Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lagt ut på en Facebookgruppe med 11 000 medlemmer under fullt navn:  "Kanskje litt utenfor tema men prøver likevel. Har en sønn på 12 år som svetter og det lukter ille tåfis/fortsette av. Noen som har tips mot det?"

Er det mulig? Stakkars gutt! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg gleder meg til jul fordi jeg har egen familie nå, men at det ikke var enkelt for meg som barn. Og det har tatt meg tjue år å komme over den skammen. Det at min far fant en ny dame da jeg var fire år er vondt, men sånt skjer. Som mor er det interessant hvordan en ny dame fører til at far gir totalt faen i egne barn, det vil si meg. Det vil også si minimalt med kontakt og ingen kontakt i høytider eller ferier. Ingen julegaver eller bursdagsgaver etter konfirmasjon. Ingen overnattinger etter at far og ny kone fikk barn. Fordi jeg, en snill og normal åtteåring liksom var en trussel. Særlig når min fars nye barn blir fulgt opp på alle måter og ender opp som henholdsvis jurist og psykolog. De har fått alt de trenger i livet. Gi en lik til dette😊

 

Wtf

Anonymkode: 866de...e4e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2019 den 16.36, AnonymBruker skrev:

Julekalender hvor det gies bort et sett koseplagg, for å delta skal man bare skrive hva slags koseplagg man bruker hjemme...

-Ja, takk! Jeg trenger et koseantrekk til hjemmebruk nå da vi har kreftsykdom i huset 🤶

 

*sukk* 

Anonymkode: 7f8c4...17b

De skjønner ikke at det er automatisk trekning .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"lei av å væra singel, koffor kan ikkje noken damer komma setta seg på pikken min snart?"

Anonymkode: c0c40...5ff

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"lei av å væra singel, koffor kan ikkje noken damer komma setta seg på pikken min snart?"

Anonymkode: c0c40...5ff

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonymanda skrev:

De skjønner ikke at det er automatisk trekning .

Jeg vet, men jeg synes fortsatt at det er unødvendig, og ikke minst umoralsk, å bruke sykdom for å skulle vinne ting. Særlig den kommentaren som virker veldig som om det ikke var hun selv som var syk!

Anonymkode: 7f8c4...17b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"lei av å væra singel, koffor kan ikkje noken damer komma setta seg på pikken min snart?"

Anonymkode: c0c40...5ff

Jeg tror vi har en felles venn...

Anonymkode: a49ea...efc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Svar på spørsmålet nedenfor og vinn denne premien. Vinner trekkes søndag 22.12 kl 14:00.»

Og kommentarfeltet fylles med tåredryppende historier og andre mer eller mindre gode begrunnelser for å vinne.🙄 Mange svarer ikke en gang på spørsmålet og er dermed ikke med i trekningen.🤦‍♀️

Anonymkode: ce4d5...0a7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at jeg har sett at noen svarer "JA TAKK, jeg vil vinne" i vanlige grupper der folk har lagt ut bilde av ting de bare lurer på om er bra... "Er dette en bra kjøkkenmaskin"? Så overrasker det meg ikke at mange ikke svarer på det som spørres om i konkurranser. 🙄 Folk! 🙈

Anonymkode: 5c788...87a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har en bekjent som ørten ganger til dagen legger ut hvor glad hun er i barnebarna og hvilken velsignelse de er. Det er sånne ferdiglaga plakater i ulike former og tekst. Vi har skjønt du er glad i barnebarna de eller barnet ditt men vi trenger ikke få daglig påminnelse 5-6 ganger til dagen. 

Anonymkode: a80fa...633

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en bekjent som ørten ganger til dagen legger ut hvor glad hun er i barnebarna og hvilken velsignelse de er. Det er sånne ferdiglaga plakater i ulike former og tekst. Vi har skjønt du er glad i barnebarna de eller barnet ditt men vi trenger ikke få daglig påminnelse 5-6 ganger til dagen. 

