Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei venninne pleide å bytte buss ved legevakta. Så hu kunne finne på å tagge seg selv på legevakta for oppmerksomhet😳

Anonymkode: 5b604...b64

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.5.2020 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett mye rart. I går så jeg en av de verste. 

Jeg er i en gruppe på facebook hvor folk deler ideer til "gjør det selv"-prosjekter. En person la ut et innlegg hvor hun spurte etter tips til et "førstehjelpsskrin" til et barn som nettopp hadde fått sin første mens. "Jeg er en stolt tante til en 11-åring som nettopp har fått sin første mens! Jeg vil i denne anledning lage en boks med ting til ei som nå har blitt 'voksen', gjøre litt stas på henne og trenger hjelp til hva jeg kan putte oppi boksen". (ikke ordrett, orker ikke lete etter innlegget igjen). 

Anonymkode: fe416...702

I en del kulturer er det jo en stor greie når ei jente får mensen for første gang, mange har fester med hele familien og greier. De var ikke indiske eller noe?

På 12.5.2020 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke venn med vedkommende, men hun har åpen profil, vi bor i samme by. Hun deler det aller meste, inkludert bilde av seg selv på do hvor hun lager grimase og holder for nesa "Nå skal julemiddagen ut!" Dette hadde hun lagt ut 25/12.

Så har hun lagt ut masse bilder av seg selv i diverse poseringer på badet, naken, veldig trashy med både do og skittentøy i bakgrunn 😂

Sitter naken i badekaret, puppebilder hvor alt vises, diverse diverse "kunst" jeg ikke skjønner bæret av (utebilder, nærbilder av dyr etc)

Rett nedenfor kommer bilde av barna 😩 

Vet hun har levd et hardt liv før, men har kommet seg ut av det miljøet for lenge siden. 

Det er mange mange bilder på profilen hennes som jeg aldri i livet hadde villet foreviget selv ihvertfall. 

Anonymkode: 47eb0...31c

😨 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

I en del kulturer er det jo en stor greie når ei jente får mensen for første gang, mange har fester med hele familien og greier. De var ikke indiske eller noe?

😨 🤣

De var norske. 

Anonymkode: fe416...702

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som deler absolutt alt hu gjør gjennom dagen. Alt fra at hu sto opp, til frokost, til en random tanke, lunsj, lek med hundene, middag, jobb, kveldsmat, etterlysning av katten som stadig er borte i et par dager etc etc. Altså INGEN er interessert i så mye info! Alle måltidene må selvfølgelig dokumenteres med bilde. 

Anonymkode: d459a...ba9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke "oversharing" som i "for mye informasjon", men jeg begynner å bli temmelig lei av "å så sterk og tøff jeg er tross enorm motgang" og "alle som ikke er i stand til å se meg for den jeg er fortjener meg ikke" og "jeg forteller bare akkurat nok til at alle skjønner noe er på gang men vil ikke si hva det er"-innlegg, ledsaget av "morsomme" og/eller passiv-aggressive bilder, sanger med tekster som tydeligvis skal tolkes inn i alt dette dramaet og hundre tusen "fina" "søta" "fineste" og "sterkeste NN" etc. til og fra de nærmeste venninnene og ... Blæh. Dramadama. 

Anonymkode: 95b80...14f

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Okei. Jeg må faktisk bidra her. En bekjent har delt bilde av sitt barn, sammen med bestefar. Barnet er ca 3 år, og smiler stort.  Teksten til bildet er som følger:

"Fotografen måtte flashe intet mindre enn to pupper for å få dette bildet, men alt er vel lov på fjellet? 🤔"

Endret av Turkis Sau
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Turkis Sau said:

Okei. Jeg må faktisk bidra her. En bekjent har delt bilde av sitt barn, sammen med bestefar. Barnet er ca 3 år, og smiler stort.  Teksten til bildet er som følger:

"Fotografen måtte flashe intet mindre enn to pupper for å få dette bildet, men alt er vel lov på fjellet? 🤔"

