Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med at alle skal bli med på latterlige events som "masser en høne", "tem en enhjørning", "velt en struts" mm. 

Anonymkode: 44d59...79b

Det lurer jeg også på...
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med at alle skal bli med på latterlige events som "masser en høne", "tem en enhjørning", "velt en struts" mm. 

Anonymkode: 44d59...79b

Hvis det er enda mer tull fot kreftforeningen blir jeg forbanna!  Sett inn penger på konto; det hjelper faktisk! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grevlingkurs saken var faktisk hysterisk. :lol: tror det bare er en greie. Ikke noen kampsak. Er over i morgen.. :tommelopp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.1.2016 at 23.46, Fotballflue skrev:

Jeg var tydeligvis lei oversharing/sutring allerede for 5 år siden, for dette viste min tilbakeblikkdings i dag 

"Er så lei av alle som bare MÅ dele med hele verden at de er syke. Bu fuckings hu! Det hjelper ikke sitte på facebook å syte over at du kasta opp frokosten din!"

:ph34r::tunge1:

Jeg har en som legger ut bilde av samtlige måltider på facebook. Her om dagen syntes jeg gryterette så usedvanlig lite fristende ut, og det viste seg å være tatt etter at den kom opp igjen. :heks:

Anonymkode: a9eee...0f7

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som la ut en video av to hunder som hadde sex som liksom skulle være morsom. Med synlig kjønnsorgan og det hele. I sånne stunder liker jeg ikke autoavspilling. Grøss... Fikk ellers detaljert beskrivelse-riktignok på pm- av bleieinnhold imens jeg satt og spiste. Fantastisk! (Synes disse "Tem en enhjørning" o.l. eventer er morsomme! :) )

Anonymkode: a613e...f75

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det blir oversharing å legge ut hva man ser på tv også jeg, spesielt når det er det samme programmet hver dag. Og så har jeg en som legger ut massevis av sånne engelske visdomsord om at man må tenke positivt. Mens resten av innleggene er av typen "visse mennesker går meg på nervene!"

Anonymkode: a9eee...0f7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 "EG E SÅ LEI AV Å BLI TAGGA OG D E ULOVLIG Å TAGGA ANDRE. D E MOBBING,TRAKKASERING,SJIKANE,HETS OG HÅNING NESTE JÆVEL SÅ TAGGE MG BLER SPARKA I SKRITTET,SLÅTT I MAGEN,UTSKJELT,BLOKKA OG BAGSNAKK CAPICHE BE OM AT DOKK IKJE TREFFE MG FACE TO FACE. DÅ KAN EG GARANTERA DU/DOKK TAAAAPE. &MINE ADVOKATER SEIE EG KAN KREVA MYDLÅ 800.000 OG 20.000.000 FRA KVER TAGGER HAHAHA  "

Anonymkode: c128b...c70

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER ILLSINT,FORBANNA,RASENDE OG I HUMØR TIL Å SLÅSS MOT NSB FOR DET DE GJORDE I GÅR 23.9.D.Å MOT MEG FRA OSLO TIL KR.SAND MÅTTE JEG SITTE BAKLENSG OOOOG ALLE SOM KJENNER MEG VET JEG BLIR SYK AV ÅN REISE BAKLENGS SÅ DERFOR ER HERVED NSB SAKSØKT FOR 5.000.000/GRATIS REISER MED ANSIKTET RETTE VEIEN OG GRATIS MAT&DRIKKE ELLER JEG TAR FLY PÅ NSB´S REGNIG HAHAHAHAHAHAHAHAHAH INGEN TVINGE M,EG T Å SITTA BAKLENGS OG SLEPPE UNNA MED DET USTRAFFA

Anonymkode: c128b...c70

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 "at eg nå e såååååååååååå inni "#¤%&/()=? forbanna at eg konne knusa gråstein med bare nevane.... DI EG E FORBANNA PÅ E EUROSPORT,CARTOON NETWORK,DISNEY,NAV,HJEMMEHJELPEN,EIN VISS DRITTSEKK PÅ T.I.K OG NRK ......ALDE SPØRR KA SÅ E GALT.. FINN UD D SJØL OG VIPS DOKKE HAR GRUNNE TE AT EG VIL SAKSØKE SAMTLIGE FORM TORT OG SVIE  "

 

eg lure på koffor i §!"#¤%#"#¤%&%#¤%&#¤%&#¤%&/( damene i gmn og gkn går i BUKSERRRRRRRRRRRRRR #¤%&/(/&%%&/()=? DET E IKJE FINT SKA RINGA TV2 SJEFEN EG OG FÅ HAN TE Å INNFØRA SKJØRTPÅBUD HAHAHAHAHAH BÅÅÅDE PÅ VERTINNENE OOOOOG GJESTENE HAHAHAHA BEWARE SIGNE,VÅR OG D.SKAPPEL IFØR DOKK SKJØRT/KJOLE ELLER MYST JOBBEN GR D E EIN ORDRE! "

