Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 hours ago, Amantheia said:

Hadde hatt litt smått problemer med å sjå kompisen i augene etter å ha lest sånne ting om han. Du har vel ikkje nemnd det til han vel? :fnise:

Ha ha! Jeg har ikke sagt noe, nei. Det er info som jeg absolutt ikke hadde hatt i utgangspunktet.

Hvis jeg treffer på henne uten han og anledningen passer seg tenkte jeg å snike inn litt info om oversharing generelt på nett.
Bare for å se om hun reagerer. Hun kan jo ikke holde på sånn her! Ærlig talt...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Døgnvill skrev:

Ha ha! Jeg har ikke sagt noe, nei. Det er info som jeg absolutt ikke hadde hatt i utgangspunktet.

Hvis jeg treffer på henne uten han og anledningen passer seg tenkte jeg å snike inn litt info om oversharing generelt på nett.
Bare for å se om hun reagerer. Hun kan jo ikke holde på sånn her! Ærlig talt...

Om du syntes du har det litt for rolig og behagelig i livet, kan du sende noen utvalgte screenshots til kompisen din ;)

Du kan også mer enn gjerne gi tilbakemelding her inne om reaksjonen :D

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alice123 said:

Om du syntes du har det litt for rolig og behagelig i livet, kan du sende noen utvalgte screenshots til kompisen din ;)

Du kan også mer enn gjerne gi tilbakemelding her inne om reaksjonen :D

Jeg letet etter den tråden nå, men den ser ut til å være slettet. Så i verste fall hadde det blitt ord mot ord.
Han er så forelska at han ikke hadde trodd på meg. Men hvem hadde trodd på noe sånn. Helt seriøst, ha ha!!!

Skal holde dere oppdatert dersom jeg velger å si noe! :alice:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Døgnvill skrev:

Jeg fikk nettopp hilse på flammen til en kompis av meg. Følte det var noe kjent med navnet hennes så jeg søkte på navnet inne på forskjellige kvinnegrupper.

Jo, jeg fant henne på en av disse. Ei av disse som ikke eier filter så det var derfor jeg kjente igjen navnet. Det var i en av disse helt normale trådene med type "hvor mye glidemiddel bruker dere".
Der hadde hun skrevet størrelsen på utstyret til kompisen min, de inngrodde hårene på pungen, mengde glidemiddel for han "var så stor at det var litt vondt opp bak" og så videre, og så videre.

Jeg kan ikke skjønne at det er så vanskelig å ha LITT filter... LITT!!! 

 

Åååh, jeg blir pinlig berørt av å lese dette :alice: Får gåsehud på armene og cringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Tibbie said:

Åååh, jeg blir pinlig berørt av å lese dette :alice: Får gåsehud på armene og cringer!

Da er vi to, ha ha ha!!!! Pluss jeg ble pinlig berørt av å se kompisen min igjen etter jeg hadde lest alt det der.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi
På 10.2.2018 den 18.01, AnonymBruker skrev:

Har heldigvis ingen på vennelisten som sprer sånt, så jeg har ikke sett den. Men, det er ikke rart gutten var redd og skrek om moren ropte at han ble drept. :roll: Nei, foreldre som oppfører seg slik - mer opptatt av å dokumentere og spre faenskapet enn å trygge barnet sitt - de fortjener ikke mange sjanser. For hvert år folk fucker opp ungene sine, tar det syv år å bøte på skadene (om ungene kommer til trygge omgivelser). Alle disse sjansene BV hele tiden skal gi foreldrene er virkelig ikke til barnas beste alltid.

Anonymkode: 9fa88...c2c

Tenkte også på hvem som deler sånt.Jeg hadde slettet dem som venn jeg da.Å dele sånt er også helt feil! Vet ikke om det var denne videoen jeg hørte om,men jeg er ikke interessert og så at mennesker som legger ut sånt har alvorlige forstyrrelser.Hvem vil dele sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zoey skrev:

Ok, jeg pleier å være forberedt på en masse oversharing rundt 14.mars. Det var sånn i fjor i alle fall. Men... 