😳

Anonymkode: 90959...0ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😳

Anonymkode: 90959...0ae

Og dette er et menneske jeg har ansett for å være hvertfall medium oppgående...til nå.🤢

Endret av Turkis Sau
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Okei. Jeg må faktisk bidra her. En bekjent har delt bilde av sitt barn, sammen med bestefar. Barnet er ca 3 år, og smiler stort.  Teksten til bildet er som følger:

"Fotografen måtte flashe intet mindre enn to pupper for å få dette bildet, men alt er vel lov på fjellet? 🤔"

OMG! Håper i det minste det var bestemoren som hadde tatt bildet, ikke datteren eller svigerdatteren til denne bestefaren. 😣

Anonymkode: 4150f...4d7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

OMG! Håper i det minste det var bestemoren som hadde tatt bildet, ikke datteren eller svigerdatteren til denne bestefaren. 😣

Anonymkode: 4150f...4d7

Beklager å måtte skuffe deg, fotografen er....datteren til denne bestefaren. 😑

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabodama la ut bilde av at hun ammet sin sønn i sofaen og skrev «siste dag i barnehagen over, utrolig å tenke på den lille babyen min er 6 år og nå skolegutt! Du vil for alltid være min lille babis gutten min» ungen som suttet på puppen var STOR og ikke langt fra like stor som mora, så det så veldig sært ut. 😅 er ikke imot amming på noe vis, men må innrømme det var veldig sært å se en stor gutt på kanskje 35kg som pattet pupp på sin lille mor på typ 45kg og 150cm høy. 😂 jeg synes det var vel oversharing da jeg synes det var tankeløst gjort overfor sønnen som kan bli mobbet for det i ettertid. 

Anonymkode: 81045...d37

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser etter familien min som jeg alltid har gjort men uten penger og så mye thugs rundt meg tror jeg kanskje jeg må begynne å tenke litt annerledes.det går ikke lenger at de største svinene bestemmer og sitter på alle godene.h

alle skattepengene medisinen og telefonen ble stjelt I går,av de samme drittsekkene som vanlig.gjennom laaste.........det er ikke noe nytt,hva gjør man med sånne folk,tenk for ett mareritt familien må ha hatt.alle vet hvem det gleder, pass dere eller....hvis dere treffer på noen som har med en anonymisert adresse å gjøre.eller lignende steder,

Jeg har funnet Hordaland største luremus pass dere gutter her,kan dere risikere blakk,fengsel,og evig nedsig over hvor dum du føler deg

det begynner å bli litt kjedeli m de der falske profilene,spesielt når d er så gjennomsiktlig hvem d er,spesielt hvis de bor her eller jobber her,pluss m d i tankene på grensen til å være å trakke over det som har som lover og regler i samfunnet,pluss d viser at d ikke står så bra til m dem som driver på m d på de fleste plan

I met a crazysexycool girl at haugsnesfjero about å month ago,i would do anything to meet you again

jeg har ikke en enneste person i verden å spørre om hjelp og råd,det sfaen ikke skje med de jeg bryr meg om,rottene mine,yo,elvis haS LEFT THE BUILDINFG

ER DET NOEN SOM VIL HENGE "DRIKKE,PULE,SLÅSS",NEI VÆRE MEG EN TAPER SOM MEG?PRØVE PÅ EN NY"TJENE PENG,FILME SENDDE REGNING TAKKE.......

shout out til strile vennnine mine fra askøy!kom!jeg har dinmgse ligsen din her enda!kLLER MEG KJEDELIG

jeg er blitt sykt blakk og kjip tenker jeg skql gjøre en drit,noen som kjenner den feelingen?

 

En liten samling av noen få statusoppdateringer av hans 5 profiler... Som han ofte tagger i statusene sine 😛

Anonymkode: ba3bf...2cf

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Himmelen har fått en ny stjerne. Lille jenta mi ble påkjørt og drept idag. Jeg er helt knust, jeg kan ikke se for meg livet uten henne"

Kondolanser og hjerter renner inn i kommentarfeltet, noen skriver at det å miste et barn er det verste et menneske kan oppleve.

