Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tolmodighet er en dyd sies det 😂😂😂
Og kan fint si det at å sitte å vente og vente for å komme inn til en time man har .
Er noen ganger en prøvelse .
I vært fall på Tolmodigheten 😂😂😂
og i vært fall når man har time 13.45 .
Og enda ikke kommet inn 😂😂😂
Og ikke nok med det .
At det er utrolig mange på vente rommet sammen med meg også 😂😂😂
Så lurer på når jeg kommer inn ...
Og hvor lenge jeg må sitte her og vente ..
Må vell vente helt inn i evigheten tenker jeg 😂😂😂
I vært fall slik det føles ..
Men det et jo bare en følelse da  .
Så overlever jeg altså  😂😂
Og hadde jeg ikke hatt tlf nå .
Så hadde der vært utrolig kjedelig 😂😂
og enkelte kakkler som rene hønse huset her .
Men høner er vell og forblir høner .
Kakler og kakler 😂😂😂
Klarte ikke dy meg .
Følte meg faktisk litt slem her nå 😂😂😂
Bare litt altså 🙈🙊
Men sorry blir sliten av å sitte i et lite vente rom. 
Og to høner som kakler .
Takk Gud for at resten av hønene og eventuelt haner som er her .
Ikke kakler .
Men er tyste .
For hadde vært enda mer slitsomt om enda flere hadde kaklet .
Og ikke bare dem 2 hønene som kakler for alle andre som sitter her ...
Klager og klager jeg 😂😂😂
Men er noe i dette .
Lever jo .
så lenge jeg lever skal jeg ikke klage .
Men klager jeg ikke litt .
Så lever jeg vell eller ikke 😂😂
Klarte ikke dy meg .
sorry altså 😂😂😂

Men ønsker alle en kjempe fin mandag .
Og håper dere får en fin uke 😊
Solen skinner .
Og det er fint vær 😊❤❤
Så  nyt dagen .😊

Anonymkode: 1b278...13c

Herregud, hun virker jo rimelig kaklete sjøl, da! Sånn som bare må prate masse uten innhold! 😂

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke akkurat oversharing, men noe utrolig pinlige greier en person på vennelista min nettopp lirte av seg:

"

INGEN skal få stoppe meg i å drikke så mye melk jeg vil, spise brød med ost og skinke, spise kjøtt og andre animalske produkter !!!

Nok er nok !!!

Jeg lever i Norge som er et fritt land !!!
Ingen skal bestemme hva jeg gjør !!!"

Og en av vennene svarer "Det er diktatur i Norge om dagen omtrent."

 

Lurer på hvilken verden disse lever i? :klo:

Anonymkode: 8c563...2ab

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat oversharing, men noe utrolig pinlige greier en person på vennelista min nettopp lirte av seg:

"

INGEN skal få stoppe meg i å drikke så mye melk jeg vil, spise brød med ost og skinke, spise kjøtt og andre animalske produkter !!!

Nok er nok !!!

Jeg lever i Norge som er et fritt land !!!
Ingen skal bestemme hva jeg gjør !!!"

Og en av vennene svarer "Det er diktatur i Norge om dagen omtrent."

 

Lurer på hvilken verden disse lever i? :klo:

Anonymkode: 8c563...2ab

😂🙈 lurer på hvem som nekter henne å spise det hun selv ønsker i såfall. Kan ikke si at samme hvor mye fokus det er på animalsk vs vegetar så har det aldri hindret meg i å spise det jeg selv ønsker å spise

Anonymkode: f4a51...452

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2016 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Ei på vennelista som er gravid deler artikkel om bæring av babyer:

Kari Nordmann: "Jeg kommer til å være en bæremamma! Til de av dere som måtte føle at dere har rett til å fortelle meg noe negativt om det, så kan jeg bare på forhånd si: klapp igjen, jeg er ikke interessert i din mening!

jeg har ikke født enda, men allerede hørt alt mulig piss om ditt og datt. Kommer barne mitt til å bli overøst med kjærlighet å nærhet? Jepp! Kommer jeg til tider til å være ekstremt sliten? Putte klesvaska i oppvaskmaskinen og bestikket i kjøleskapet? Jepp? Er det verdt det for at barnet mitt skal føle seg trygt og ivaretatt? Absolutt. Men tror ikke de som ikke bærer mye på barnet sitt har så veldig mye mer enn oss andre å gå på når solen går ned på slutten av dagen. Jippi for frie hender og svett bryst!

