Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mari kontrari

Jeg merker at jeg skal sette mer pris på kjedelige flinkis-oppdateringer fra facebook-vennene mine fremover... Litt info om en snørrete nese er herved knapt og regne for deling.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei fb vennine som tilstadighet legger ut div bilder hvor hun ALLTID klarer å få med puppene(kløfta) sine... Det er skikkelig gjennomskubart! Folk snakker om det :P

Hun legger f.eks ut bilde av seg selv der hun ligger i sofaen med ett trist fjes hvor kommentaren er: Stakkars meg som er fyllesyk/forkjøla e.l. MED hovedfokus på puppene :P

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det alltid er like irriterende med de som på død og liv må tagge seg selv hver gang de er hos legen, på sykehus, etc.

Ei av disse som gjør det la også ut bilder av seg selv fra alle vinkler i undertøyet når hun hadde vannkopper.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme person som jeg har nevnt tidligere i denne tråden.

Dette er spennende dere, gleder meg til fredagen når hun får vite om kjæresten fortsatt vil ha et forhold.

Dette er kun et fåtall av statuser hun har kommet med i de to siste døgnene, alt dreier seg om det samme.

"Hva gjør man når man virkelig savner noen? Jo, tar kosebamsen og kler på den jakka til den man lengter etter♥" (Under er det bilde av en bamse med en genser på seg......... )

"Sliten, men klarer ikke slappe av... Tenker på hvordan jeg kan redde forholdet mitt=\ Noen som kan hjelpe meg? Vær så snill! Noe som har hjulpet for akkurat DEG og som kan hjelpe meg... Trenger det virkelig=/" (Hva med å gi han litt pusterom da? Slik dere avtalte og ikke kommentere under hvert bilde av dere hvor bra dere er sammen osv....)

Okei, det skal sies at jeg får vondt av henne selv om jeg i grunnen ikke kjenner hun. (Bare en bekjent).. Har vært i samme situasjon før og vet hvor vondt det kan være. Men det jeg reagerer på her altså å brette ut dette på facebook med statuser etter statuser om dette. Blir litt spesielt for meg :P

Endret av AloeVera
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

De fleste meldinger som burde vært private messages er noe jeg stusser over, som "jeg elsker mannemannen min høyest av alle i verden, jeg er sååå heeldiig". Javel? Hva med å heller sende en SMS til mannen sin eller sende en PM til ham? :gjeiper:

Heldigvis holder ikke min næreste på sånn heller, da hadde jeg blitt sur på ham. Vi har fjernet "forhold"-funksjonen i tillegg.

Har de fleste på ignore uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg har ei fra jobben på FB-listen min. for ikke så lenge siden fikk hun seg ny kjæreste. for det første ser han ut som han kommer rett fra Bandidos men han skriver ganske mange amorøse meldinger flere ganger om dagen på wallen hennes. er vel egentlig ikke "oversharing" men fyren er over 40 og oppfører seg som han er 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du reagert like mye om denne jenta hadde blitt lagt inn for behandling for en fysisk lidelse?

Jeg synes det er fint at det er åpenhet rundt psykisk sykdom. Det er med på å minske stigma, slik som du utviser her.

Begynte nettopp å lese tråden. Jeg er enig med AB. Jeg så ikke noe gale i at denne jenta var åpen om at hun skal få hjelp.

Vi må få vekk stigmatiseringen av psykisk syke.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en tenåringsjente på vennelisten min *snip* Jeg vet faktisk ikke hvem hun er, *snip*

Hvis du ikke vet hvem hun er, hvorfor har du henne på vennelista di da? :klo:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg synes det alltid er like irriterende med de som på død og liv må tagge seg selv hver gang de er hos legen, på sykehus, etc.

Ei av disse som gjør det la også ut bilder av seg selv fra alle vinkler i undertøyet når hun hadde vannkopper.

enig!! har nok av dem på fb jeg også!

skriver natt til søndag " åååh, altfor driting. havne på legevakta igjen!"

check inn på legevakta" må sy 7 sting"

...og så videre!

.... blir bare flau jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig!! har nok av dem på fb jeg også!

skriver natt til søndag " åååh, altfor driting. havne på legevakta igjen!"

check inn på legevakta" må sy 7 sting"

...og så videre!

.... blir bare flau jeg!

Enda værre blir det når vedkommende er i midten av 40-årene og har to tenåringsbarn og legger ut slike statuser. :sukk:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde forresten en kar på lista mi, han la ut om hele separasjonen og skillsmissen med kona. Det var o`hjerte o `smerte i flere uker. Og ikke lenge etter var det plutselig O`hjerte o`søtkliss da han fikk seg ny dame :fnise: Han burde blitt beskytta mot seg selv. Sletta han fra lista mi etterhvert, men det var av andre grunner enn samlivsbruddoppdateringene.

En annen dame på lista mi legger ut i det vide og det breie om kampen mot barnevernet. Hun har et barnebarn i fosterhjem, og det er en i nær familie som gjerne vil ha dette barnet hos seg, men barnet er allikevel hos noen som ikke er i familie. Det tytes og svertes og kjeftes. Slik har det holdt på sikkert siden barnet ble tatt i fra foreldrene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så nødvendig å skryte av barnets første kabel i potta på facebook, det er too much information for meg og jeg har små barn selv...

Så er det hun som har en sønn som er blitt rusfri som stadig legger ut "skrytestatuser" uten å direkte skrive hva det handler om. For all del, jeg skjønner at hun er stolt, men enten er noe for offentligheten, eller så er det privat, halve sannheter har ingenting på facebook å gjøre.

Syns det er litt ille å lese stadige oppdateringer om fyllefest og dagen derpå av småbarnsmammaen også, samt de svært så dristige profilbildene som dukker opp innimellom.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...