Anonymkode: c128b...c70

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 " fyttihelvete enda 2 som har trekki seg fra min venneliste ja det er greit det drfittsekker,rasshøl håper dere blir rana,skutt,knivstukket,skamslått og påkjørt "

HAAAA HAAAA ENDA 2 JÆVLER SOM SYNS DET ER TØFT Å SÅRE MEG VED Å TREKKE SEG FRA VENNELISTA MI OKEI DRITTSEKKER GET LOST DROP DEAD KØDDER HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVNEN SKAL BLI MIN OG DERE SKAL STRAFFES BRUTALT "

Anonymkode: c128b...c70

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fikk lyst å følge vedkommende, virker svært underholdende. :oerd:

Anonymkode: fc6dd...d8d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg fikk lyst å følge vedkommende, virker svært underholdende. :oerd:

Anonymkode: fc6dd...d8d

:ler: skulle det være

Anonymkode: fc6dd...d8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhmmm what?? Jaja spent på hvor mye denne personen tjener på å saksøke alt og alle :P 

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen legger ut foto av maten de spiser, så burde det vært påbudt å ta bilde FØR man griser til bestikket og tallerkenen. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AB ...c70, er det seriøst?? For en...utrolig interessant person. Håper vedkommende får hjelp! Hadde nok også sletta vedkommende. (og hvem har kontroll på sånt?? Ville ikke lagt merke til det om så 100 stk slettet meg på samme dag, så lenge det ikke var noen nære, og det er ikke det at jeg har så enormt mange på lista). Tror forresten vedkommende at h*n bor i USA? :P 

Anonymkode: a9ab5...661

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. november 2013 at 15.40, pinar skrev:

Jeg har en på min venneliste som stadig har store planer.

 

Han har nå laget en side for sine reise planer i år... 2019!

 

Im writhing this in English cos not all of my friends are Norwegian.

Year 2019 (give or take), I going to travel around the world, reason for this year is i want to finish my adduction first.

The trip will take at a minimum 310 days, in an average of 5-10 days in every country, and more then 10 days in big countries like China.
Its a backpack trip, trying to keep it as cheap as possible.
If you want to join me for the whole trip or parts of the trip, then feel free to join in.
If you have tips for me then pleas tell

Going to document the trip, traveling blog if you like, so im bringing a small pc and a compact camera.
And i am going to try and see if any traveling agency wants to sponsor me a bit cos of the documentation, we never know until we try

This page is going to be heavily usedhttps://www.couchsurfing.org/ it will provide me(us) with free guides and free beds. But i recon that some times we need to sleep in tents, and ones in a while a hotel.

The only time we need to take airplane or bout is when going from china to Australia, New Zealand, Hawaii over to south America. And again from Canada to Greenland, Iceland, Fearisland, Shetlandisland and back home to Norway.

This is the route: The route might changes, but is a idea of the way i want to take, the number behind is the estimated time i will spend in that country.

From Norway to

Scotland (aberdeen) 3-5
Irland 3-5
Portugal 5
Spania 5
Frankrike 5
Sveits 5
Italia 5
Hellas 5
Bulgaria 5
Moldova 5
Ukraina 5
Russland 5
Kazakstan 5
Kina 10+++
Philipinene 5
Papa New Guinea 5
Australia 10
New Zealand 10
Hawaii? 5
Argentina 10
Bolivia 5
Peru 5
Ecuador 5
Colombia 5
Panama 5
Costa Rica 5
Nicaragua 5
Mexico 5
Huston 10
Florida 10
Georgia 5
Alabama 5
Mississipi 5
Texas 5
New Mexico 5
Arizona 5
Los Angeles 10
California 10
Las Vegas 5
Utah 5
Colorado 5
Kansas 5
Missouri ST.Louise 5
Kentucky 5
West Virginia 5
Maryland 5
New york 10
Toronto 5
Ottowa 5
Quebec City 5
Newfoundland 5
Grønnland 5
Iceland. 5
Færøyane 5
Shetlands øyane. 5
Home.

The things i want to see is some normal turist things, but I also want to see strange things like the catacombs, castles carved out of the rock in mountains and weird things.

Join me if you want, reason for me to say this now, it give you time to plan, its talk about lots of money even if we try to be cheap, 310 days is a long time.

 

 

Kanskje ikke oversharing, men jeg finner det likevel underholdende.

 

Kan nevne at han nå i 2016 skal bli pappa, så mulig den store turen utgår altså...

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, pinar skrev:

 

Kan nevne at han nå i 2016 skal bli pappa, så mulig den store turen utgår altså...

Hehe, han her husker jeg ja! adduction du liksom :P 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pinar skrev:

 

Kan nevne at han nå i 2016 skal bli pappa, så mulig den store turen utgår altså...

 

Hahahahahaha :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...