Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har flere ganger hatt venner på facebook og instagram, der de elsker og forguder sine kjæresten som de fikk for 2 dager tilbake. de forholdene varer aldri lengre enn 3-6 måneder.. 

jeg kaster ALLTID opp i min munn når jeg ser dette......................:kvalm:
 

Anonymkode: 69f25...ade

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Familien din som du har gjort alt for, stilt opp som.barnevakt, kommet med hjelp ved sykdom, stilt opp når det har vært krangel med mannen og søster trengt noen å betro seg til, kjøpt fine gava til niese og nevø, men får ei kald skulder i retur når jeg trenger hjelp til å få livet på rett kjør! Tenk å ikke låne litt penger til eget kjøtt og blod for at de skal ha det bedre, nei vel å takk ska du faen meg ha!"

Og det kommer selvsagt masse støtteerklæringer ala "omg så forferdelig gjort av dem, hadde jeg hatt penger så skulle du fått dem".

At denne personen er I gjeld pga tull og tøys, røyker og fester tett, og mener at sydentur er obligatorisk minst 2 ganger i året, det ser ingen ut til å nevne.

Anonymkode: e3981...664

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Familien din som du har gjort alt for, stilt opp som.barnevakt, kommet med hjelp ved sykdom, stilt opp når det har vært krangel med mannen og søster trengt noen å betro seg til, kjøpt fine gava til niese og nevø, men får ei kald skulder i retur når jeg trenger hjelp til å få livet på rett kjør! Tenk å ikke låne litt penger til eget kjøtt og blod for at de skal ha det bedre, nei vel å takk ska du faen meg ha!"

Og det kommer selvsagt masse støtteerklæringer ala "omg så forferdelig gjort av dem, hadde jeg hatt penger så skulle du fått dem".

At denne personen er I gjeld pga tull og tøys, røyker og fester tett, og mener at sydentur er obligatorisk minst 2 ganger i året, det ser ingen ut til å nevne.

Anonymkode: e3981...664

Noe sier meg at denne kalde skulderen er akkurat det vedkommende trenger for å få livet sitt på rett kjør igjen. Det er mye mye mye kjærlighet i å si "nei". Det er synd at man ikke klarer å se det sånn før det ofte er for sent.

Takk til pappa, og delvis mamma, som har sagt mye "nei" i oppveksten min!

Anonymkode: 1a93c...e64

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 10.15, AnonymBruker skrev:

Har flere ganger hatt venner på facebook og instagram, der de elsker og forguder sine kjæresten som de fikk for 2 dager tilbake. de forholdene varer aldri lengre enn 3-6 måneder.. 

jeg kaster ALLTID opp i min munn når jeg ser dette......................:kvalm:
 

Anonymkode: 69f25...ade

Anbefaler deg å kaste opp utenfor munnen din. 

Anonymkode: d6da5...a96

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 10.15, AnonymBruker skrev:

Har flere ganger hatt venner på facebook og instagram, der de elsker og forguder sine kjæresten som de fikk for 2 dager tilbake. de forholdene varer aldri lengre enn 3-6 måneder.. 

jeg kaster ALLTID opp i min munn når jeg ser dette......................:kvalm:
 

Anonymkode: 69f25...ade

Det ser jeg også. Er en del som er så forelska og har så deilig sex 😍  fordi kommentarene fra partnerene ofte er 

 

« du er så vill du min sengerytter» 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 10.15, AnonymBruker skrev:

Har flere ganger hatt venner på facebook og instagram, der de elsker og forguder sine kjæresten som de fikk for 2 dager tilbake. de forholdene varer aldri lengre enn 3-6 måneder.. 

jeg kaster ALLTID opp i min munn når jeg ser dette......................:kvalm:
 

Anonymkode: 69f25...ade

Uff ja. Har noen av de på vennelista ja. Han ene er temmelig kjekk også. Drar fine damer, tar bilder av dama og seg selv nakne omfavne hverandre.Mhmmm. Mye interesse av å se bilder av dere klenger på hverandre på Facebook. Med ryggen til, men allikevel. Er vel slutt til sommeren igjen.

Anonymkode: a8b9c...611

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Sommernatt skrev:

Dette er bare too much i en lokal kjøp- og salgsgruppe...