Så mye grusomt som skjer her i verden. Barn som drukner på flukt, nyfødte som fryser ihjel i flyktningleir rundt omkring. Barn som sulter, vokser opp uten foreldre eller barn som blir offer for menneskehandel og voldtekter. MEN LA OSS FOR ALL DEL FOKUSERE PÅ AT BARN FÅR "FOR MYE KJÆRLIGHET". fy Søren for noe piss. Enig med deg Line! Men det skal sies at jeg ikke mener at det finnes kun én vei til trygghet, men hvordan elle hva det må for rakker'n være opp til hver enkelt mor og far!"

Moren hennes kommenterer: "Jeg er så  enig min datter💕 
Et barn kan ikke bli bortskjemt av nærhet og kjærlighet.
Man må slutte å praktisere det bedrevitende skal hele tiden fortelle deg, og heller følge mors/farsinstinktet som hjertet tilsier."

Kari Nordmann igjen: 💕 alle må finne sin vei i hverdagen! Samme hvordan kjærligheten blir gitt. Men uavhengig av hvordan så kan det aldri bli for masse!

_____________________________________________________________________

Herregud så pinlig... Og snakk om å slå inn åpne dører. Er da ingen som driver å kjefter på folk som bærer rundt på ungene sine og gir dem mye kjærlighet? Det er vel tvert om idealet... 

Og hun og kjæresten oversharer noe ekstremt om hvor mye de gleder seg til å få barn. Skjønner jo at de gleder seg, men det er sånn at jeg blir flau av å lese det.

Anonymkode: c8c65...8a7

Vil bare si at jeg har to kvinnelige kollegaer som sitter og snakker mye om at da barna deres var babyer så måtte de fint ligge og hyle, for de skulle ikke bli bortskjemte med at mamma og pappa skulle løfte de opp for hver minste pip! Så jo, sånne holdninger fins dessverre.

Anonymkode: 9b546...8c1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat oversharing, kanskje heller kamuflert overneedy?

En sånn som har sterkt behov for anerkjennelse og likes uten å skjønne det selv, så det fiskes alltid inndirekte.

Vedkommende benyttet verdensdagen til mental helse, til å fiske litt beundrelse til seg selv, ved å tagge seg i et bilde på stortinget. Temaet til verdensdagen, "gi tid", ble brukt til å forklare i denne statusoppdateringen at hun selv kanskje kunne være rausere med seg selv, og gi seg selv litt mer tid til å sette seg inn i kompliserte ting som statsbudsjett og slikt. At det var helt greit at hun "ikke er helt perfekt" i starten av sin nye jobb.

... Ja, det var nok akkurat dette som var ment med årets tema, right on. Skulle ikke forundre meg om denne personen er i slekt med UNIVERSITETET.

Anonymkode: dfb0b...4cf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 21.12, Sirah skrev:

Ramlet over en diskusjon på facebook ang en konkurranse for Color Line for en god stund siden. De hadde oppgradert noe i terminalen i Oslo og ønsket at folk stakk innom for å teste at det funker. Husker ikke helt hva det var, men folk måtte fysisk komme innom terminalen. Blant de som kom innom trakk de ut x-ant gavekort på tur eller noe i den duren.

En mann fra nord KLIKKET fordi dette var så urettferdig. Mente Color Line virkelig at han skulle kjøpe flybillett til Oslo og ta seg fri fra jobb for å delta i denne konkurransen? Han ville OGSÅ ha gavekort FOR TENK! Color Line fikk HVERSÅGOD å kjøre denne konkurransen der han bodde også! Det ble en lang diskusjon........

Altså......... 

