Gå til innhold

sex med ex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen syns vel dette er rart.

Jeg og min ex har et godt forhold. Mange år siden vi skilte lag.

Det er et stykke å kjøre til meg da barn blir levert.

Vi har i alle år hatt sex. Antagelig for sexen sin skyld for det er ingen følelser. Vi har bare et fantastisk sexliv.

Dette er noe vi ønsker begge to. Vi slipper ikke den biten.

Vi har begge nye partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ingenting i veien for at du kan ha sex med exen så lenge dere begge trives med det.....

.....men når du sier at dere begge har nye partnere blir det galt.... ja så galt at det kalles utroskap.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe rart i at to x`er har et sexliv selv etter at de har gått fra hverandre.

Men det er forkastelig at dere fortsetter når dere begge har nye partnere. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med eksen er greit, men bare så lenge man ikke er i nye forhold. Og det er dere jo.

Så hvorfor i alle dager driver dere på med dette da??

Det dere driver på med kalles utroskap.

Tenk på deres nye parter som blir såret hvis de finner dette ut.

Hvis dere bryr dere om deres nye kjærester så slutter dere med dette med en gang.

Og det er jo også naturlig at dette opphører når man får ny partner.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere driver med kan bare beskrives på en måte (slik som Amanda never);

Idioti!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlig uvesentlig om dere har vært sammen eller ikke. Det er helt ok å være i et forhold basert på sex, men kun dersom man ellers er singel. Dere leker med andre menneskers følelser, viser mangel på respekt for deres respektive nåværende partnere, og løper en stor risiko.

Utroskap er fullstendig uaksepterbart i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig, så enig med de andre som har svart her!! Hva tenker dere egentlig på? Synes det er helt forkastelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var da svært så fordømmende dere er.

Dette skjer i 3 av 10 ekteskap enten dere liker det eller ei.

Ingen av oss er vaksinert mot noe slikt.

Det rammer ikke bare umoralske eller idioter til folk.

Har sett slike folk før, de som fordømmer mest....dert er gjerne de som gjør det først.

Tenk om hennes ex er din mann nå? Du skal ikke være så sikker på at det ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være "fast utro" handler ikke om deg selv. Det handler om å såre et annet menneske, og å ikke engang fatte det selv!

Har du behov for noe utenom rammene du har lagt opp for deg selv, så får du ta ansvaret for feilen selv.

Og NÅR ble det OK så lenge det "er vanlig"?

De som ikke klarer å forstå hva som er galt med dette, vel... Lykke til videre.

Fordømmende, ja vel.

Ingen er feilfri, det er jeg fullstendig klar over.

Å være jevnlig utro mot partneren du faktisk selv har valgt derimot, det er ingen feil. Det er, i tillegg til å være umoralsk og idiotisk (som du sier), også ufattelig hensynsløst.

Hva med å flytte fokus bort fra egen person et øyeblikk? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sårer ingen. Ingen andre vet det. Ikke under noen omstendigheter vil de nye partnere få vite det.

Det du ikke vet, har du ikke vondt av.

Det er ingen følelser, bare hett begjær. En sex vi ikke får andre plasser.

Føler det ikke er utroskap pga. vi dekker bare et enormt behov vi har begge to.

Faktisk så kan du leve i et veldig bra forhold, men det er ikke sikkert sexen du har er 100 %. Og når du vet hva du kan oppleve så er ikke valget vanskelig.

Slik lever vi, og slik kommer vi til å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel, hvis det er sånn dere ser på saken begge tp, ja da har dere ikke mye medfølelse og respekt for deres nye kjærester.

Dere driver med utroskap, enkelt og greit og sånt kan ikke tilgis i det hele tatt!

Dere leker med andres følelser! Deres nye partnere tror forholdene er helt på topp, men så går du og eksen og hopper i høyet sammen på si.

Selv om sexen ikke alltid er 100%, så går man for pokker meg ikke å har sex med en annen bare fordi det er så hett og man får det man har behov for!!!

Jeg anbefaler dere to å bryte ut av forholdene deres hvis dere skal holde på sånn. Man kan ikke være i et forhold hvis man er utro. Og man skal aldri si aldri. De vil finne det ut og som man sier: sannheten kommer for en dag uansett.

Jeg blir så utrolig sint når sånne som dere holder på sånn som det. Eier ingen respekt for deres kjæresters følelser i det hele tatt.

Hvis dere virkelig elsker deres nye partnere, så avslutter dere denne utroskapen snarest. Eller så kan dere bare bryte dem, og det er vel det beste for alle parter siden dere ikke vil oppgi den "hete" sexen til tross for nye forhold.

Sånn jeg ser det så er det den "hete" sexen som betyr mest for dere enn deres kjærester.

Vel, jeg er glad jeg ikke er sammen med noen av dere. Jeg hater utroskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger. Så totalt blottet for medfølelse for deres nåværende partnere at dere ikke ser lenger enn til deres egne egoistiske behov. Om dette begjæret er større enn kjærligheten til deres nåværende partnere, så vis såpass respekt at dere avslutter deres nåværende forhold! Ødelegge andre mennesker fordi dere har et behov som ikke blir helt tilfredsstilt?? Høres utrolig bortskjemt ut spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger meg på de andre her; det dere driver med er rett og slett utroskap! Du skriver at andre aldri får vite det, men det har du jo ingen garantier for. Hva hadde du sagt dersom din nåværende kjæreste fortalte at han hadde et tilsvarende forhold som deg?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

On 2002-05-25 02:41, anonym wrote:

Jeg sårer ingen. Ingen andre vet det. Ikke under noen omstendigheter vil de nye partnere få vite det.

