Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet om ei som støtt og stadig legger ut synge-videoer på Facebooken sin. Tror hun deler disse videoene fra profilen hun har på en karaoke-app som heter Smule.

I hvert fall, denne dama kan virkelig ikke synge. Hun synger falskt, hun klarer ikke å holde takt og rytme og engelsken er mildt sagt latterlig. Selv må hun synes det er flott, for hun smiler «flørtende» og hiver gjerne med litt håndbevegelser og lignende. Suuuuuuperkleint!

Det finnes en rekke av disse syngevideoene inne på profilen hennes, alle like grusomme. Men så må man bare titte litt på dem likevel, fordi de er så absurde.

Er ikke venn med dama, men hun har åpen profil. Tilsynelatende er hun helt normal, men likevel er hun ikke helt - eh, hva skal man si - som alle andre. Har møtt henne ved et par anledninger, og hun er svært intens, litt inntrengende på et vis og ikke helt i tråd med normal atferd. Så mulig hun har en diagnose som ligger bak der.

Anonymkode: a71c5...35c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.5.2019 den 15.16, Chizue skrev:

Jeg har ei som legger ut screenshots 2-3 ganger i uka om scam, posten, coop, "Vinn vinn vinn".
SMS'er hun får inn hver dag og går fem på hver bidige gang!
Nå nylig klaget hun om en bil hun trodde hun hadde vunnet, men ble sur fordi nettsiden har trukket henne flere tusen kroner og bilen; Den har hun ikke fått.
Hun forteller selv; ObsObsObs folkæns!!! Dett ær bære lureri! Eg harkje fått bilen endå!"

Forrige uke var det 2 gratis bitcoins og hun bare "Åhhh *hjerte hjerte hjerte* Lykke! Gleder meg!" Dagen etterpå sur fordi hun hadde handlet på kreditt og fant ut at bitcoins greia bare var scam :fnise: 

Og det hjelper jo ikke å si ifra heller, jeg skriver "Det der er scam, ikke klikk på linker blablablabla" Og jeg får tilbake-----Du er bare sjalu altså, av og til er man heldig, du er bare bitter fordi du ikke vinner ass!  
Yesss....Så har sluttet å si ifra :fnise:  *Har sluttet å følge henne*  

Hun høres gøy ut å ha i feeden :fnise: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke godkjent som medlem i den gruppa :( Vil inn å glane.

Anonymkode: 5d367...3e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Tibbie skrev:

Helt klart oversharing, men la oss også sette pris på hun som kjøper sitt sexy undertøy på Biltema :fnise:

Og elkjøp!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosegruppa er virkelig tragisk... SÅ mange usikre mennesker på jakt eter bekreftelse! Trist, samtidig som det er vanvittig underholdende. Mennene er ikke noe bedre enn kvinnene der inne for å si det slik... Et ganske harry sted. Huff. :P 

Anonymkode: 04b31...c2e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf, jeg trodde r/trashy på reddit var ille, men Kosegruppa trumfer jo alt 😮
Mer, mer!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anoia skrev:

Wtf, jeg trodde r/trashy på reddit var ille, men Kosegruppa trumfer jo alt 😮
Mer, mer!

 

20190530_100536.png

20190530_100442.png

Anonymkode: a399a...ccb

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På mensen :fnise:

Anonymkode: 5d367...3e8

"hart".

Anonymkode: a399a...ccb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er liksom "lokkemiddelet" for flere følgere på Snapchat.

Må si det har motsatt effekt.

Screenshot_20190530-160349.png

Anonymkode: a399a...ccb

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/23/2018 at 8:19 PM, AnonymBruker said:

Har kronisk sykdom selv. En ikke synlig en som innebærer veldig mye smerter, sterke smertestillende, ufør og et ganske tomt liv. Men jeg skriver eller snakker så godt som aldri om dette.

Effekten av disse folka som hyler og vræler på FB om sine plager er at ingen tror det feiler meg noe, siden jeg aldri snakker om det. Så ikke bare oversharer de sine egne liv, men de setter oss andre som sliter i skyggen som fører til at folk tror vi er late siden vi aldri klager.

Har en del av disse i min liste. Den verste er nok hun bipolare som deler fritt og villig alt som foregår i livet sitt, spesielt i depresjons periodene sine. Hun hadde en kjæreste for litt siden og der skrev hun at han var så sint nå, for hun orket ikke sex, hun ville bare ligge under dyna og tenke på de stakkars utrydningstruede oterene, og han ville bare pule. 

Ble plutselig slutt der visst....

Anonymkode: 94ca8...5aa

Ingen oppegående person tenker slik. "Jeg ser at Hilde aldri oppdaterer om sin helsestatus på facebook, hun kan umulig være syk!"

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Fiskegrateng skrev:

Ingen oppegående person tenker slik. "Jeg ser at Hilde aldri oppdaterer om sin helsestatus på facebook, hun kan umulig være syk!"

Hahaha, ja. 

"Marit må være en skikkelig dårlig mamma, poster aldri smilende bilder og dagligdagse historier om barna på face."

"Nå har Svein og Marita vært på Facebook siden 2008 og ingen av dem har noensinne erklært at de elsker den andre offentlig på FB ennå. Det går kanskje mot skilsmisse."

Anonymkode: 46146...75e

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2019 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Herre gud, det befinner seg åpenbart en verden der ute som jeg ikke ante at eksisterte. :overrasket:

Jeg skjønner jeg er veldig naiv. Eventuelt sjukt fjern. Og i overkant snerpete, selv om jeg til nå har trodd jeg var helt vanlig.

Anonymkode: 94e45...d3d

Godt vi er to som er i overkant snerpete og prektige 🙈 Dritkjedelige er vi! Men jeg merker at det egentlig føles helt ok ut 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sirah skrev:

Godt vi er to som er i overkant snerpete og prektige 🙈 Dritkjedelige er vi! Men jeg merker at det egentlig føles helt ok ut 🙈

Tre! :hallo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...