Jeg la ut skjermdumper av det kommentarfeltet i tråden om gullkorn fra FB sider:

Color Line trang folk til å teste det nye bookingsystemet sitt og folk kunne stille på terminalen deres på Hjortnes i Oslo på to datoer kunne melde seg på. De som ble valgt ut som "prøvekaniner" og stilte skulle få et gavekort på et 2-døgns cruise til Kiel som takk for hjelpen. Fyren klikka i vinkel over at Color Line diskriminerte folk som ikke bor på østlandet. Han fikk en del motstand og klikka på de som sa i mot ham. Det var god underholdning en høstkveld for et drøyt år siden.😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Christiane_W skrev:

Jeg la ut skjermdumper av det kommentarfeltet i tråden om gullkorn fra FB sider:

Color Line trang folk til å teste det nye bookingsystemet sitt og folk kunne stille på terminalen deres på Hjortnes i Oslo på to datoer kunne melde seg på. De som ble valgt ut som "prøvekaniner" og stilte skulle få et gavekort på et 2-døgns cruise til Kiel som takk for hjelpen. Fyren klikka i vinkel over at Color Line diskriminerte folk som ikke bor på østlandet. Han fikk en del motstand og klikka på de som sa i mot ham. Det var god underholdning en høstkveld for et drøyt år siden.😂

Hahahaha ja der var den ja 😂 Gøy å lese den igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 15.14, AnonymBruker skrev:

Tolmodighet er en dyd sies det 😂😂😂
Og kan fint si det at å sitte å vente og vente for å komme inn til en time man har .
Er noen ganger en prøvelse .
I vært fall på Tolmodigheten 😂😂😂
og i vært fall når man har time 13.45 .
Og enda ikke kommet inn 😂😂😂
Og ikke nok med det .
At det er utrolig mange på vente rommet sammen med meg også 😂😂😂
Så lurer på når jeg kommer inn ...
Og hvor lenge jeg må sitte her og vente ..
Må vell vente helt inn i evigheten tenker jeg 😂😂😂
I vært fall slik det føles ..
Men det et jo bare en følelse da  .
Så overlever jeg altså  😂😂
Og hadde jeg ikke hatt tlf nå .
Så hadde der vært utrolig kjedelig 😂😂
og enkelte kakkler som rene hønse huset her .
Men høner er vell og forblir høner .
Kakler og kakler 😂😂😂
Klarte ikke dy meg .
Følte meg faktisk litt slem her nå 😂😂😂
Bare litt altså 🙈🙊
Men sorry blir sliten av å sitte i et lite vente rom. 
Og to høner som kakler .
Takk Gud for at resten av hønene og eventuelt haner som er her .
Ikke kakler .
Men er tyste .
For hadde vært enda mer slitsomt om enda flere hadde kaklet .
Og ikke bare dem 2 hønene som kakler for alle andre som sitter her ...
Klager og klager jeg 😂😂😂
Men er noe i dette .
Lever jo .
så lenge jeg lever skal jeg ikke klage .
Men klager jeg ikke litt .
Så lever jeg vell eller ikke 😂😂
Klarte ikke dy meg .
sorry altså 😂😂😂

Men ønsker alle en kjempe fin mandag .
Og håper dere får en fin uke 😊
Solen skinner .
Og det er fint vær 😊❤❤
Så  nyt dagen .😊

Anonymkode: 1b278...13c

Ikke klarer hun å stave tålmodighet riktig engang.

Anonymkode: d0dbf...402

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2019 den 15.01, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat oversharing, men noe utrolig pinlige greier en person på vennelista min nettopp lirte av seg:

"

INGEN skal få stoppe meg i å drikke så mye melk jeg vil, spise brød med ost og skinke, spise kjøtt og andre animalske produkter !!!

Nok er nok !!!

Jeg lever i Norge som er et fritt land !!!
Ingen skal bestemme hva jeg gjør !!!"

Og en av vennene svarer "Det er diktatur i Norge om dagen omtrent."