"DEN FØLELSEN...😍...Levere barna hos sin bestemor og bestefar nå... 👍👩‍👦‍👦

Det blir nok både svette laken før midnatt og etter vekkerklokka ringer i morgen👄❤️. Får stille den ekstra tidlig🤘👅💓, det er tross alt valentine's!❤️❤️❤️👄👄" 

 

Dette er en kollega. Jeg må treffe henne i morgen. Åh hjelp. 

🤢

Sånne ting vil jeg ikke vite om noen. At ikke folk kan holde sånt privat😂

Si fra om du får liveoppdateringer underveis.

Anonymkode: 681c6...7c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zoey skrev:

Ok, jeg pleier å være forberedt på en masse oversharing rundt 14.mars. Det var sånn i fjor i alle fall. Men... 

"DEN FØLELSEN...😍...Levere barna hos sin bestemor og bestefar nå... 👍👩‍👦‍👦

Det blir nok både svette laken før midnatt og etter vekkerklokka ringer i morgen👄❤️. Får stille den ekstra tidlig🤘👅💓, det er tross alt valentine's!❤️❤️❤️👄👄" 

 

Dette er en kollega. Jeg må treffe henne i morgen. Åh hjelp. 

Her hadde jeg spurt om det var facerape. Ikke fordi jeg tror det er det, men for å få personen til å innse hvor hinsides det er å dele slikt :overrasket:

 

Anonymkode: f2cd4...511

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her hadde jeg spurt om det var facerape. Ikke fordi jeg tror det er det, men for å få personen til å innse hvor hinsides det er å dele slikt :overrasket:

 

Anonymkode: f2cd4...511

Bruken av smileys, samt dialekt (jeg oversatte teksten) sier at det er hun selv som har skrevet det. Jeg tør uansett ikke kommentere, for jeg frykter mer informasjon om jeg vier dette noe oppmerksomhet :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tibbie skrev:

I dag kom det ny mensenpost fra denne fyren:

"Ny liten hastesak. Jente-20åra

Hun regner med perioden kommer i løpet av dagen.
Hun har utbetaling på Mandag/Tirsdag neste uke.
38kr på konto nå. (Dokumentasjon)

hun søker hjelp til anskaffelse av toalett papir og det som hører perioden til.
Paracet evt Ibux etter tips1f60a.png😊

-sjokolade hjelper på , men ikke nødvendig.
Slikt som dette vet kvinnfolk best.

Bilder av det hun konkret søker til perioden.

Ønske du levere noe fra hjemmet eller vipps: XXX XX XXX"

Så er det vedlagt mange skjermbilder fra Google av bind, truseinnlegg og tamponger.

Altså............ 😳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Tibbie said:

Ny liten hastesak. Jente-20åra

Hun regner med perioden kommer i løpet av dagen.
Hun har utbetaling på Mandag/Tirsdag neste uke.....

:fnise::hakeslepp::fnise: Jeg ler så godt av dette!!!! Stakkars, han føler vel at han virkelig hjelper de trengende og fattige i samfunnet også.

Gratis budsjetttips fra meg: dopapir i trusa (6 pk firstprice til 11 kr funker greit) og en tom brusflaske fylt med varmt vann som smertelindring på magen. Legger han det ut  i noen grupper eller på sin private facebook? 

Anonymkode: f6057...054

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså...man har råd til å kjøpe en liten pakke med FP-bind til 6 kroner. Blør man kraftig så slenger man på en pakke med store bind. Totalt bruker vel jeg ca 30 kr pr mnd på bind og jeg blør KRAFTIG i to av dagene. Bruker Libresse sin største nattbind de to dagene og resten av perioden bruker jeg first price sine billige, vanlige bind. 

Om det er så grusomt at man må bruke Paracet så koster vel det rundt 30kr? Så la oss si 60kr på en måned. Det burde da virkelig et normalt, oppegående menneske klare. Selv jeg med minstesats fra nav klarer det så det burde heller ikke re en unnskyldning. 