Anonymkode: a80fa...633

Kunne vært svigermor, legges ut om både barn og barnebarn🤭

Anonymkode: 17919...070

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en dame i bygda som er veldig aktivt på den lokale Facebook siden. Hun klager støtt og stadig over de rareste ting, som ingen andre bryr seg om. Hun skriver konsekvent dialekt med absolutt ingen kunnskap om hvordan komma brukes, eller forskjellen på "og" og "å". Noen ganger skrifter hun linje for absolutt ingen grunn. Jeg ble nyskjerrig, så jeg sjekket profilen hennes (som ikke er sikret mot fremmede). 

I tillegg til å ofte ligge ut selfies av seg selv med bolleklipp som hun sikkert fikk på kjøkkenet, skriver blant annet om:

1. Sin psykiske helse. Jeg forstår egentlig at hun er litt sprø siden hun skriver at hun kan bli forvirret og har stemmer i hodet av og til. 

2. Hun klager på at hun har vært på datingsider i tre år uten napp. Hun blir bare sjekket opp av folk som vil skrive "dirty" til henne, og hun ligger ut meldingene uten og sladde. :klaske:

3. Hun skriver om økonomien sin. 

Det er jo ganske tydelig at damen sliter psykisk, men jeg kan jo ikke si noe til henne som fremmed. Jeg håper at de som kjenner henne tar henne til side og forklarer at hun ikke må dele så personlig informasjon om seg selv, spesielt ikke om hvor mye penger hun har i egenkapital. 

Anonymkode: d0773...a18

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over her. 
Jeg klagde på at noen andre ikke kan forskjell på "og" og "å", men jeg har jo greid å gjøre samme feilen! :fnise: Karma! 

Anonymkode: d0773...a18

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AB over her. 
Jeg klagde på at noen andre ikke kan forskjell på "og" og "å", men jeg har jo greid å gjøre samme feilen! :fnise: Karma! 

Anonymkode: d0773...a18

:fnise:

Anonymkode: e13e1...246

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 1.1.2020 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Vi har en dame i bygda som er veldig aktivt på den lokale Facebook siden. Hun klager støtt og stadig over de rareste ting, som ingen andre bryr seg om. Hun skriver konsekvent dialekt med absolutt ingen kunnskap om hvordan komma brukes, eller forskjellen på "og" og "å". Noen ganger skrifter hun linje for absolutt ingen grunn. Jeg ble nyskjerrig, så jeg sjekket profilen hennes (som ikke er sikret mot fremmede). 

I tillegg til å ofte ligge ut selfies av seg selv med bolleklipp som hun sikkert fikk på kjøkkenet, skriver blant annet om:

1. Sin psykiske helse. Jeg forstår egentlig at hun er litt sprø siden hun skriver at hun kan bli forvirret og har stemmer i hodet av og til. 

2. Hun klager på at hun har vært på datingsider i tre år uten napp. Hun blir bare sjekket opp av folk som vil skrive "dirty" til henne, og hun ligger ut meldingene uten og sladde. :klaske:

3. Hun skriver om økonomien sin. 

Det er jo ganske tydelig at damen sliter psykisk, men jeg kan jo ikke si noe til henne som fremmed. Jeg håper at de som kjenner henne tar henne til side og forklarer at hun ikke må dele så personlig informasjon om seg selv, spesielt ikke om hvor mye penger hun har i egenkapital. 

Anonymkode: d0773...a18

Dette ser jeg igjen og igjen. Forstår ikke hvorfor denne generasjonen er så enormt dårlig i norsk rettskriving?

De sutrer jo hele tiden over at skolen i dag er så mye enklere enn "før i tiden", og at vi blir så dumme av det 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vi skal skille oss, vi elsker hverandre fortsatt uuuu

Anonymkode: c726b...4c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noen oversharing. Folk kan få lov å dele det de vil. Bare koselig det.

Anonymkode: 5dfbe...423

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...