 

Lurer på hvilken verden disse lever i? :klo:

Anonymkode: 8c563...2ab

Samme person igjen i dag, deler et innlegg om noe kommunen har brukt penger på:

"Sånn er det å ha fri tilgang på pengene våre 🤦🏼‍♀️💸
Tenk så mye annet fornuftig vi kunne ha fått gjort ut av disse pengene 😔"

Får lyst til å minne henne på at hun er uføretrygda, og dermed bruker hun "pengene våre" sjøl, men det er vel ikke verd det... 

Anonymkode: 8c563...2ab

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme person igjen i dag, deler et innlegg om noe kommunen har brukt penger på:

"Sånn er det å ha fri tilgang på pengene våre 🤦🏼‍♀️💸
Tenk så mye annet fornuftig vi kunne ha fått gjort ut av disse pengene 😔"

Får lyst til å minne henne på at hun er uføretrygda, og dermed bruker hun "pengene våre" sjøl, men det er vel ikke verd det... 

Anonymkode: 8c563...2ab

Du vet vel at vi uføretrygdede også skatter? Inntekten vår regnes som "lønn" og betaler skatt deretter. Mange av oss har jobbet i mange år. Gjerne i 30-40 år før kroppen sier stopp. Derfor er det feil å si at de som mottar uføre, får penger de "ikke har tjent opp selv, og alt de får er mine penger, jeg som hard arbeidende skatter av". 

Sorry utbruddet. Go on with the discusion. 

Anonymkode: 907c5...3a2

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet vel at vi uføretrygdede også skatter? Inntekten vår regnes som "lønn" og betaler skatt deretter. Mange av oss har jobbet i mange år. Gjerne i 30-40 år før kroppen sier stopp. Derfor er det feil å si at de som mottar uføre, får penger de "ikke har tjent opp selv, og alt de får er mine penger, jeg som hard arbeidende skatter av". 

Sorry utbruddet. Go on with the discusion. 

Anonymkode: 907c5...3a2

Beklager avsporing, men jeg er så utrolig enig! 
Er 50% ufør selv etter en arbeidsskade som førte til en omfattende operasjon og flere år med opptrening (bl.a gåtrening) for å få tilbake arbeidsevne. Men pga skaden kommer jeg aldri til å bli 100% arbeidsfør igjen. Personlig så er jeg fornøyd med at jeg klarte å trene meg opp til 50% restarbeidsevne da jeg ble forespeilet 30% arbeidsevne av kirurgene. 

Ja, jeg mottar 50% ufør, men jeg jobber 50% og jeg har jobbet i mange, mange år og bidratt med min skjerv av skattepenger til Norge. Jeg blir også trekt for skattepenger både av uførestønaden og det jeg tjener på jobb. Og jeg bidrar ved å gå til behandling og egentrening for å opprettholde dagens funksjonsnivå sånn at jeg ikke ender opp med 100% ufør. 

Så drittlei uførehetsen på dette forumet her! Jeg hadde aldri sett for meg å bli delvis ufør, men plutselig så oppstår det sykdom eller skade. De som harselerer med uføre burde håpe på at noe ikke skjer med de, man vet aldri hva morgendagen bringer. 

Anonymkode: 2aa55...d1a

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet vel at vi uføretrygdede også skatter? Inntekten vår regnes som "lønn" og betaler skatt deretter. Mange av oss har jobbet i mange år. Gjerne i 30-40 år før kroppen sier stopp. Derfor er det feil å si at de som mottar uføre, får penger de "ikke har tjent opp selv, og alt de får er mine penger, jeg som hard arbeidende skatter av". 

Sorry utbruddet. Go on with the discusion. 

Anonymkode: 907c5...3a2

Uføre skatter jo av uføretrygden, som er en ytelse fra det offentlige. De skatter jo derfor ikke av eget arbeid, men av penger de får.

Dama jeg siterte har for øvrig aldri vært i jobb.

Jeg har ingenting i mot uføre, jeg har noe i mot folk som ikke gjør annet enn å klage over hva alle andre gjør, uten å se hvor godt de egentlig har det selv (ikke fordi de er uføre altså, men fordi de bor i Norge. Hele klage-koret til denne og likesinnede er jo kun i-landsproblemer).

