - 36,58 viste termometeret da. Blir spennende å følge med videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! :D

Så flott at du har begynt å skrive dagbok da!

:velkommen:

Skal bli spennende å følge med deg!

Og mandags morgen ringer du en lege/gynekolog som kan få litt fart i sakene :wink:

2004 blir nok et flott år! :Nikke:

Klem fra Murmeldyret,

som begynner å komme seg litt opp av den dype mensengropa denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Anki!

Velkommen som dagbokskriver her!

Håper virkelig at 2004 er året for DEG og at du blir gravid! :)

Skal nok følge med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så plutselig at du er fra Horten! Det er jeg og! Blir spennende å følge deg fremover... håper det blir klaff for dere og ikke så alt for lenge.

Vi har selv vært prøvere siden sommeren 2002 og har endelig fått de berømmelige blå strekene! Så hvem vet - kanskje vi havner på samme barselgruppe?

Klem fra Csilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, enda ei fra Horten her. Kuult! :) (Grattis med 2 blå forresten, sender du litt blått støv hitover også? :wink: )

Kommer til å bli mer aktiv her senere, men har nok med andre ting akkurat nå... Dødsfall i familien.. :(

Ellers ble jeg tante den 10. januar til en bitteliten gutt på 2025 gram og 43 cm. Han er jo bare nydelig. :hjerte:

Han og søs kommer kanskje hjem fra sykehuset torsdag eller fredag så det blir godt midt oppe i sorgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Anki! :D

Titter bare innom en tur for å høre hvordan det går med deg.

Trist å høre om dødsfall i familien

:trøste:

Du får oppdatere oss mer senere :wink:

Klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Joda, det går da på et vis...

Har vært dødsfall i familien, så jeg har ikke fått skrevet så mye her. Fant bestefaren min død søndag den 18. da jeg kom opp til han med mat så jeg har hatt det tøft etter det. Han ble en gammel mann da, men var sprek som bare det - til å være 89 år. Har bodd i samme hus som han i over 8 år, så det føles tomt her nå.

Kommer sterkere tilbake om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...