Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dette han samme fyren som hadde en blogg om nomadelivet sitt og som tok imot barnet sitt selv når kona fødte midt i skogen? 

Anonymkode: 08c23...bb1

Han, kona og ungen(e?) lever et slags "nomadeliv" mer eller mindre som løsarbeidere på en gård eller plantasje av noe slag i Søreuropa et sted. Kom tilfeldigvis over han på SoMe for noen uker siden.

Edit: jeg dobbeltsjekket det nå. De bor per i dag i en kommunal leilughet i Nordnorge og lever på NAV (suprise suprise). Før det jobbet de ikke på en gård slik jeg skrev, men var hjemløse på Granca.

Endret av Alice123
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen-mannen er tilbake! Enda en stakkars person med mensen har søkt om veldedig hjelp på Facebook:

2ed1qnn.jpg

2mmd3dg.jpg

...Målet på 350 kroner er nådd?! Jesus, hvor mange liter blør hun? 40 kroner hadde holdt i til to perioder.

Dessuten, hun vet jo at mensen kommer hver måned? Hvorfor sprar hun ikke en tier, evt. handler inn det hun vet hun trenger før hun blir blakk igjen?

 

(Da jeg var 12 år og hadde fått mensen, så turte jeg ikke å si det til noen, og jeg turte i hvert fall ikke gå på butikken. Likevel var det ikke noe problem å ha mensen. //Vel, kanskje litt kjipt da pappa skulle tvinge meg på en åttetimers fjelltur og overnatting i telt, mens jeg hadde vondt i magen og brukte hjemmelagde bind// Men LIKEVEL!)

Endret av Tibbie
Glemte å sladde telefonnummer for Vipps. All done.
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

350 føkkings kroner?? Erre mulig? Jeg fatter helt ærlig ikke at DETTE ikke er noe man klarer å betale selv. Jeg kan forstå at det kan dukke opp problemer for mange med å betale enkelte regninger, ha nok mat på bordet osv. Jeg har sett med egne øyne hvor vanskelig det kan være for mange mennesker. Men bind liksom. Det koster typ ingenting, og om man blør relativt normalt så trenger man ikke mer enn en pakke eller to pr mnd. Sjokolade og smertestillende er høyst unødvendig under en normal menstruasjon. Magesmerter er helt normalt og det takler man fint uten piller. (Og jeg gjentar, om det er snakk om en helt normal menstruasjon) 

igjen...350 kroner er bare så hinsides mye. Kunne jo kjøpt to pakker bind, en pakke smertestillende og en pizza for den summen

Anonymkode: f4a51...452

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

350 føkkings kroner?? Erre mulig? Jeg fatter helt ærlig ikke at DETTE ikke er noe man klarer å betale selv. Jeg kan forstå at det kan dukke opp problemer for mange med å betale enkelte regninger, ha nok mat på bordet osv. Jeg har sett med egne øyne hvor vanskelig det kan være for mange mennesker. Men bind liksom. Det koster typ ingenting, og om man blør relativt normalt så trenger man ikke mer enn en pakke eller to pr mnd. Sjokolade og smertestillende er høyst unødvendig under en normal menstruasjon. Magesmerter er helt normalt og det takler man fint uten piller. (Og jeg gjentar, om det er snakk om en helt normal menstruasjon) 

igjen...350 kroner er bare så hinsides mye. Kunne jo kjøpt to pakker bind, en pakke smertestillende og en pizza for den summen

Anonymkode: f4a51...452

Jeg er selv avhengig av smertestillende, så forstår behovet. Men det koster sånn 25 kroner for en eske som varer i mange måneder. Og en pakke tamponger eller bind koster 15 kr. Åtte kr om man går for et billigmerke (som denne jenta burde).

Og den sjokoladen er ikke nødvendig! Fatter ikke at folk donerer bort penger til folk, som det visstnok er synd i FORDI DE IKKE HAR RÅD TIL SJOKOLADE.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff

Jeg bruker et par pakker bind og et par pakker av de største tampongene hver gang, og jeg bruker fortsatt ikke over 100 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo være noe muffens med det opplegget der? Aner ikke hvorfan har ordner det med vipps og sånn, jeg, men antagelig er det ingen blødende jomfruer i nød, og har han fikset det sånn at han ender opp med prngene selv? Hvorfor vil noen være mensenridder, liksom? :klo: Kan ikke få meg til å tro at det er et reelt behov for noe sånt.