Jeg blir helt matt av alt dette maset etter penger og goder til helt idiotiske ting. Det tar vekk viktigheten fra de som faktisk trenger hjelp til viktige ting. Blir som å rop ulv ulv. Til slutt gidder ingen bry seg lengre

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:fnise::hakeslepp::fnise: Jeg ler så godt av dette!!!! Stakkars, han føler vel at han virkelig hjelper de trengende og fattige i samfunnet også.

Gratis budsjetttips fra meg: dopapir i trusa (6 pk firstprice til 11 kr funker greit) og en tom brusflaske fylt med varmt vann som smertelindring på magen. Legger han det ut  i noen grupper eller på sin private facebook? 

Anonymkode: f6057...054

Jeg tror ikke han vet hvor billig det faktisk er å ha mensen :P Går man en runde rundt nabolaget, så har man funnet nok flasker å pante som kan betale for uka.

Da jeg var lita og ikke turte å fortelle noen at jeg hadde fått mensen eller turte å kjøpe det jeg trengte, så lagde jeg egne bind :P Tre bommulspads på rekke pakket inn i dopapir. Funka fjell! Det kan også være et gratis budsjettips. Haha

Han har opprettet en egen gruppe med rundt 2000 medlemmer. Gruppa er til for å hjelpe svakestilte. God tanke, men han er ganske dumsnill. Ikke alt trenger gå gjennom filteret, liksom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tibbie skrev:

Jeg tror ikke han vet hvor billig det faktisk er å ha mensen :P Går man en runde rundt nabolaget, så har man funnet nok flasker å pante som kan betale for uka.

Da jeg var lita og ikke turte å fortelle noen at jeg hadde fått mensen eller turte å kjøpe det jeg trengte, så lagde jeg egne bind :P Tre bommulspads på rekke pakket inn i dopapir. Funka fjell! Det kan også være et gratis budsjettips. Haha

Han har opprettet en egen gruppe med rundt 2000 medlemmer. Gruppa er til for å hjelpe svakestilte. God tanke, men han er ganske dumsnill. Ikke alt trenger gå gjennom filteret, liksom.

Lurer på hvor mye Pepsi Max og sydenturer disse bruker pengene på jeg :P 

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.2.2018 den 10.39, AnonymBruker skrev:

C-kjendis på veggen sin (som forøvrig har innstillingene sine satt sånn at flere enn bare venner kan lese det):" Det er noengang slitsomt å vaske klær, men når man finner"gull" i lommer er det fantastisk. Kjærlighetsbrev fra hemnelig beundrer og spørsmål om å være kjærester 💖 Herlig!
Det må være greit å være 9 år, tenker jeg."

Også har hun vært så grei å poste bilde av kjærlighetsbrevet i samme slengen, hvor ungen nederst har skrevet PS ikke si noe og ikke vis" 

Skikkelig respektfull mamma. Folk har heldigvis reagert i kommentarfeltet. Mor bryr seg ikke nevneverdig, da...

Anonymkode: 94e45...d3d

Jeg tror kanskje hun oppholdt seg litt for lenge på en gård, mulig hun har glemt litt nettvett ;) 

Anonymkode: a0eb6...bfb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/12/2018 at 4:33 PM, Alice123 said:

Om du syntes du har det litt for rolig og behagelig i livet, kan du sende noen utvalgte screenshots til kompisen din ;)

Du kan også mer enn gjerne gi tilbakemelding her inne om reaksjonen :D

Jeg hadde lunsj med han i dag, ha ha!! 

Var utrolig vanskelig å holde masken :laugh: Spesielt da han snakket om at han hadde barbert seg i dag morges og han hadde kjent at han hadde noen inngrodde hår. Gjett om jeg hadde lyst til å spørre hvor, ha ha ha ha!!!!!! 
Jeg kommenterte bare tørt "Hater når det skjer" :fnise:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje hun oppholdt seg litt for lenge på en gård, mulig hun har glemt litt nettvett ;) 

Anonymkode: a0eb6...bfb

Det er definitivt fare for det, du! :ler:

 

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å lage en falsk profil så kan folk sende inn tips om hva jeg kan melde videre som blir sagt. Typ «er du klar over hva damen din skriver om deg og deres sexliv» ok :fnise: 

Anonymkode: af092...b17

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...