Anonymkode: 8c563...2ab

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager avsporing, men jeg er så utrolig enig! 
Er 50% ufør selv etter en arbeidsskade som førte til en omfattende operasjon og flere år med opptrening (bl.a gåtrening) for å få tilbake arbeidsevne. Men pga skaden kommer jeg aldri til å bli 100% arbeidsfør igjen. Personlig så er jeg fornøyd med at jeg klarte å trene meg opp til 50% restarbeidsevne da jeg ble forespeilet 30% arbeidsevne av kirurgene. 

Ja, jeg mottar 50% ufør, men jeg jobber 50% og jeg har jobbet i mange, mange år og bidratt med min skjerv av skattepenger til Norge. Jeg blir også trekt for skattepenger både av uførestønaden og det jeg tjener på jobb. Og jeg bidrar ved å gå til behandling og egentrening for å opprettholde dagens funksjonsnivå sånn at jeg ikke ender opp med 100% ufør. 

Så drittlei uførehetsen på dette forumet her! Jeg hadde aldri sett for meg å bli delvis ufør, men plutselig så oppstår det sykdom eller skade. De som harselerer med uføre burde håpe på at noe ikke skjer med de, man vet aldri hva morgendagen bringer. 

Anonymkode: 2aa55...d1a

Jeg ser ikke hvordan det er "uførehets" å dele oppdateringer fra uføre? Hverken jeg eller andre har sagt noe stygt om uføre i denne tråden. Min kommentar om at dama jeg delte fra var ufør, handlet om det ironiske i at hun skrev "pengene våre" når alle pengene hennes kommer fra det offentlige (dvs skattebetalerne). Har ikke noe i mot uføre.

Her er det du som oversharer ;) 

Anonymkode: 8c563...2ab

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke hvordan det er "uførehets" å dele oppdateringer fra uføre? Hverken jeg eller andre har sagt noe stygt om uføre i denne tråden. Min kommentar om at dama jeg delte fra var ufør, handlet om det ironiske i at hun skrev "pengene våre" når alle pengene hennes kommer fra det offentlige (dvs skattebetalerne). Har ikke noe i mot uføre.

Her er det du som oversharer ;) 

Anonymkode: 8c563...2ab

Ytelser fra nav kommer vel fra oljepengene, ikke skattepenger? 

Anonymkode: 6bb1e...7ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ytelser fra nav kommer vel fra oljepengene, ikke skattepenger? 

Anonymkode: 6bb1e...7ea

Hehe.. Dagens😂. Bare på kvinneguiden.

Anonymkode: 2d28f...68d

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.10.2019 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Uføre skatter jo av uføretrygden, som er en ytelse fra det offentlige. De skatter jo derfor ikke av eget arbeid, men av penger de får.

Dama jeg siterte har for øvrig aldri vært i jobb.

Jeg har ingenting i mot uføre, jeg har noe i mot folk som ikke gjør annet enn å klage over hva alle andre gjør, uten å se hvor godt de egentlig har det selv (ikke fordi de er uføre altså, men fordi de bor i Norge. Hele klage-koret til denne og likesinnede er jo kun i-landsproblemer).

Anonymkode: 8c563...2ab

Jeg har også en sånn som jeg reagerer på i min vennekrets. Ble ung ufør, aldri jobbet, har en haug med unger og sitter bare å klager på det norske samfunn/staten via Facebook. Hun driver ofte og gnåler om hennes penger. Hvilke penger? Tenker jeg da. Hun har aldri tjent en krone i sitt liv, hun har kun fått, fått og fått.

Ellers så kjenner jeg flere uføre, det er folk som har jobbet hardt og blitt syke, noen av dem prøver fremdeles å jobbe og bidra til samfunnet. De er flotte folk av et helt annet kaliber enn hun jeg snakker om i begynnelsen av posten. Folk må slutte å være så hårsåre. 