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid78

Nærbilde av en bæsjebleie, med spørsmål om det var normal farge og konsistens er vel noe av det verre jeg har sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo være noe muffens med det opplegget der? Aner ikke hvorfan har ordner det med vipps og sånn, jeg, men antagelig er det ingen blødende jomfruer i nød, og har han fikset det sånn at han ender opp med prngene selv? Hvorfor vil noen være mensenridder, liksom? :klo: Kan ikke få meg til å tro at det er et reelt behov for noe sånt.

Anonymkode: 94e45...d3d

Han er en raring, men jeg har all tro på at pengene går dit de skal. Han er en sånn dum-snill type. Litt som Kyle i Last Man Standing.
Litt synd, for han samler inn penger til folk som ikke skulle hatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min er facebookvenn med en som sikkert kan betegnes som landsbyidioten her omkring. Jeg fikk se den ene statusen:

"Jaja, da var det tid for samvær igjen og *navn på barnets mor* er selvfølgelig kommet ennå".

Isj, det var fælt og flaut. Folk prøvde å si ifra på kommentarer at han må slutte å utlevere så mye, og snakke dritt om barnemor, men da lo han bare og spurte sånn "hvor skal jeg slutte med det da"... 

Anonymkode: c1407...95a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Søsteren min er facebookvenn med en som sikkert kan betegnes som landsbyidioten her omkring. Jeg fikk se den ene statusen:

"Jaja, da var det tid for samvær igjen og *navn på barnets mor* er selvfølgelig kommet ennå".

Isj, det var fælt og flaut. Folk prøvde å si ifra på kommentarer at han må slutte å utlevere så mye, og snakke dritt om barnemor, men da lo han bare og spurte sånn "hvor skal jeg slutte med det da"... 

Anonymkode: c1407...95a

selvfølgelig ikke*

Anonymkode: c1407...95a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ønsker hjelp til å finne ei kjæreste noen tips??? vil bare ha drømmene mine oppfylt takk hvis dette inlegget ikke passer beklager jeg på det sterkeste for jeg blir mobbet hele tiden omtrent og det er ikke gøy i det hele tatt mvh thomas

Anonymkode: c8e39...c61

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2018 den 19.44, Bøff Eløff skrev:

Jeg bruker et par pakker bind og et par pakker av de største tampongene hver gang, og jeg bruker fortsatt ikke over 100 kr.

Helt seriøst hun burde bruke de 350 kr på en menskopp (som koster 200??) så har hun sikret seg for de neste 10 årene! 

Til trådens tema:

Jeg fulgte (!) han der Odd-Magnus "Odda" Williamson (skuespiller og komiker) på instagram. I dag lag han ut et bilde av diareen til sin seks uker gamle datter (jeg har ikke inngående kjennskap til babybæsj og vet ikke om det er normalt, men det var flytende og på både gulv og stellebord). Jeg blir litt sånn, må du. For det første har jeg (eller noen andre) ingen interesse av å se NOENS avføring. For det andre hadde jeg blir veldig sint om noen la ut bilde av MIN avføring uten MITT samtykke (hvem faen GJØR slikt på åpen profil??), og derfor syntes jeg ikke det er greit at foreldre gjør det med sine umyndige barn heller.

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg ønsker hjelp til å finne ei kjæreste noen tips??? vil bare ha drømmene mine oppfylt takk hvis dette inlegget ikke passer beklager jeg på det sterkeste for jeg blir mobbet hele tiden omtrent og det er ikke gøy i det hele tatt mvh thomas

Anonymkode: c8e39...c61

Thomas må vel ha en eller annen form for sykdom? :klo: Måten han skriver på og ordene han velger virker ikke helt normalt.

Jeg har en med asperger på Facebook, og han legger også ut mange statuser om hvor mye han ønsker kjæreste. Jeg velger å tro at det er sykdommen som snakker, og at han ikke ville postet slik om han var foruten den diagnosen.

Om han er fødd som alle oss andre: Oh, boy! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame, jeg har nevnt før i tråden her, som har mistet 3/5 barn. Fikk nylig tilbake 14 åringen sin. Hun spør nå hvordan hun skal gå frem for å starte blogg. Det høres kjeeeeeempw lurt ut å henge ut BV-ansatte på blogg. Lydopptak skryter hun at hun har o.l. Dette togkræsjet altså.... 

Anonymkode: 63e71...9c0

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer «underholdning» fra den røykende, fastfoodspisende 20år gamle 3 barnsmoren:

 

hvem vil ha en ubrukelig fem år gammel ugjerglig klatt av trass og hat? Er så drittlei av å be henne rydde opp etter seg, er et konstant rot hvor enn hun går hen, det er rot i klær, leker, barnehagen klager på oppførselen og jeg orker bare ikke mer.  Hun sier hun hater meg og skriker som om hele verden skal høre det, kaller meg verdens verste mor bare fordi jeg bruker ordet Nei. Er så drittlei av denne lille drama dronningen som skal ha alt til å handle om seg selv. 