Da kommer TS selv inn i kommentarfeltet; Jeg har ikke mistet et barn, jeg har mistet katten min.

Anonymkode: 7b0ef...fff

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Himmelen har fått en ny stjerne. Lille jenta mi ble påkjørt og drept idag. Jeg er helt knust, jeg kan ikke se for meg livet uten henne"

Kondolanser og hjerter renner inn i kommentarfeltet, noen skriver at det å miste et barn er det verste et menneske kan oppleve.

Da kommer TS selv inn i kommentarfeltet; Jeg har ikke mistet et barn, jeg har mistet katten min.

Anonymkode: 7b0ef...fff

🤮

Folk gjør hva som helst for oppmerksomhet!

Anonymkode: 8c563...2ab

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Usikker på om dette er overshare eller "overshare" i idioti? Tror bidragsyteren under her er fra Stavanger eller deromkring, og det er jeg også. Men skjønner absolutt ikke hva vedkommende vil formidle. Det han svarte på var en Facebook-status angående Korona og smitte.

Skjermbilde 2020-09-03 kl. 07.45.21.jpg

Anonymkode: cf11a...eb8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 6.9.2020 den 20.20):

Usikker på om dette er overshare eller "overshare" i idioti? Tror bidragsyteren under her er fra Stavanger eller deromkring, og det er jeg også. Men skjønner absolutt ikke hva vedkommende vil formidle. Det han svarte på var en Facebook-status angående Korona og smitte.

Skjermbilde 2020-09-03 kl. 07.45.21.jpg

Anonymkode: cf11a...eb8

«Jeg så de verdiløs masken. De stopper ikke virus. Alle vet det. Dere har røpt de. Falsk alt sammen».

Er han mann 50+ som stemmer FRP?

Anonymkode: 3a6a5...207

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2020 den 20.20):

Usikker på om dette er overshare eller "overshare" i idioti? Tror bidragsyteren under her er fra Stavanger eller deromkring, og det er jeg også. Men skjønner absolutt ikke hva vedkommende vil formidle. Det han svarte på var en Facebook-status angående Korona og smitte.

Skjermbilde 2020-09-03 kl. 07.45.21.jpg

Anonymkode: cf11a...eb8

Jeg så de verdiløse maskene. De stopper ikke virus. Alle vet det. Dere har røpet at alt er falsk (oppspinn). Slik leser jeg det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.6.2020 den 20.53):

Ikke "oversharing" som i "for mye informasjon", men jeg begynner å bli temmelig lei av "å så sterk og tøff jeg er tross enorm motgang" og "alle som ikke er i stand til å se meg for den jeg er fortjener meg ikke" og "jeg forteller bare akkurat nok til at alle skjønner noe er på gang men vil ikke si hva det er"-innlegg, ledsaget av "morsomme" og/eller passiv-aggressive bilder, sanger med tekster som tydeligvis skal tolkes inn i alt dette dramaet og hundre tusen "fina" "søta" "fineste" og "sterkeste NN" etc. til og fra de nærmeste venninnene og ... Blæh. Dramadama. 

Anonymkode: 95b80...14f

Moren til kompisen min er slik, og hun nærmer seg  50. Hun legger ofte ut at hun er så tøff og sterk, opplevd mye motgang med kjærligheten, at mannfolk er noe dritt og ikke er til å stole på etc. Hun er den eneste som ikke skjønner at det er hun selv som er problemet, og ikke mannfolkene som hun skremmer vekk. Hver gang hun skal på date må det legges ut på Facebook. Hun er stormforelsket etter date nr. 2, og skriver "Typisk møkka mannfolk!!!" når de avlyser date nr. 3. 😝 Hennes single venninner på hennes alder skriver selvfølgelig at de er enige, og at man aldri må finne på å stole på menn.

EDIT: Så ikke at innlegget ditt var fra juni i fjor. Jaja. 😉

Endret av kenpet
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...