Anonymkode: f81b4...456

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Minnie fra Milwaukee har kjærlighetssorg og velger å legge ut i det vide og brede om sin utro mann i ei "privat" gruppe med rundt en halv million medlemmer. Det blir liksom ikke smartere enn det ...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2019 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Vil bare si at jeg har to kvinnelige kollegaer som sitter og snakker mye om at da barna deres var babyer så måtte de fint ligge og hyle, for de skulle ikke bli bortskjemte med at mamma og pappa skulle løfte de opp for hver minste pip! Så jo, sånne holdninger fins dessverre.

Anonymkode: 9b546...8c1

Det er vel ikke snakk om holdninger, men mer hva man lærte før...håper jeg? Avhengig av hvor gamle disse barna er, da. Vi fikk vårt første barn for snart 30 år siden, og da lærte man (fra barselavdeling, helsestasjon og bøker) at små babyer skulle «læres opp» til å finne roen selv; altså gråte til de selv sluttet. Selvsagt avhengig av hva slags gråt, som man som foreldre lærer seg å tolke. Det var selvsagt ikke sånn at en skulle la babyen gråte hysterisk i timesvis, eller overse kolikksmerter uten å bysse og bære. Hadde babyen fått dekket de basale behovene, men likevel gråt, så gråt den for noe som ikke bar noe å gråte for, og da skulle den lære seg å slutte med det. Bæring og byssing «uten grunn» ga bortskjemt baby, mente man. Gjerne kunne man vise seg ved sengen, og stryke babyen, gi smokk osv, men ikke ta den opp. Det syntes som det viktigste på den tiden var å innarbeide faste rutiner for mat og søvn, og lære baby å gråte kun når den trengte mat, tørr bleie, mer klær, mindre klær, osv. Man tenkte åpenbart ikke over at baby helt enkelt kunne trenge lassevis med nærhet, og at det behovet også selvsagt utløser gråt.

Hadde jeg fått barn i dag ville je aldri i livet ha gjort det sånn son vi gjorde det den gangen. Heldigvis går verden framover, og vi med den. I mange tilfeller, i hvert fall. 😊

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke snakk om holdninger, men mer hva man lærte før...håper jeg? Avhengig av hvor gamle disse barna er, da. Vi fikk vårt første barn for snart 30 år siden, og da lærte man (fra barselavdeling, helsestasjon og bøker) at små babyer skulle «læres opp» til å finne roen selv; altså gråte til de selv sluttet. Selvsagt avhengig av hva slags gråt, som man som foreldre lærer seg å tolke. Det var selvsagt ikke sånn at en skulle la babyen gråte hysterisk i timesvis, eller overse kolikksmerter uten å bysse og bære. Hadde babyen fått dekket de basale behovene, men likevel gråt, så gråt den for noe som ikke bar noe å gråte for, og da skulle den lære seg å slutte med det. Bæring og byssing «uten grunn» ga bortskjemt baby, mente man. Gjerne kunne man vise seg ved sengen, og stryke babyen, gi smokk osv, men ikke ta den opp. Det syntes som det viktigste på den tiden var å innarbeide faste rutiner for mat og søvn, og lære baby å gråte kun når den trengte mat, tørr bleie, mer klær, mindre klær, osv. Man tenkte åpenbart ikke over at baby helt enkelt kunne trenge lassevis med nærhet, og at det behovet også selvsagt utløser gråt.

Hadde jeg fått barn i dag ville je aldri i livet ha gjort det sånn son vi gjorde det den gangen. Heldigvis går verden framover, og vi med den. I mange tilfeller, i hvert fall. 😊

Anonymkode: 94e45...d3d

Moren min ble vist hvordan man bader et spedbarn uten å drukne det.. and that's it. Så sykehuset du fødte ved var lagt hyggeligere enn der jeg ble født :P

Jeg er selvsagt takknemlig for at jeg ikke nestendruknet gjennom min første levetid, men jeg ble litt overrasket når moren min fortalte meg det. At det var alt som ble vist og snakket om og så var det ut døren igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...