F3159C3F-3617-499B-83C8-C2C0CF3E6039.jpeg

Wow..... i en kjøp og salg gruppe, faktisk....

Anonymkode: e3981...664

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sommernatt skrev:

Dette er bare too much i en lokal kjøp- og salgsgruppe...

F3159C3F-3617-499B-83C8-C2C0CF3E6039.jpeg

Dette ville vore oversharing på ein vanleg fb-profil. På ei kjøp/salgs-gruppe er jo dette heilt vilt! 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amantheia skrev:

Dette ville vore oversharing på ein vanleg fb-profil. På ei kjøp/salgs-gruppe er jo dette heilt vilt! 

Slike innlegg ... :fnise:  denne tråden forlenger livet mitt :fnise:  Jeg FATTER ikke at folk legger ut sånn her :bond: 

Anonymkode: 1a93c...e64

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sommernatt skrev:

Dette er bare too much i en lokal kjøp- og salgsgruppe...

F3159C3F-3617-499B-83C8-C2C0CF3E6039.jpeg

"Jeg prater høl i huet på deg"

 :Nikke:

Anonymkode: c28e0...81a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er gamle da. Synes bare det er koselig jeg.

Anonymkode: bc577...efc

De er vel ikke akkurat gamle? Står jo at fyren til hun ene blir 60. Foreldrene mine er også 60, de er hundre ganger mer oppegående enn det der for å si det sånn.

Anonymkode: 4ec0a...a8a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.1.2018 den 18.49, Sommernatt skrev:

Dette er bare too much i en lokal kjøp- og salgsgruppe...

 

Herregud jeg trodde mye i denne tråden bare var overdrivelser, men tydeligvis ikke!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nevnt denne venninnen min i denne tråden før, men nå har hun gått langt over streken. Ikke var det nok å oppdatere fødselen sin live med bilder på Facebook eller spamme ned Facebook med bilder av hele oppveksten til ungen, nei.

Hun la nylig ut et bilde av ungen sin som sitter på dass! Underlivet er heldigvis sensurert med en slags stjerne. Men fy faen, stakkars unge! De tok bildet av skrævet og ansiktet, liksom. Jeg skrev en ganske streng melding til henne, vi får se hva hun svarer meg. 

Anonymkode: 09c2c...75c

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nevnt denne venninnen min i denne tråden før, men nå har hun gått langt over streken. Ikke var det nok å oppdatere fødselen sin live med bilder på Facebook eller spamme ned Facebook med bilder av hele oppveksten til ungen, nei.

Hun la nylig ut et bilde av ungen sin som sitter på dass! Underlivet er heldigvis sensurert med en slags stjerne. Men fy faen, stakkars unge! De tok bildet av skrævet og ansiktet, liksom. Jeg skrev en ganske streng melding til henne, vi får se hva hun svarer meg. 

Anonymkode: 09c2c...75c

Du kan jo raportere bildet til facebook også,så kanskje de velger å fjerne det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«HVOR er det blitt av ALLE TINGENE MINE HEN? IKKE KOM Å SI AT pOLITIET IKKE GJØR JOBBEN SIN, OPPFORDRER FOLK Å STJELE TING IFRA MEG, veldig SKUFFET. 
HAR MISTET OG FØLES DAGLIG UT SOM AT JEG MISTER TING. DE ER OVERGRIPERE de som STJELER. Du som kanskje sitter der med STJÅLET KLÆR, UANSETT HVA DET ER KAN VEDKOMMENDE LEVERE TILBAKE!!!! OG EN INTERIØR VEILEDER ØNSKES, TAKK 😀👍 ER LEEEEEIIIIIII AV MOOOOTGANG OG UÆRLIGHET! HAR KJØPT KLÆR, KOSMETIKK, SMINKE, pARFYMER, SMÅMØBLER, MØBLER, DUKKER, LEIKER, NYE VARER TIL OVER 5000.0000 KR I HVERTFALL. OG DETTE KAN BARE IKKE VÆRE NOEN I POLITIET MENER ER OK. NEI OG ATTER NEI
JODA, VIL VÆRE EN KRISTEN. 
MEN DET FÅR DA VELL VÆRE GRENSER. HAR I ALLEFALL RETT OG LOV TIL Å SI IFRA 😀😀 
 
FORKLARING, TAKK. GI MEG EN ÆRLIG FORKLARING. PÅ ALLE TING SOM TILHØRTE MEG, PRIVATE EIENDELER, AVSKYR DU RESPEKT FOR DINE MEDMENNESKER KANSKJE?????  ELLER Å VÆRE HJELPSOM. 
JEG VIL GJERNE OGSÅ HA EN HANDYMAN»

 

En bekjent tok dagens utblåsning på Facebook tydeligvis....