 

 

Barnevernet et visst allerede involvert, ellers hadde jeg vurdert en telefon dit nå. Alle som kommenterer posten med barn, trassalder, og sånn noe lunde fornuftig blir fort kuttet ned med at ungen er ikke normal, moren gjør alt hun kan, men blir ikke satt pris på, barnet et utakknemlig og sykt. Og det først og fremst sagt av moren selv. 

Anonymkode: e3981...664

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer «underholdning» fra den røykende, fastfoodspisende 20år gamle 3 barnsmoren:

 

hvem vil ha en ubrukelig fem år gammel ugjerglig klatt av trass og hat? Er så drittlei av å be henne rydde opp etter seg, er et konstant rot hvor enn hun går hen, det er rot i klær, leker, barnehagen klager på oppførselen og jeg orker bare ikke mer.  Hun sier hun hater meg og skriker som om hele verden skal høre det, kaller meg verdens verste mor bare fordi jeg bruker ordet Nei. Er så drittlei av denne lille drama dronningen som skal ha alt til å handle om seg selv. 

 

 

Barnevernet et visst allerede involvert, ellers hadde jeg vurdert en telefon dit nå. Alle som kommenterer posten med barn, trassalder, og sånn noe lunde fornuftig blir fort kuttet ned med at ungen er ikke normal, moren gjør alt hun kan, men blir ikke satt pris på, barnet et utakknemlig og sykt. Og det først og fremst sagt av moren selv. 

Anonymkode: e3981...664

Omg. Og hun har 3 stk?

Hvis det er sånn hun omtaler barnet offentlig lurer jeg virkelig på hvordan hun snakker til henne innenfor hjemmets fire vegger. Håper bv ikke lar henne få fortsette å ødelegge den stakkars ungen. :(

 

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer «underholdning» fra den røykende, fastfoodspisende 20år gamle 3 barnsmoren:

 

hvem vil ha en ubrukelig fem år gammel ugjerglig klatt av trass og hat? Er så drittlei av å be henne rydde opp etter seg, er et konstant rot hvor enn hun går hen, det er rot i klær, leker, barnehagen klager på oppførselen og jeg orker bare ikke mer.  Hun sier hun hater meg og skriker som om hele verden skal høre det, kaller meg verdens verste mor bare fordi jeg bruker ordet Nei. Er så drittlei av denne lille drama dronningen som skal ha alt til å handle om seg selv. 

 

 

Barnevernet et visst allerede involvert, ellers hadde jeg vurdert en telefon dit nå. Alle som kommenterer posten med barn, trassalder, og sånn noe lunde fornuftig blir fort kuttet ned med at ungen er ikke normal, moren gjør alt hun kan, men blir ikke satt pris på, barnet et utakknemlig og sykt. Og det først og fremst sagt av moren selv. 

Anonymkode: e3981...664

Det der er så drøyt at jeg ville screenshottet det og sendt det til barnevernet. Ingen normale foreldre poster slik offentlig, og henger ut barnet sitt på den måten. Stakkars barn, plutselig kommer klassevennene og vet hvordan moren snakker om henne. 

Anonymkode: 314a6...80f

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omg. Og hun har 3 stk?

Hvis det er sånn hun omtaler barnet offentlig lurer jeg virkelig på hvordan hun snakker til henne innenfor hjemmets fire vegger. Håper bv ikke lar henne få fortsette å ødelegge den stakkars ungen. :(

 

Anonymkode: 94e45...d3d

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er så drøyt at jeg ville screenshottet det og sendt det til barnevernet. Ingen normale foreldre poster slik offentlig, og henger ut barnet sitt på den måten. Stakkars barn, plutselig kommer klassevennene og vet hvordan moren snakker om henne. 

Anonymkode: 314a6...80f

Har tatt screenshot, de her bor i england en plass, vurderer sterkt å sende dette til noen,kommentarene under innlegget er bare helt sykt utleverende og jeg blir sjokka på barnets vegne. 

Anonymkode: e3981...664

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Har tatt screenshot, de her bor i england en plass, vurderer sterkt å sende dette til noen,kommentarene under innlegget er bare helt sykt utleverende og jeg blir sjokka på barnets vegne. 

Anonymkode: e3981...664

Det ville jeg også vurdert, mye mulig barnevernet burde vært mer involvert enn det de er akkurat nå.

Anonymkode: a3903...604

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...