Det du ikke vet, har du ikke vondt av.

Det er ingen følelser, bare hett begjær. En sex vi ikke får andre plasser.  

Føler det ikke er utroskap pga. vi dekker bare et enormt behov vi har begge to.

Faktisk så kan du leve i et veldig bra  forhold, men det er ikke sikkert sexen du har er 100 %. Og når du vet hva du kan oppleve så er ikke valget vanskelig.

Slik lever vi, og slik kommer vi til å ha det.

Javel, da legger du jo opp til hva/hvordan du selv kunne tenke deg å ha det/aksepetere fra din partner. Sa, er det jo greit... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei,

stå på anonym!!! Som du selv sier dette er det ingen som får greie på icon_smile.gif

Jeg synes det er helt ok. Dere har et sexliv og ikke et følelsesliv - herregud for noen sneversynte mennesker det er som poster her!!

Det virker som om dere lever på en lyserød boble - pass dere så den ikke sprekker. Det ville dere nok ikke ha taklet.

Sex har stor betydning for eksistens - uten sex dør livsgleden - sakte og umerkelig. Kanskje dere som fordømmer her inne skulle gå en liten runde med dere selv og se litt på deres eget sexliv. Tilfredsstiller dere virkelig partneren deres? Er dere helt sikre på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 2002-05-25 02:41, anonym wrote:

Jeg sårer ingen. Ingen andre vet det. Ikke under noen omstendigheter vil de nye partnere få vite det.

Det du ikke vet, har du ikke vondt av.

Det er ingen følelser, bare hett begjær. En sex vi ikke får andre plasser.  

Føler det ikke er utroskap pga. vi dekker bare et enormt behov vi har begge to.

Faktisk så kan du leve i et veldig bra  forhold, men det er ikke sikkert sexen du har er 100 %. Og når du vet hva du kan oppleve så er ikke valget vanskelig.

Slik lever vi, og slik kommer vi til å ha det.

Respektløse er dere begge to! Enkelt og greit.

Å være så naiv og blottet for respekt for andre mennesker kan være fryktelig skadelig. Hvordan vet du at ingen finner ut av det? Har du noen garantier for det?

Hvorfor være i et forhold der ikke sexen er 100%? Hvis du ikke er fornøyd på alle punkter har du ingenting å gjøre sammen med den andre. Dropp den du er sammen med, bli singel igjen og knull x'n alt du orker!

Personlig synes jeg ikke noe om å drive på med x'n (Spesielt ikke hvis en har barn sammen!) etter at man har gjort det slutt. Det er snakk om grensesetting.

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på denne debatten, fordi jeg HATER UTROSKAP!

Det dere gjør er totalt uakseptabelt mot deres nye partnere! Dere er fullstendig blottet for moral, og følelser. Det andre ikke vet,har de ikke vondt av skriver du. Men som det er påpekt tidligere, så kommer alltid sannheten fram. En dag kan dere bli avslørt, og det før du vet ordet av det.

Hva ville du ha følt om din partner fortalte til deg at han hadde sex med sin x? Har ikke du fått det vondt da? Kjent sjalusien gnage?

Ta til vettet og avslutt det du holder på med, eller kutt ut din nåværende partner!

"Maeve"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes også dette er totalt forkastelig! Hadde min kjæreste gjort dette hadde det vært rett ut samme dagen! Kort og greit.

Men jeg synes dere skal snakke om dette hjemme jeg. Hvordan hadde du tenkt om han gjorde det samme mot deg? Hadde det vært greit? Isåfall kan dere jo bare holde på på hver deres kant, men hva slags forhold er egentlig det? Har du tenkt til å holde på sånn i all evighet? Om du ikke er modig nok til å fortellen kjæresten din at du gjør som du gjør, er du heller ikke moden nok til å leve dette dobbeltlivet.

Mitt råd er å kutte dette ut med en gang. Og hvis ikke ville jeg fortalt han du bor sammen med hva du driver med. Han fortjener å få et valg omkring dette: enten å tåle det eller du får gi ham muligheten til å forlate deg.

I mine øyne er denne typen utroskap et tegn på at forholdet deres ikke er helt bra. Elsker man den man dleer hverdagen sammen med høyt nok, tenker man ikke en gang på å være utro. Eller det kan være tegn på at du selv er usikker og veldig lite voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke annet enn å si meg enig i at dette er utroskap...

Men et lite prinsipielt spørsmål: Det synes som om de fleste mener det sammen som en av de mange anonyme uttrykker; uten sex dør livsgleden.

Et lite hjertesukk fra meg; jeg har ikke hatt sex. Gifter meg om en uke og er da jomfru, men har da virkelig stor livsglede likevel? Nyter livet i fulle drag! Vet at det kommer til å ta en stund før vi kan virkelig nyte sex, men vi har da all verdens tid, og vi kan vel ha det veldig bra likevel!

Beklager den lille avsporingen, men ble litt nysgjerrig da jeg la merke til grunnholdningen som kommer frem hos mange her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...