Anonymkode: d2327...b93

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«HVOR er det blitt av ALLE TINGENE MINE HEN? IKKE KOM Å SI AT pOLITIET IKKE GJØR JOBBEN SIN, OPPFORDRER FOLK Å STJELE TING IFRA MEG, veldig SKUFFET. 
HAR MISTET OG FØLES DAGLIG UT SOM AT JEG MISTER TING. DE ER OVERGRIPERE de som STJELER. Du som kanskje sitter der med STJÅLET KLÆR, UANSETT HVA DET ER KAN VEDKOMMENDE LEVERE TILBAKE!!!! OG EN INTERIØR VEILEDER ØNSKES, TAKK 😀👍 ER LEEEEEIIIIIII AV MOOOOTGANG OG UÆRLIGHET! HAR KJØPT KLÆR, KOSMETIKK, SMINKE, pARFYMER, SMÅMØBLER, MØBLER, DUKKER, LEIKER, NYE VARER TIL OVER 5000.0000 KR I HVERTFALL. OG DETTE KAN BARE IKKE VÆRE NOEN I POLITIET MENER ER OK. NEI OG ATTER NEI
JODA, VIL VÆRE EN KRISTEN. 
MEN DET FÅR DA VELL VÆRE GRENSER. HAR I ALLEFALL RETT OG LOV TIL Å SI IFRA 😀😀 
 
FORKLARING, TAKK. GI MEG EN ÆRLIG FORKLARING. PÅ ALLE TING SOM TILHØRTE MEG, PRIVATE EIENDELER, AVSKYR DU RESPEKT FOR DINE MEDMENNESKER KANSKJE?????  ELLER Å VÆRE HJELPSOM. 
JEG VIL GJERNE OGSÅ HA EN HANDYMAN»

 

En bekjent tok dagens utblåsning på Facebook tydeligvis....

Anonymkode: d2327...b93

Uuum, varer for 5 millioner borte, eller hva skker?

Anonymkode: e3981...664

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

«HVOR er det blitt av ALLE TINGENE MINE HEN? IKKE KOM Å SI AT pOLITIET IKKE GJØR JOBBEN SIN, OPPFORDRER FOLK Å STJELE TING IFRA MEG, veldig SKUFFET. 
HAR MISTET OG FØLES DAGLIG UT SOM AT JEG MISTER TING. DE ER OVERGRIPERE de som STJELER. Du som kanskje sitter der med STJÅLET KLÆR, UANSETT HVA DET ER KAN VEDKOMMENDE LEVERE TILBAKE!!!! OG EN INTERIØR VEILEDER ØNSKES, TAKK 😀👍 ER LEEEEEIIIIIII AV MOOOOTGANG OG UÆRLIGHET! HAR KJØPT KLÆR, KOSMETIKK, SMINKE, pARFYMER, SMÅMØBLER, MØBLER, DUKKER, LEIKER, NYE VARER TIL OVER 5000.0000 KR I HVERTFALL. OG DETTE KAN BARE IKKE VÆRE NOEN I POLITIET MENER ER OK. NEI OG ATTER NEI
JODA, VIL VÆRE EN KRISTEN. 
MEN DET FÅR DA VELL VÆRE GRENSER. HAR I ALLEFALL RETT OG LOV TIL Å SI IFRA 😀😀 
 
FORKLARING, TAKK. GI MEG EN ÆRLIG FORKLARING. PÅ ALLE TING SOM TILHØRTE MEG, PRIVATE EIENDELER, AVSKYR DU RESPEKT FOR DINE MEDMENNESKER KANSKJE?????  ELLER Å VÆRE HJELPSOM. 
JEG VIL GJERNE OGSÅ HA EN HANDYMAN»

 

En bekjent tok dagens utblåsning på Facebook tydeligvis....

Anonymkode: d2327...b93

Tror jeg har en mistanke om hvem dette er

Anonymkode: d0dbf...402

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...